Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AUDI S3 8L 2002 BAM 260KM 380NM r-performance

26-06-2015, 7:05
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24 000 zł     
Użytkownik philios
numer aukcji: 5444286339
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2664   
Koniec: 26-06-2015 07:14:15

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 171000
Pojemność silnika (cm3): 1781
Moc silnika (KM): 260
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AUDI S3 1.8T BAM

Auto z rocznika 2002, przebieg oryginalny 171.000 , sprowadzone ze Szwajcarii w 2011r kupione przeze mnie w 2012r od drugiego właściciela. Od momentu zakupu sukcesywnie wsadzane pieniądze w „pogrubienie”.

Blacharsko w aucie naprawiane były drzwi kierowcy i błotnik od parkingówki, tylna klapa wraz z listwą nad rejestracją (spadł mi rower) i dach w miejscu, o którym każdy potencjalny kupiec A3 lub S3 wie :) w tych modelach w jednym miejscu na dachu przy odpływie wyłazi korozja. Podobno to świadczy o tym, że auto nie było malowane, co też tym sugerowałem się przy zakupie. Teraz już jest naprawione :)

Wyposażenia seryjnego chyba nie trzeba opisywać, eski zawsze są dobrze doposażone. Z tych ważniejszych:

*reflektory ksenonowe, halogeny

*skórzana tapicerka

*fotele kubełkowe recaro elektrycznie regulowane i podgrzewane.

*ABS, ESP

*napęd quattro

*klimatyzacja automatyczna

*fyfnaście poduszek powietrznych. Nawet nie wiem gdzie ale jest ich minimum 10 :)

*radio 2DIN, z możliwością podłączenia stacji multimedialnych

*domykanie szyb z pilota, podgrzewane aluminiowe lusterka (koszt 800zł)

*skrzynia 6 biegów

*seryjne przyciemnione szyby (tylne uchylane)

*felgi 18'' RS4 z oponami TOYO PROXES T1R 225/40R18 oraz customowe dystanse CNC 18mm z nowymi śrubami.

Przeprowadzone modyfikacje:

*przelotowy dedykowany wydech SPORTEC 2,5''

*zawieszenie na poliuretanach, górne mocowania amortyzatorów od golfa R32

*centralny intercooler pięknie wpasowany w seryjny zderzak bez cięcia by PRZEMOCAR

*Wtryskiwacze bosch 525cc z adapterami

*TIP ze stali kwasoodpornej

*zegary: EGT, temperatura oleju, boost AUTO GAUGE najwyższy model z peakiem i warningiem podświetlane w trzech kolorach, wrzucone w słupek, profesjonalnie poflokowane w kolor podsufitki.

*listwy progowe i tylna w zderzaku oklejone matową czarną folią 3M

*Procedura startu :) LAUNCH CONTROL programowalna kombinacją pedałów hamulca i sprzęgła – możliwość ustawienia każdych obrotów w zależności od warunków atmosferycznych, dzięki czemu start na mokrej nawierzchni niewiele czasowo odbiega od startu na suchym.

* shift light – migająca żółta kontrolna EPC na pierwszych dwóch biegach informująca o konieczności zmieny biegu wtedy kiedy spada moment obrotowy

*Strojenie KWIECIEŃ 2015 R-PERFORMANCE. Wynik: 260,3 KM 374,8 NM

Auto fajnie lata, przyspieszenie 0-100 poniżej 6 sekund (na poziomie BMW 335i)

Zamontowane podzespoły pozostawiają duży zapas mocy (300KM i 400NM osiągalne na seryjnej hybrydowej turbosprężarce za 1500zł) Po takim zabiegu z eski robi się mały pocisk :)

*Nowy zawór DV, N75, sprawdzona szczelność układu,

*Wyłączona programowo druga sonda lambda.

Z rzeczy eksploatacyjnych:

*Sprzęgło wymieniane przy 155.000km na nowe (docisk, tarcza) SACHS. Wyciągnięte sprzęgło okazało się oryginalne, świadczy to o realnym przebiegu.

*Olej w haldexie wymieniony pod koniec 2014r.

*NOWE TARCZE I KLOCKI PRZÓD ATE najwyższy model PowerDisc + klocki Ceramic – (koszt 800zł) – nie wiem czy mają przejechane nawet 100km. Klocki i tarcze tył też na tym samym zestawie ale mają ok. 3000km.

*Olej w silniku świeżo wymieniony, jeżdżony na półsyntetyku MOTULA.

Ile bierze ? Od wymiany do wymiany zostawało mi z czterolitrowej bańki ok. 0,7L. Na 9.000- 10.000km dolewałem właśnie tyle (0,7L)

W zasadzie to nie chce mi się tego pisać, Kupujący dostanie całą dokumentacje napraw eksploatacyjnych przeprowadzonych odkąd mam auto.

Co jest do zrobienia ?

Klimatyzacja do przeglądu i nabicia.

Któraś felga jest podbita i wymaga prostowania.

Lewy przegub raz na 100km da o sobie znać. Tak rzadko to wystepuje, że postanowiłem tego nie naprawiać :)

Do wymiany końcówki drążków, które niestety przy jeżdżeniu na 18-kach dostają po dupie. Komfort jazdy jak po sznurku i właściwości jezdne rekompensują straty :)

W związku z tym zbieżność też należy zrobić.

Na daniach to pewnie zrobię.

Na bank o czymś zapomniałem, będę edytować jak sobie przypomne.

PODANA CENA JEST CENĄ OSTATECZNĄ.

Postanowiłem nie liczyć tego co włożyłem, żeby się nie przerazić. Jak ktoś będzie poważnie zainteresowany mogę dołozyć bagażnik dachowy dedykowany do tego modelu (oryginalny) i ewentualne stalowe zimowe felgi świeżo po malowaniu proszkowym w renowacjafelg.pl. Teoretycznie chciałem je sobie zostawić do nowszej eski, którą planuje kupić po sprzedaży tego samochodu, ale jak ktoś będzie konkretny to je dostaje jako gratis.

Auto można obejrzeć w Warszawie.

TELEFON: 696-[zasłonięte]-598. Jak nie odbiorę proszę o SMS

Zdjęcia przedmiotu

kliknij, aby powiększyć