Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BMW e24 635CSi 1980 lub zamienię na 840 manual

07-06-2014, 2:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 121 000 zł     
Użytkownik Aukcja_24com
numer aukcji: 4270200608
Miejscowość Suchy Las
Wyświetleń: 2119   
Koniec: 07-06-2014 02:50:18

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1980
Pojemność silnika (cm3): 3500
Moc silnika (KM): 218
Rodzaj paliwa: Benzyna
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/

http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic42710_E24_635CSi_1980_selbstrestauriert_Fotostories_weiterer_BMW_Modelle.html


www.OldtimerPark.pl

KOMPLEKSOWA RENOWACJA POJAZDÓW KLASYCZNYCH


Szanowni Państwo,


Oferujemy na tej aukcji nasz pojazd pokazowy, będący z nami od początku działalności naszej firmy, w której zajmujemy się restaurowaniem pojazdów zabytkowych i klasycznych. Jest to pierwsza seria modelu E24 o oznaczeniu CS z maksymalnym wyposażeniem poza wycieraczkami reflektorów i tylnymi zagłówkami.

W ramach wstępu dodam, że niewielkie różnice pomiędzy modelami CS a CS1 (produkowanymi po roku 1982) mimo wszystko sprawiają, że model CS jest bardziej klasyczny poprzez swoją surowość, mniejszą ilość plastików na korzyść klasycznego chromu i subtelniejszego od plastiku winylu, co sprawia, że budzi on większe zainteresowanie wśród kolekcjonerów niż nowsze lub amerykańskie egzemplarze.


Oferowany pojazd jest oryginalną wersją CSi, czyli najmocniejszą wersją modelu 635 z ponadstandardowym wyposażeniem produkowanym w 1980 roku z niezwykle rzadkim silnikiem M90 (o czym w dalszej części opisu).

Pojazd po kompleksowej renowacji jak na youngtimera przystało, a nawet niektórzy twierdza, że niektóre czynności wykonywane były na wyrost ze względu na początkowy stan auta oraz jego wiek. Zazwyczaj tak gruntownej renowacji poddajemy pojazdy o wiele starsze, jednak ten samochód z założenia miał być show-car'em a nie autem do normalnego użytkowania dlatego zakres prac był praktycznie maksymalny.

O historii pojazdu kilka słów pod koniec ogólnego opisu.

Kompletna dokumentacja zdjęciowa (kilkaset zdjęć )

Ponad 50 faktur zakupowych na przeróżne części (Dealer BMW Poznan oraz centrala W-wa). Wartość zakupów udokumentowanych fakturami wynosi ponad 20 tys zł.

Pojazd rozebrany do ostatniej śruby i ponownie złożony.

Wspaniały klasyk z ponad 200 konnym silnikiem i 5 biegową manualna skrzynią biegów oraz klimatyzacją.

Silnik, zawieszenie, wiele podzespołów po CAŁKOWITEJ RENOWACJI - podzespoły jak nowe, a nawet niektóre lepiej zabezpieczone przed korozją niż fabrycznie. Silnik bez szlifów cylindrów - nominalne tłoki, kompletnie rozebrany, sprawdzony, po 100% obróbce szlifierskiej (przepolerowane wszystkie niezbędne gładzie + frezy i szlify głowicy). To samo dotyczy bloku; wykonaliśmy honowanie szklanek i zamontowaliśmy nowe pierścienie.

Przebieg marginalny - obecnie około 3500 kilometrów . Silnik został już dotary. Auto nigdy nie brało udziału w kolizji drogowej, rajdach, ani żadnych wariactwach drogowych ani torowych.

Posiadam zeskanowane dokumenty niemieckie, które zmuszony byłem oddać w wydziale komunikacji przy rejestracji auta. Samochód zarejestrowany w kraju od 2008 roku na zwykłych tablicach.

Pojazd posiada opinię rzeczoznawcy potwierdzającą znaczną wartość kolekcjonerską i historyczną.

Auto posiada czasowe (3 miesięczne) ubezpieczenie OC. Obecnie aktualne (07-10. 2013)

Poniżej trochę informacji technicznych, historii oraz wyposażenia, które zainteresowani tematem mieli już może kiedyś okazję przeglądać na forum pod tym adresem :

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=15126&start=30

Tam również kilka zdjęć, których nie znajdziecie na tej aukcji. Oczywiście na naszej firmowej stronie www.OldtimerPark.pl znajdziecie galerię z fotkami z procesu renowacji ( około 50 - poniżej adres bezpośredni)

http://oldtimerpark.pl/index.php?option=com_phocagallery&view=category&id=5%3Arenowacja&Itemid=15&lang=pl

Zainteresowanym polecam wizytę w warsztacie, w miejscowości Chludowo i zapoznanie się z naszym egzemplarzem CSi.

