Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BILSTEIN R-2000 ........ KUP ORYGINAŁ OD IMPORTERA

20-01-2012, 14:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 120 zł      Aktualna cena: 120 zł     
Użytkownik bilstein-war
numer aukcji: 2029377907
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 187   
Koniec: 14-01-2012 13:00:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

 

 

 

 

 

PRODUKT

 

 

 

 

 

BILSTEIN R-2000 Engine Treatment

 

 

 

Preparat do regeneracji i wyciszania silników, skrzyń biegów, tylnych mostów, przekładni, oraz maszyn i urządzeń wymagających smarowania olejem.

 

PRODUKT - gwarancja pochodzenia i autentyczności, gwarancja znanej na świecie jakości

BILSTEIN R-2000 ET - to jedyny na świecie produkt, który po wlaniu do układu olejowego powoduje regenerację podzespołów w trakcie pracy urządzenia, nie dopuszczając do kosztownego remontu. Stosując R-2000 przy każdej wymianie oleju możesz wydłużyć żywotność silnika, skrzyni biegów, tylnego mostu lub maszyny do 80%, oraz zmniejszyć zużycie paliwa.

Obejrzyj filmy ukazujące działanie BILSTEIN R-2000: Filmy o Bilstein R-2000

Sprawdź pozytywne opinie klientów z Allegro: KOMENTARZE

Przewaga BILSTEIN R-2000 ET nad innymi DODATKAMI DO OLEJÓW

Bardzo często opisy innych produktów (tzw. konkurencyjnych) zawierają nieprawdziwe informacje o opatentowanej technologii "Micro-Metal" i produktach CLM BILSTEIN R-2000 (które to zawierającą "mikro kuleczki"). Pisząc w opisach swoich produktów między innymi "ŚRODEK NIE ZAWIERA: METALI MIĘKKICH, KULECZEK, ŚRODKÓW STAŁYCH" dają dowód na to, że w dziedzinie "trybologii" są laikami, czyli handlowcami bez wiedzy. Powodem jest bezdyskusyjna wyższość patentu Bilstein-a nad pozostałymi dodatkami do olejów silnikowych i przekładniowych. Opatentowana w USA technologia "twardego smarowania" a wiec "Micro-Metal" jest uważana przez Uczelnie Techniczne całego świata i ich trybologów - za najdoskonalszą w rozwiązywaniu problemów dotyczących regeneracji, odnowy, rekonstrukcji zużytych lub porysowanych metalowych części i podzespołów każdego silnika, skrzyni biegów, mostu, jak też maszyn i urządzeń wymagających smarowania olejem. BILSTEIN R-2000 NIE ZAWIERA ŻADNYCH ZWIĄZKÓW CHEMICZNYCH - które w spotkaniu z tzw. "PAKIETEM USZLACHETNIACZY" zawartym w każdym oleju, często doprowadzają do negatywnej reakcji chemicznej w silniku, właśnie między dodatkiem do oleju a "pakietem chemicznym" zawartym już w oleju. Pamiętaj, że każdy 1 litr oleju zawiera 1/3 związków chemicznych.

O tym głośno się nie mówi ani nie pisze, bo jest to dyskryminujący i negatywny temat tzw. "TABU" dla prawie wszystkich dodatków do współczesnych olejów silnikowych i przekładniowych. DROGI KLIENCIE - przed zakupem zastanów się co kupujesz i co chcesz uzyskać?

 

DODATKI DO OLEJÓW SILNIKOWYCH I PRZEKŁADNIOWYCH
Na rynkach światowych jest ponad 100 rodzajów dodatków do olejów, z czego w Polsce dostępnych jest ponad 40 tych dodatków. Mają one wspólną nazwę „Engine Treatment”. Poniżej podano alfabetycznie ich nazwy.

Kolorem czarnym - zaznaczono dodatki, niedostępne w Polsce.
Kolorem czerwonym - zaznaczono dodatki do olejów sprzedawane w Polsce.
Kolor czarny i kolor czerwony - to dodatki do olejów z tak zwanej dotychczasowej „technologii miękkiego smarowania”.
Kolorem niebieskim - zaznaczono dodatki do olejów z opatentowanej, najnowszej i najnowocześniejszej „technologii twardego smarowania”. Właścicielem patentu technologii „Micro-Metal” jest Koncern BILSTEIN (znany i ceniony producent amortyzatorów olejowo-gazowych).

