Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Alfa Romeo GT 1.9JTD, 180KM, 158 tys. km,kompletny

24-06-2015, 20:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 000 zł     
Użytkownik saknis
numer aukcji: 5451641633
Miejscowość Racibórz
Wyświetleń: 727   
Koniec: 24-06-2015 20:00:00

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2005
Przebieg (km): 158000
Pojemność silnika (cm3): 1900
Moc silnika (KM): 180
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dzień dobry,


Przedmiotem sprzedaży na niniejszej aukcji jest niezastąpiony, skrojony dla Twoich potrzeb, używany przez mężczyznę samochód w postaci Alfa Romeo GT, 1.9 JTD, 180KM, 2005r., o przebiegu 158000 km – wersja Progression. Samochód zarejestrowany w Polsce, sprowadzony z Holandii.

alfa2


Rozpocznijmy więc jak zwykło się opisywać samochody – od końca. Auto kupione zostało w ubiegłym roku we wrześniu, od znajomego, który – jak to znajomy – wolał od razu wymienić jego wady, żebym nie musiał dowiadywać się o nich od kolejnych mechaników i w konsekwencji

Za jego radą i poniekąd kierowany znanymi mi z internetów memami na temat Alfa Romeo, postanowiłem powierzyć samochód znajomemu mechanikowi, by ten powiedział mi co należy wymienić by ten prowadził się jak nowy. Należę bowiem do tej grupy, która poza walorami wizualnymi przystojnego Włocha, równie mocno ceni sobie bezpieczeństwo na drodze, w końcu jestem odpowiedzialny za osoby, które przebywają ze mną w samochodzie. Dodatkowo przy przebiegu niemal 150 tys. km, postanowiłem wymienić koło dwumasowe, oczywiście wraz ze sprzęgłem i wysprzęglikiem.

alfa1


W związku z tym od razu wymienione zostały:
    • Klocki i tarcze z tyłu,
    • Przysłowiowe filtry i płyny,
    • Sprzęgło – nowe, Valeo na pierwszy montaż,
    • Wysprzęglik – nowe Valeo,
    • Koło dwumasowe – nowe, Valeo na pierwszy montaż,
    • Poduszki pod silnikiem – nowe, oryginalne,
    • Akumulator – nowy, Bosch,
    • Półosie – nowe,
    • Olej w skrzyni biegów,
    • Kij golfowy (?) podtrzymujący maskę zamieniony na poczciwe siłowniki – oczywiście nowe.

20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>614 <span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span> 1735 resized


Po wymianie tych podzespołów samochód nabrał nowej jakości w prowadzeniu – przypominał te GT, którego komfort użytkowania wspomniany jest prawdopodobnie w każdym artykule jemu poświęconym. Wygodne, fenomenalnie trzymające siedzenia, idealne prowadzenie w zakrętach, ukryty pod pedałem gazu, przyjemny pomruk silnika, który pozwala na komfortowe i bezpieczne wyprzedzanie samochodów na trasie.

Te wszystkie cechy sprawiają, że z lekkim żalem rozstaję się z tym samochodem – właściwie jedynym powodem dla którego się go pozbywam, jest fakt posiadania nowego samochodu służbowego, który – nie ukrywajmy – jest tańszy w utrzymaniu.

alfa3


Przejdźmy jednak do tego, czego fani teorii spiskowych szukają w każdym ogłoszeniu dotyczącym samochodu, czyli wad i ukrytych niuansów.

20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>614 <span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span> 1735 resized


Poprzedni właściciel nie należał do ludzi postury Mariusza Pudzianowskiego, zdarzyło mu się nie do końca domknąć klapę silnika. Podczas jednej przejażdżki poza miastem maska się otworzyła i uderzyła w dach – stąd oba elementy zostały pomalowane, oryginalnym lakierem u ulubionego lakiernika, faceta, który zna się na robocie, więc wygląda to rewelacyjnie, jednak nie zmienia faktu, że nie jest oryginalne. Tylny zderzak został ostatnio pomalowany po lekkim przetarciu na parkingu o biały słupek podczas zimowego śniegu. Dodatkowo do samochodu dołączam 2 komplety opon, letnie dojeżdżą ten sezon i pora na ich wymianę, zimowe może jeszcze też pół sezonu dadzą radę – nie polecałbym jednak ich użycia na dłuższy czas.

20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>614 <span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span> 1736 resized


20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>614 <span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span> 1735 resized


Podsumowując, rozważając zakup tego samochodu, w cenie otrzymujesz:

    Alfa Romeo GT 1.9 jTD, @180KM 2005 rok, wersja Progression,
    • Prawie 160tys, kilometrów wpisanych w jego piękną historię,
    • Wymienione, KLUCZOWE podzespoły, które najczęściej psują się w Alfach o silniku diesla (koło dwumasowe, wraz z wysprzęglikiem i sprzęgłem, poduszki pod silnikiem, półosie) ,
    • Komplet opon zimowych i letnich (dość zużyte) + ekstra, praktycznie nowa zimowa Pirelli SottoZero, która idealnie nada się na zapas,
    Oryginalne, 17 calowe felgi aluminiowe,
    • Oryginalne radio Alfa Romeo GT wraz z nagłośnieniem Bose,
    • Instrukcję użytkowania samochodu, j. polski dostępny w PDF mogę przesłać,
    Dwa oryginalne kluczyki,
    Komfort i satysfakcję z jazdy naprawdę ciekawym i nieszablonowym samochodem.


Mam nadzieję, że zainteresowałem i zachęciłem do zakupu samochodu z duszą, a także pazurem i całą gamą komfortu.

Zapraszam do kontaktu i zadawania pytań poprzez email, bądź telefonicznego pod numerem komórkowym:

+48 [zasłonięte] 509 325.