Początki nie były łatwe, ale do zakupu przekonał mnie fakt że samochód stal ponad 20 lat w ciepłym i wentylowanym garażu, posiadał manualną (5 biegową) skrzynię, klimatyzację i sportowe fotele w doskonałym stanie. CSi "Znaleziony" w miejscowości Sollingen - stał z niesprawnym silnikiem, wyrejestrowany od 1989 r.
Przy zakupie auto nie odpalało z nieokreślonych przez właściciela powodów, a przede wszystkim z braku prądu i ok 1,5 kg rdzy w zbiorniku paliwa (co się okazało po jego demontażu). Oczywiście 20-letnia benzyna raczej nie była zdatna do użytku więc próbowaliśmy na zewnętrznym zbiorniku ale cały układ paliwa był w fatalnym stanie więc nie na wiele się to zdało. Jenak udało się wszytko opanować, niestety z tytułu tego że prowadzimy renowację pojazdów (a ja jestem właścicielem zakładu), to jak to zwykle bywa, moje auto było na szarym końcu kolejki samochodów do skończenia i tak też stało przez ok 2 lata z pakietem nowych części w kartonach. Jednak już po drobnych wyprawkach blacharskich, z nowym lakierem, kompletnie nowym zawieszeniem, gotowymi tapicerkami i silnikiem.

Co do historii to nie jest ona spektakularna choć znana. Kilku właścicieli [3] w pierwszych 10 latach życia, a następnie postój przez prawie 20 lat w garażu. Dziwne było to że oryginalny lakier do niczego się nie nadawał, ponieważ był absolutnie zniszczony przez słońce (dach i klapa tylna). Do dzisiaj nie wiem jak powstały te uszkodzenia biorąc pod uwagę, że karoseria nie miała praktycznie prawie wcale rdzy, a samochód zarejestrowany był w Niemczech, a nie w słonecznych Włoszech czy Hiszpanii. Nie był to problem ponieważ auto kupowałem z zamiarem rozebrania go do ostatniej śrubki, więc lakierowanie można było wykonać wyjątkowo dokładnie. Obecnie nawet rozbierając całe wnętrze nie znajdziemy żadnych śladów poprzedniego lakieru.

W Solingen na liczniku zastałem 169 000 km, a ilość rdzy i stan wnętrza oraz zawieszenia wskazywały na realność tego przebiegu.

Sukcesywnie cały samochód został rozebrany i złożony ponownie bez żadnych odstępstw od oryginalnego stanu i specyfikacji tego egzemplarza. Kilka elementów niedostępnych w serwisie (wygłuszenia) zostały zastąpione wielowarstwowymi matami, masami poliuretanowymi i hybrydowymi oraz gumą. Wszystko po to aby jak najwierniej odtworzyć warunki podróżowania, z których słynął ten model BMW.

Wyposażenie/opis

wnętrze: oryginalnie antracyt z białym dachem i czarnymi bokami, a obecnie czarna podłoga i oryginalnie czarne boczki + nowa biała podsufitka z oryginalnego materiału

Fotele : Recaro SPORT dedykowane do E24 z pierwszej serii

4x elektryczne szyby

Elektryczne lusterka

Klimatyzacja

Zegar cyfrowy

Komputer pokladowy - check control

Dodatkowe fabryczne zabezpieczenie antykradzieżowe montowane na błotniku tylnym (zamek patetowy)

Silnik: M90B35 z komputerem Motronic, 218 KM bez katalizatora
Most: mechanizm różnicowy duży - wyposażony w specjalny dodatkowy zbiorniczek oleju

Skrzynia biegow: manualna, 5 biegów typ: GETRAG 226 2.2

Zawieszenie: oryginalne BOGE + tuningowe sprężyny G-Power z epoki, dedykowane do tego modelu e24 (tak wyposażone auto zastałem w Solingen)


Koła:
Oryginalne BMW - największe w tamtych czsach, prawie 17" czyli TRX 415 - rozmiar opony z 1980 r [Michelin] ZR415 - 2 sztuki absolutnie nowe i 2 używane w doskonałym stanie. Dodam, że komplet takich nowych upon to wydatek ok tysiąca Euro.

