Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Basics Fashion Design: Construction

04-03-2012, 18:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 89 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2098934178
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 04-03-2012 18:39:17
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Basics Fashion Design: Construction


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]03737
Oprawa Oprawa miękka
Ilość stron 176
Wydawnictwo AVA Publishing
Język Angielski

Cena: 89.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208

Basics Fashion Design: Construction is the third book in this series. It leads the reader through the essential stages of creating a garment, from pattern cutting and draping a mannequin, to finishing and haberdashery.

Construction is the foundation of fashion design; it takes passion and great skill to turn a two-dimensional drawing into a successful garment. Basics Fashion Design: Construction guides you through the process, teaching you the theory, practical skills and techniques you need to succeed.


Key features:

- Guides students through the complex background to fashion construction.
- Inspirational visuals support a comprehensive text.
- Fully illustrated with case studies by top designers and industry creatives.


Readership: Intermediate

Suitable for foundation and undergraduate level fashion and textile students.
Relevant to fashion, textiles, marketing and business studies students.
A practical guide for students, practitioners and teachers involved in textiles and fashion.