Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AVT1585 C Sterownik bipolarnego silnika krokowego

21-01-2012, 23:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 51 zł     
Użytkownik Arli_W
numer aukcji: 2029585409
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 195   
Koniec: 14-01-2012 14:11:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

gadu-gadu: [zasłonięte]12921
e-mail: [zasłonięte]@arlisklep.pl



Koszty wysyłki podane są
w opisie aukcji.

Osobom posiadającym mniej niż 5 pozytywnych komentarzy nie wysyłamy paczek za pobraniem.

Wszystkie zakupione przedmioty wysyłamy
w jednej przesyłce,
za przesyłkę płacisz tylko raz.

Koszt wysyłki jest stały
i niezależny od ilości zakupionych przedmiotów.



Płacę z Allegro - to preferowana forma zapłaty - niezależnie od tego w jakim banku posiadasz konto wpłatę wykonaną w taki sposób widzimy po 1-2 minutach
i Ty nie płacisz za to prowizji.

Pozostałe formy to: zwykły przelew, pobranie.

Wysyłka towaru max. 1-3 dni od momentu zaksięgowania wpłaty.

AVT1585 C Sterownik bipolarnego silnika krokowego


Producent: AVT

Układ zmontowany i uruchomiony


Prezentowany układ, oprócz prostej konstrukcji i małych wymiarów ma pewne dodatkowe ustawienia, których nie spotkamy w zwykłym sterowniku. Praca krokowa to najprostszy sposób sterowania silnika krokowego. Praca półkrokowa, to dodanie w sekwencji sterującej, stanów pośrednich. W praktyce powoduje bardziej płynną pracę silnika, ale zwiększa pobór prądu. I wreszcie wybór sposobu zatrzymania: statyczne lub dynamiczne. „Dynamiczne” tzn: na wyjściu sterownika utrzymuje się kombinacja sygnałów zasilających z momentu podania sygnału zatrzymania, czyli załączone są odpowiednie napięcia zasilające cewek silnika. W praktyce powoduje to jego zablokowanie w określonym położeniu, ale przez uzwojenia silnika przepływa prąd, co jest powodem ich nagrzewania się. Zatrzymanie statyczne powoduje odłączenie zasilania silnika w stanie zatrzymania. Tym samym jego oś obraca się swobodnie, a układ pobiera tylko niewielki prąd spoczynkowy.

Urządzenie szczególnie polecane w systemach automatyki – wszędzie tam gdzie występują silniki krokowe

Wybrane parametry:

  • prąd obciążenia kanał-cewka – max 0,6A
  • do silników krokowych czteroprzewodowych
  • wbudowany potencjometr do płynnej regulacji obrotów
  • tryb pracy krokowej lub półkrokowej
  • zatrzymanie statyczne lub dynamiczne
  • wybór trybu pracy – zworki
  • zasilanie – 5-24Vdc

Układ zmontowany i uruchomiony (Silnik krokowy nie wchodzi w skład zestawu)

Dokładny opis w EP 8/10

Dokumentacja

Prezentacja filmowa


*zdjęcia podobne


Zobacz inne moje aukcje (Arli_W):