Zender - skręcane !!! - oryginalne tuningowe koła z epoki wraz z oponami Fulda Y-2000 z 1984r 225/50ZR16 przód, oraz 245/45ZR16 tył, opony są jak nowe ale strasznie twarde


Alpina 17 " 8,5 i 9,5 cala szerokości z epoki, z rantem zakończonym na ostro, opony Dunlop/Continental 235 przód oraz 255 tył


Radio: niedawno zakupiony odbiornik BMW bavaria z epoki ze skalą analogową
Podgrzewana wkładka zamka kierowcy
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Oryginalne fabryczne zabezpieczenie antykradzieżowe montowane na błotniku tylnym pod szybą za kierowcą (zamek patetowy)
Instalacja radiowa Oryginalna wraz z elektryczną anteną i 4 głośnikami współosiowymi Baupunkt
Na tylnej półce schowki (pody) a w nich skryte głośniki , brak zagłówków tylnych

Wykonane prace

Wszelkim pracom przyświecał cel przywrócenia oryginalności choć poważnym wyłamaniem była zmiana koloru... Dziś nie wiem czy dobrze zrobiliśmy jednak wyszedłem z założenia, że ponieważ lakier był spalony przez słońce i tak należało go usunąć i lakierować całość na nowo. Z kolei auto zostało rozebrane tak mocno, że zmiana koloru nie stanowiła żadnego problemu, a moja osobista opinia jest taka, że kolor ciemny - szczególnie przy autach z taką ilością listew chromowanych to lepszy wybór, dlatego po sporym zamieszaniu i przy dużej dozie niepewności zmieniliśmy kolor na głęboką czerń.


Wnętrze
Zawór wody chłodzącej się rozszczelnił i ubarwił dywan na tęczowo - do niczego się nie nadawał. Poza tym śmierdział i mało tego cała izolacja dźwiękochłonna/wygłusznia pod dywanem i na ścianie grodziowej była nasączona tym paskudztwem tzn. płynem chłodniczym. Okazało się, że oryginalne maty dzwiękochłonne są już niedostępne w ASO poza jednym elementem (z wielu) za niebagatelną kwotę ponad 700 zł (rok 2007).
Ponieważ wszystko należało wymienić zacząłem od usunięcia na gorąco starych mat bitumicznych do gołej stali . Na tą powierzchnię, odtłuszczoną nałożyliśmy lakiery podkładowe a następnie 2 warstwy maty bitumicznej na ciepło , następnie częściowo oryginalną matę, a na reszcie podłogi specjalne samoprzylepne pianki o grubości od 5 do 18mm [armaflex] - materiał o zamkniętej strukturze komórki co blokuje skutecznie wchłanianie wody i wilgoci.Stosuje się go na instalacje [rurociągi] chłodnicze gdzie dochodzi do kondensacji pary wodnej z powietrza. Następna warstwa to 2 mm guma w celu zasymulowania warstwy twardej (zgodnie z oryginałem). Następnie nowo uszyty dywan i dywaniki pod nogi.

Podsufitka - nowa dziurkowana biała, a w zasadzie kremowa - oryginalna

Fotele Recaro - dedykowane do modelu e24, w 100% oryginalne, włącznie z nalepka producenta, odnowione (umyte i zaimpregnowane) preparatami marki Gliptone - stan nie wymagał żadnej ingerencji tapicera. Proces renowacji skór trwał w sumie 5 dni (ok 6 h każdego dnia). Problem był tylko jeden - brak konserwacji skóry od kilkudziesięciu lat, co spowodowało że stała się ona twarda jak cienka płyta pilśniowa. Na szczęście nikt jej nie używał i nie powstały na niej żadne pęknięcia ani przedarcia. Po kilkukrotnym powtórzeniu procesu [mycie/szczotkowanie + odżywka --> Gliptone) materiał powrócił do stanu zdatnego do użytkowania i podziwiania :)

Boczki - oryginalne - chromowane elementy (głównie chromowane plastiki podłokietników ) na drzwiach od wew. wymienione na nowe

Prace blacharskie
Niebywałe ale prawdziwe - auto mialo niewiele korozji, głównie za sprawą tak długiego postoju w ciepłym miejscu: dziura we wnęce koła zapasowego, w prawym progu pod słupkiem A, drzwi od spodu (rynienki + uchwyty uszczelki na drzwiach od dołu L+P). Wszystkie naprawy wykonane wg sztuki, dorobione uchwyty uszczelek zgodnie z oryginałem.

