Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bateria zlew FERRO MILANO BRM4 - Nowa !!!

17-01-2012, 22:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 167 zł     
Użytkownik Hydro_Instal2
numer aukcji: 2027835074
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 12:54:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Uszkodzony: Nie
Typ montażu: Stojące
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


[zasłonięte]@hydro-instal2.pl




Przedmiotem aukcji jest:
Bateria zlewozmywakowa stojąca FERRO MILANO chrom
nr katalogowy: BRM4
167,00 zł


Bateria jest nowa i zapakowana w oryginalne pudełko. 
Opakowanie zawiera:
  • baterię zlewozmywakową FERRO Milano
  • przyłącze elastyczne M10x1/G3/8'' L=350mm x2
  • zestaw mocujący
  • instrukcję montażu i obsługi baterii z gwarancją

5 lata gwarancji

FERRO S.A. realizując politykę jakości - jako nadrzędny cel działania firmy oraz wysokie wymagania jakościowe klientów wprowadza program „Serwis 48h”.

Programem „Serwis 48h” objęte są baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe. „Serwis 48h” gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenia reklamacyjne prosimy przesyłać za pomocą bezpośredniego zgłoszenia reklamacyjnego, e-maila pod adres [zasłonięte]@ferro.pl, czy też bezpośrednio na fax. nr +48 12 [zasłonięte]2195 lub listownie na adres firmy. Można je również przekazywać za pośrednictwem punktu sprzedaży detalicznej lub hurtowej gdzie reklamowany produkt został zakupiony.

Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.

W celu ułatwienia obsługi serwisowej klientów uruchomiona została infolinia serwisowa pod nr tel. 801 [zasłonięte] 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w załatwieniu każdej sprawy serwisowej.



Bateria zlew FERRO MILANO BRM4 - Nowa !!!

UWAGA

Towar jest ubezpieczony. Podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Jedynie poprawnie spisany protokół uszkodzenia umożliwi wymianę sprzętu na nowy lub uzyskanie odszkodowania. Protokół należy przesłać niezwłocznie do siedziby firmy Hydro-Instal 2 s.c. Reklamacje w firmie kurierskiej mogą być zgłoszone w przeciągu 5 dni od daty doręczenia przesyłki, po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.



Dodano 2[zasłonięte]012-01 09:26
Ze względu na inwentaryzacje w dniach 02.01.2012r. do 07.01.2012r. towar wylicytowany na naszych aukcjach będziemy wysyłać od 9 stycznia 2012r. Za utrudnienia przepraszamy.