►AEROLUB ►B.E.S.T. ►BARDAHL b-1 ►BARDHAL ENGINE STOP LEAK ►BAXOLBILSTEIN R-2000™ BISHOP ►BLOK LEAKS ►BONUS PK ►CARLUBECERAMICCERAMIZERCLM BILSTEIN R-2000™DUPONT ►DURA LUBE BOOSTER ►DURF LUBE ►ER ENERGY RELASE PLUSEF-301 PREMIUM ►ENVIRO-SAFE ►ENVIRO-SAVE METAL ►ER ENERGY RELEASE ►EZI EXTRA ►EZI EXTRA POWERLUBE ►FOR TE ►FRICTION FREE 3000 ►FXI ►GREASED LIGHTNING ►GUNK NU-POWER ►K2 DOCTOR CAR SPECK2 MILITECKLEEN-FLO 702 ►KLEEN-FLO 704 ►KLEN RITE ►LIQUI MOLY ►LIQUID RING ►LUBECORP ►LUBEGARDLUCAS OIL ►LUBIZILON ►LUCAS ►MAGIC ►METALON ►MICROLON CL 100 ►MIDLAND ►MILE MAX ►MILITEC-1 MODYFIKATOR PLUS MOLY SLIPMOTO DOCTOR MOTOR LIFE ►MOTOR SLICK CLSBOND ►MOTOR UP ►MPT ►MT-10 METAL TREATMENT ►MUGEN MT105 ►NANO DOCTOR ►NITROX NOS ►NRGZ 24-7 ►NULON ►NULON E-25 ►SUPREME ►NU-POWER ►PANTHER P100PANTHER P52 ►POLYDYN TX7 ►POUR N GO ►PRO TECTA ►PROFORMULA ►PROLONG ►PROTECTA ►QMI ►R4 ►RISLONE ►RVS' ►SCHAEFFER'S MOLY E.P. ►SLICK-50 ►STOP GRIP ►STP STOP-LEAKSTUNT RACER ►SUPER LUBE ►SYNPOWER ►SYNTECHOIL STUNT RACER ►SYSTEM "48-PLUS" ►TAMIYA ►TECROLAN ►TKO FRICTION SHIELD ►TRIBOTECH ►TUFOIL ►TVT 24-7 ►VALVOLINE OIL TREATMENT ►VALVOLINE SYNPOWER ►WORN ABCON ►WURTH WYNN'S ►X-1R ►X-52 ►XADO ►XELP PLUS ►XENTX EXTREME ►XERAMIC ►ZMAX 4 000PCS

Jak łatwo zauważyć, patent produktów BILSTEIN R-2000 chroni unikatową technologię regeneracji, wyciszania, zmniejszania tarcia, przed kopiowaniem i podróbkami. „Micro-Metal” technologia jest jedyną na świecie skuteczną formułą rozwiązującą problemy nieuchronnego zużycia metalowych elementów: silników, skrzyń biegów, tylnych mostów, przekładni, maszyn i urządzeń, wymagających perfekcyjnego smarowania i bezawaryjnej pracy.

ZASTOSOWANIE

►Samochody osobowe ►ciężarówki ►traktory ►sprzęt ciężki ►sprzęt przemysłowy ►sprzęt rolniczy ►samochody wyścigowe oraz: ►urządzenia hydrauliczne i pneumatyczne ►reduktory prędkości ►rozdrabniarki ►podnośniki ►sprzęt gospodarki odpadkami ►frezarki wysokoobrotowe ►tokarki ►kompresory ►pompy kondensacyjne ►silniki pomp wodnych ►sprężarki powietrzne

DZIAŁANIE

► Wypełnia na stałe (szpachluje) ubytki, rysy, zadrapania – zastępuje honowanie ► Odnawia zużyte i porysowane powierzchnie cylindrów, łożysk, przekładni ► Wycisza podzespoły od 2 do 4 dB ► Obniża i redukuje temperaturę pracy ► Podwyższa kompresję ► Obniża trzykrotnie współczynnik tarcia ► Zwiększa przebieg ► Zmniejsza zużycie oleju ► Zmniejsza zużycie paliwa ► Redukuje emisję trujących związków HC i CO ► Zapobiega suchemu rozruchowi ► Polepsza właściwości smarujące oleju ► Poprawia pracę silnika ► Obniża koszty utrzymania ► Przedłuża czasokres kosztownych remontów podzespołów

OPIS DZIAŁANIA

Środek do silników BILSTEIN R-2000 to opatentowana technologia smarowania, wygładzająca mechaniczne części silników benzynowych i olejowych przy pomocy mikroskopijnych cząstek metali. Przy takiej technologii smarowania wszystkie zużyte i porysowane powierzchnie ścian cylindrów, pierścieni, wałów rozrządu, łożysk i innych części są wygładzane, rysy wypełniane, pozostawiając gładką i dobrze nasmarowaną powierzchnię. Poddawane smarowaniu powierzchnie zezwalają na swobodne ślizganie stykających się ze sobą części silnika, w szczególności podczas zimnych startów, kiedy to nawet najlepsze oleje i dodatki pozostają w misce olejowej.