Zawieszenie
Po demontażu wszystko (bez drążków kierowniczych - kupione nowe) zostało wypiaskowane po czym ocynkowane i polakierowane proszkowo. Wszystkie tuleje gumki, poduszki i sworznie zostały wymienione na nowe zakupione w ASO BMW włącznie z głównymi poduszkami tylnej belki.
Dodatkowo wymienione zostały łożyska wszystkich kół/piast - wszystko zakupione w ASO

Układ hamulcowy
Piaskowane i lakierowane odpowiednią farbą zaciski hamulcowe.
Wymienione gumki uszczelniające tłoczki - wszystkie OEM BMW
Nowe przewody hamulcowe - przewód główny ok 3000mm + przednie i tylne (boczne) + oryginalne nowe klamry, śruby, gumki mocujące + nowy trójnik nad dyfrem - wszystko OEM
Nowe tarcze P+T zimmermann + klocki hamulcowe ATE P+T
Zestaw ham. ręcznego na L i P stronę - nowy OEM

Układ paliwowy
Trawienie zbiornika kwasem z dodatkiem inhibitora + zabezpieczenie fosforanem. Piaskowanie i cynkowanie zbiornika od zewnątrz. Zabezpieczenie zbiornika poliuretanową masą natryskową. Wymiana starych przewodów stalowych OEM [ok 3400 mm x 2 zasilanie + powrót],wszystkich przewodów gumowych, pompy paliwa [BOSCH] + filtr paliwa [BOSCH].
Wymiana regulatora ciśnienia paliwa - OEM BMW

Wymiana wtryskiwaczy paliwa na nowe - OEM BMW/Bosch

Oczywiście wymienione zostały takie podstawowe elementy jak przewody WN, cewka, kopółka wraz z palcem - wszystko OEM lub BOSCH


Układ napędowy
Wyważenie wału - kontrola [wszystko było ok] - przeguby również były ok
Oczyszczanie i cynkowanie wału
Wymiana podpory wału oraz przegubu wału - OEM BMW
Wymiana uszczelnienia dyfra - OEM BMW

Wymiana łożysk dyfra - OEM BMW
Wymiana poduch zawieszenia skrzyni biegów oraz silnika - OEM BMW
Wymiana kompletu elementów konstrukcji lewarka w celu usztywnienia drążka zmiany biegów

Silnik i komora silnika-osprzęt

Auto posiada rzadko spotykany blok silnika o symbolu M90. Jest to największy blok (3453 cm³) stosowany pierwotnie w gaźnikowym lub wtryskowym modelu E3/E9 3.0 Si/CS/CSi, a skonstruowany na potrzeby modelu BMW M1. Tam też z odpowiednią głowicą (24 zaworową i 2 wałkami rozrządu) znaną z silnika M6, blok ten standardowo osiągał moc prawie 280 KM, nie wspominając o wersjach turbodoładowanych, przygotowywanych do wyścigów torowych (ten sam blok wytrzymywał ponad 800KM !!! - co prawda nie wiadomo ile okrążeń wytrzymywał ale to ten blok:) )

Bloki M90 montowane były do E24 tylko do pewnego momentu w roku 80, jednak dokładnych informacji nigdy nie udało mi się uzyskać. Mało tego pytając o ten symbol w serwisie panowie za ladą robą zazwyczaj bardzo duże oczy twierdząc, że wręcz nic takiego nie istnieje:) Są przekonani, że w E24 były montowane wyłącznie bloki M30 co oczywiście nie jest prawdą. Istnieje drobna różnica pomiędzy M30 i M90 patrząc na sam blok, a co za tym idzie głowica musi również być inna. I tak właśnie jest. Najlepszym dowodem na to jest fakt, że na głowicy widnieje odlany symbol M90 co nie pozwala pomylić się przy jej doborze do bloku. Dla większości znawców tej marki jest to zupełnie nieznany temat jednak ja przez kilka lat styczności z tym wspaniałym autem zdobyłem trochę więcej wiedzy niż przeciętny "fachowiec" od bmw i oczywiście jeśli ktokolwiek ma ochotę to udzielę korepetycji nieodpłatnie i na przykładach w postaci zdjęć z życia wziętych, a dokładnie z mojego warsztatu:)


Zakres czynności przy renowacji silnika i głowicy poniżej:

Planowanie głowicy + frezowanie i polerowanie gniazd, polerowanie zaworów i grzybków zaw. + kilkukrotna regulacja zaworów

Honowanie szklanek - tłoki pozostały nominalne!!

Planowanie bloku, polerowanie sworzni, sprawdzenie wału korbowego + wymiana wszystkich pierścieni na nowe oryginalne + nowe panewki korbowodowe i główne.

Oczywiście blok silnika został wypiaskowany a następnie polakierowany odpowiednią farbą termo i olejoodporną.

Głowica oraz wszelkie części aluminiowe zostały wyszkiełkowane, a kapa głowicy, miska olejowa i niektóre drobiazgi zostały zabezpieczone specjalnym lakierem aby zapobiec zabrudzeniu i utlenianiu.

Na wszystkie czynności posiadam dokumenty ze specjalistycznego warsztatu z którym współpracujemy.

Silnik jest obecnie po dotarciu i auto od momentu "zmartwychwstania" przejechało ok 4-5 tyś. Przebyłem kilka podróży po 500 km autostradami. Silnik na żądanie osiąga swoje maximum bez zawahań. Wartość przyśpieszenia jest mi nieznana ale osiągnąłem tym BMW wielokrotnie prędkość powyżej 200 km/h, a raz rozpędził się do 230 co i tak nie było jego maksimum.

Zakres nowych części w silniku i komorze silnika:

Nowe uszczelki pod głowicę, kapy rozrządu, kolektor wodny, kolektory wydechowe, kapę zaworową, miskę olejową,pompę wody - OEM BMW
Nowy ślizg, prowadnica i sprężyna napinająca łańcuch rozrządu
Renowacja rozrusznika i alternatora - mechaniczna i estetyczna
Wymiana zbiornika wody i wentylatora visco + wszystkie węże gumowe - OEM BMW
Dużo drobiazgów jak klamry, haczyki nowe śruby itp - tylko OEM BMW
Wszystkie elementy z aluminium szkiełkowane a stalowe piaskowane i ocynkowane .
Obudowa filtra powietrza + osłona wentylatora na podszybiu - pochromowane
Wymienione na nowe oczywiście takie el jak filtry oleju,paliwa, pow. KN,płyny (chłodn, wspomagania , skrzyni biegów i dyfra - 100% Castrol) termostat, przewody zapłonowe, cewka, kopułka + palec - 80 % OEM BMW
Poprawiona podstarzała elektryka na oryginalnych częściach z ASO

Z zewnątrz
Poza nowym lakierem należało wymienić kilka elementów, które są najdroższymi z całej listy zakupów. Wszystkie części zakupiliśmy nowe w salonie. Stare gumy czy listwy określane często na aukcjach jako "w dobrym stanie" i tak są STARE , a to nigdy ładnie nie wygląda.
Wymian uległy:
Chromy wokół szyby czołowej
Chromy z gumami na podszybiu drzwi kier. i pas.
Tylne chromy na podszybiu OK - tylko wymiana gum na nowe (one zawsze są spękane)
Chromy na rancie dachu - nowe do okoła
Nerki L+P
Reflektory Przednie - również od BMW - Piaskowane i ocynkowanie okulary na których osadza się klosze.
Nowy sygnał dzwiękowy (niskie i wysokie tony , czyli 2 szt) - OEM
Gumowy odbój tylnego zderzaka (listwa - ponad 400zl - zamówiona pierwszy raz w historii poznańskiego salonu :)) + specyficzne końcówki gumowe na koniec listwy gumowej
Gumowe listwy na przedni zderzak (2 x boczna + środkowe) + końcówki + nowe chromy + uszczelka pod chromy
Zestawy oryginalne do mocowania zderzaków do karoserii P+T i gumowych elementów do zderzaków
Uszczelki drzwi - L+P
Uszczelka pod maskę (na front i prostokątna na komorę wentylatora) + nowe odboje
Dużo specjalnych klipów, plastikowych tulei do mocowania listew ozdobnych i specjalne kliny do chromów

Wszystkie szyby są oryginalne, przyciemniane na brązowo i w bardzo dobrym stanie. Uszczelki szyb są oryginalne i nie zostały wymienione na nowe ponieważ ich stan jest wręcz doskonały. Po prostu po oczyszczeniu z masy uszczelniającej i zakonserwowaniu są jak nowe.