ZASADA DZIAŁANIA

Preparat BILSTEIN R-2000 zawiera „mikro-kuleczki” metali miękkich, wykonane z komponentu metali podobnego do budowy panewek. Mają one mikroskopijne wymiary, zbliżone do rozmiarów „bakterii” lub „talku” - od 2 do 15 mikronów. Nie zatykają filtra oleju, który zatrzymuje cząstki metali powyżej 25 mikronów, powstałe w procesie tarcia powierzchni metalowych silnika. Owe mikro-kuleczki znajdując się w filmie olejowym między tłokiem a cylindrem, wałem korbowym a panewką, między zębami przekładni, w łożyskach – działają jak kulki w standardowych łożyskach, których zadaniem jest maksymalne zmniejszenie tarcia. Patent USA Nr[zasłonięte]42049 produktów o wspólnej nazwie BILSTEIN R-2000 polega na zdolności regeneracji współpracujących metalowych części w trakcie ich eksploatacji.

CECHY

BILSTEIN R-2000 opracowany przy użyciu technologii "Mikro-Metal" zawiera delikatne plastyczne metale zawieszone w smarach wysokiej jakości, które dostarczają trwałej warstwy ochronnej w ekstremalnych warunkach kontaktu metalu z metalem. Nauki metalurgiczne udowodniły, że zawieszone metale działają znacznie lepiej niż smary konwencjonalne. Mikro-metale firmy BILSTEIN wypełniają wyżłobione, porysowane lub zużyte powierzchnie mikroskopijnymi cząsteczkami tworząc warstwę, która przywraca powierzchni prawie pierwotny jej stan. Pozostałe mikro-metale krążą szukając innych zużytych lub uszkodzonych powierzchni. BILSTEIN R-2000 poprawia pracę silnika, zmniejsza tarcie, obniża koszty utrzymania, zmniejsza emisję spalin, podwyższa kompresję, obniża zużycie oleju, odnawia zużyte i porysowane powierzchnie cylindrów i łożysk, zwiększa przebieg, polepsza właściwości smarujące oleju, zapobiega suchym startom.

REKOMENDACJE

Centralne Laboratorium Nafty Politechnika Warszawska Rzeczoznawca Ministerstwa Ochrony Środowiska Wyższa Szkoła Inżynierii w Zielonej Górze ►Polska Akademia Nauk ►Centrum Naukowo-Produkcyjno-Handlowe LASTA POL (Zielona Góra) ►Przedsiębiorstwo Eksploatacji Rurociągów Naftowych „Przyjaźń” (Płock) Zielonogórski Zakład Poszukiwań Nafty i Gazu Zakład Transportu KGHM Polska Miedź S.A. (Lubin) ►Kopalnia TURÓW ►Elektrownia TURÓW ►Elektrownia Konin ►MZK Zielona Góra ►PKS Zielona Góra ►Mostostal Płock SA ►Zespół Elektrociepłowni Bydgoszcz Zakłady Płytek i Wyrobów Sanitarnych CERAMIKA PILCH (Jasienica) Carserwis (Warszawa) Autoryzowana Stacja Mercedes-Benz Centrum Service (Warszawa) Autoforum – Stacja Obsługi i Salon Samochodów (Warszawa) ►Stacja Kontroli Pojazdów DaWoj Sp. z o.o. (Łomianki) FSO T.M. Stacja Serwisowa (Marki) Fabryka Samochodów Osobowych – Zakład Produkcji Zespołów Podwozia (Warszawa) S.T. Elektronic Sp. z o.o. (Katowice) KGM (Łódź) ►ROEL (Marki) ZOOLEK (Łódź) i inne Niezależne Laboratoria HAUSER (Colorado) Ford Motor Company (Saint Thomas, Ontario, CANADA) Wydział Marynarki, Centrum Systemów Podwodnych (New London, Connecticut) pompy kondensacyjne, silniki, pompy wodne do urządzeń klimatyzacyjnych Hingley Machine Company (Denwer COLORADO) kompresory, tokarki, frezarki Cliffdale Corporation (Wichita, Kansas) frezarki Getes Rubber Company (Denver, Colorado) wrzeciona Riverside Metal Company (Port Huron, Michigan) hydrauliczny system zasilania giętarki Mueller Brass Company (Port Huron, Michigan) pompa nurnikowa z silnikiem wysokociśnieniowym Brownihg Ferris Industries (San Mateo, California) Hy-Tech Elevator Services (South San Francisco, California) podnośniki wind Morrison-Knudsen Company, Inc. (Boise, Itaho) rozdrabiarki Keith Equipment Company (San Antonio, TX) przekładnie The General Crushed Stone Company (Easton, Pennsylvania) maszyny dwuśrubowe.