Niedawno zakupiłem oryginalne pasy na karoserię (widoczne na ostatnim zdjęciu). Jest to oryginalny fabryczny dekor z jakim E24 do 1982 roku opuszczało linię produkcyjną. Po tym czasie dekory zostały zmienione na inne (zmienił się ich kształt/grafika).

Na pewno zapomniałem o wielu częściach, które wymieniliśmy ale trwało to tak długo że nie sposób wszystko spamiętać.
W sumie to mogłem oszczędzić czasu wszystkim czytającym i napisać ze wszystko jest albo nowe, albo tak odrestaurowane ze wygląda i funkcjonuje jak nowe (.... z dodatkowych, nie wymienionych czynności...: wszystkie silniczki elektryczne - sprawdzone i 2 naprawione )

W zasadzie posiadam zmagazynowane 90 % wszystkich starych części, które zdemontowaliśmy (do wglądu jeśli by ktoś był zainteresowany). Część z nich nadaje się nawet do ponownego montażu, czyli odsprzedaży, bo po co montować to w tym egzemplarzu... Na nowe części zakupione w ASO BMW posiadam cały segregator faktur zbieranych sukcesywnie przez cały okres rewitalizacji auta . Suma zakupów opiewa na ponad 20 tyś zł .

W cenie auta są 2 komplety kół:

Tunigowe koła 16 " z epoki , skręcane 2 częściowe, kultowe felgi firmy ZENDER z oponami Fulda Y2000 (stan jak nowe , jednak stare 20 letnie, żal używać raczej wyłącznie na show) 245 i 255 ze sporym profilem 55 i 45.

Oryginalne felgi z epoki z oponami TRX - jeszcze starsze od Fuld ale prawdziwe TRX rozmiar R 415 opona 245/55 -Michelin. Są to największe z dostępnych w tamtym czasie obręczy - BMW Styling 5, Kreuzspeichen-Styling TRX. Dla mniejszych znawców jest to rozmiar calowo pomiędzy 16" a 17 ".

Trzeci zestaw [dostępny za dopłatą] to koła Alpina, 17 calowe z epoki. Szerokość 8,5 przód i 9 cali tył z oponami nowoczesnymi 235 i 255 - charakterystyczny kanciaty rant, bardzo podobne do modelu softline jednak o zupełnie innej wartości. Wtajemniczonym na pewno różnicy nie trzeba tłumaczyć .

Praktycznie auto jestem zmuszony sprzedać ze względów prozaicznych, czyli brak środków na rozwijanie własnego interesu. Nie ma sensu rozpisywać się ile dla mnie znaczy ów pojazd, ale mam nadzieję, że powyższy opis wystarczająco to dokumentuje. Oczywiście bardzo niechętnie się go pozbędę, jednak wszystko ma swoją cenę i tak w moim przypadku ten pojazd również. Zatem bardzo proszę wszystkich o nie zadawanie pytań o negocjacje cenowe czy też zamiany na cokolwiek. Nie jestem handlarzem tylko hobbystą klasycznej motoryzacji. Postanawiam pozbyć się tego wspaniałego samochodu wyłącznie aby inwestować kolejne pieniądze w mój warsztat lub może w kolejny projekt ratowania jakiegoś pojazdu spod znaku śmigiełka. Wszystko po to aby robić w życiu to co najbardziej lubię, czyli obcowanie z takimi autami jak to BMW, a nie jak np jego następca i tym podobne marne imitacje prawdziwych samochodów, które powinny być określane raczej mianem promów kosmicznych niż automobilami z krwi i kości.

Cena nie podlega negocjacji - jeśli ktoś pominął powyższy akapit :)

Bardzo chętnie odpowiem na wszystkie pytania telefonicznie, mailowo oraz osobiście.

Przyjazd do klienta nie wchodzi w rachubę, chyba że na lawecie i wyłącznie przy odpowiedniej aurze - na koszt zainteresowanego.

Auto znajduje się pod Poznaniem (ok 15 km od centrum miasta w północnym kierunku, na Piłę/Koszalin )


Tel kontaktowy od 12-24, 7 dni w tygodniu

696 [zasłonięte] 110

e-mail:

[zasłonięte]@oldtimerpark.pl