JAK STOSOWAĆ BILSTEIN R-2000 ET

Zastosowanie:

Zmienić olej I filtr. Uruchomić silnik pozwalając mu na osiągnięcie temperatury pracy. Wyłączyć silnik. Przed użyciem środka dobrze wstrząsnąć butelką. Natychmiast dodać środek R-2000 Engine Treatment - (zalecamy przepłukać pustą butelkę odrobiną czystego oleju i wlać resztę technologii do silnika). Uruchomić silnik ponownie i jechać przynajmniej 10 minut w celu dobrego rozprowadzenia technologii po silniku.

Proporcje:

W silnikach benzynowych lub dieslowskich o 4, 6, 8 cylindrach i pojemności miski olejowej:

· Do 5 litrów oleju - użyć 1 butli (240 ml);

· Do 7,5 litrów oleju - użyć 1 butli (240 ml) na pierwsze 5 litrów oleju + dodać 1/8 butli (30 ml);

· Powyżej 7,5 litrów oleju – użyć 1+1/8 butli (270 ml) na pierwsze 7,5 litrów oleju + dodać po 1/16 butli (15 ml) na każdy dodatkowy 1 litr oleju.

W standardowych (mechanicznych) przekładniach, dyferencjałach i skrzyniach biegów użyć:

· ½ butli (120 ml) na każdy 1 litr oleju.

Układy hydrauliczne – dodać:

· Do pojemności 19 litrów oleju - użyć po ¼ butli (60 ml) na każde 3,8 litra (galon) oleju;

· Powyżej 19 litrów oleju – dodać dodatkowo po 1/16 butli (15 ml) na każde następne 3,8 litra (galon) oleju zawartego w układzie.

Kompresory – dodać:

· Do pojemności 19 litrów oleju - użyć po 1/8 butli (30 ml) na każdy 1 litr oleju;

· Powyżej 19 litrów oleju – dodać dodatkowo po 1/8 butli (30 ml) na każde kolejne 3,8 litra (galon) oleju.

UWAGA !!!

Środek nie jest zalecany dla kompresorów wielostopniowych wysokociśnieniowych powyżej 500 psi (35 atm).

Następne zmiany oleju:

Stosować się do zalecanego harmonogramu zmian oleju po pierwszym zastosowaniu środka R-2000, dodając właściwe dawki przy każdej zmianie oleju. Poprzez zmniejszenie tarcia przez zastosowanie BILSTEIN R-2000 zmniejszy się zapotrzebowanie na "oktany" z paliwa a tym samym zmniejszenie zużycia paliwa od 0,5 litra / 100 km (w samochodach osobowych), do 1,5 litra / 100 km (w samochodach 4x4, terenowych), oraz powyżej 2 litrów / 100 km (w samochodach ciężarowych, autobusach, ciężkim sprzęcie drogowym i budowlanym).

W silnikach nowych lub regenerowanych:

Zastosować środek R-2000 po zalecanym przez producenta okresie docierania.

Przed użyciem: MOCNO WSTRZĄSNĄĆ - STOSOWAĆ W TEMPERATURZE POKOJOWEJ.

WARUNKIEM POWODZENIA REGENERACJI, ORAZ ZMNIEJSZENIA KONSUMPCJI OLEJU NIEMAL DO ZERA JEST BRAK W SILNIKU USTEREK MECHANICZNYCH JAK NA PRZYKŁAD PĘKNIĘTE PIERŚCIENIE LUB INNE USTERKI ZMĘCZENIA MATERIAŁU (pęknięcia, złamania, itd.)

BILSTEIN R-2000 ET nie zalecany jest dla ......

· Automatycznych skrzyń biegów, samoblokujących mechanizmów różnicowych i wszelkich urządzeń wymagających ograniczonego smarowania;

· Zwykłych zbiorników (mokrych sprzęgieł);

· Silników dwusuwowych;

· Hydraulicznych układów wirowych;

· Sprężarek wysokociśnieniowych wielostopniowych powyżej 500 psi (35 atm.).

Zastosowania, działanie, proporcje, rekomendacje i opinie znajdziesz na naszej stronie: www.bilstein.waw.pl

POCZTA POLSKA: CENNIK