Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CALL OF DUTY MODERN WARFARE 3 PC - FOLIA - KURIER

18-01-2012, 16:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Użytkownik g66_pl
numer aukcji: 2037103200
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 502   
Koniec: 18-01-2012 12:41:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Call of Duty:Modern Warfare 3

obrazek 1

TPP DVDPOL ENG

112,90 zł

Informacje o wymaganiach:

Core 2 Duo 2.8 GHz, 2 GB RAM (4 GB dla Vista/7), karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 16 GB HDD, Windows XP/Vista/7, łącze internetowe


Opis produktu:

Przedmiot aukcji: gra Call of Duty: Modern Warfare 3

Wydanie: premierowe

Stan: nowa (zafoliowana)

Wersja językowa: polska/angielska

Kolejna odsłona bestselerowej serii Call of Duty stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych w Call of Duty: Modern Warfare 2. Wcielając się w żołnierzy gracze próbują powstrzymać wrogie siły, zagrażające bezpieczeństwu i pokojowi na świecie.

Akcja Call of Duty: Modern Warfare 3 toczy się krótko po wydarzeniach ukazanych w wydanej dwa lata wcześniej drugiej części gry. Scenarzyści zadbali, by fabuła kampanii głównej cały czas trzymała w napięciu. W 16 misjach gracze mają okazję odwiedzić m.in. Dharmasalę (Indie), Nowy Jork (USA), Londyn (Wielka Brytania), Mogadiszu (Somalia), Hamburg (Niemcy), Paryż (Francja), Pragę (Czechy), Berlin (Niemcy), Waszyngton (USA) i Dubaj (Zjednoczone Emiraty Arabskie). W grze nie brakuje także specyficznych lokacji, takich jak: moskiewski Kreml, zamek w czeskich górach czy pokład samolotu transportującego prezydenta Rosji.

Galeria:

  • obrazek 1
  • obrazek 2
  • obrazek 3


NASZE AUKCJE - FAQ – zanim zadasz pytanie przeczytaj!

Płatność i realizacja zamówień:


P: Jak teraz kliknę "kup teraz" to kiedy otrzymam przesyłkę?
O: Czas otrzymania przesyłki zależy od dwóch czynników - wpłaty za zamówienie i wybranej metody dostawy. Przesyłki nadajemy po otrzymaniu pieniędzy – przy sposobie "Płacę z Allegro" po wpłacie z Allegro, przy przelewie bankowym, po zaksięgowaniu przelewu na naszym rachunku. Jeśli wybierzesz przesyłkę kurierską, przeciętny czas doręczenia to 24 godziny, jeśli wybierzesz przesyłkę pocztową, czas dostawy wyniesie ok. 2-3 dni. Pamiętaj - przesyłki nadajemy wyłącznie w dni robocze!

P: Chciałbym otrzymać przesyłkę na inny adres niż ten z konta Allegro, gdzie mam go wpisać?
O: W przypadku zmiany adresu wysyłki, po dokonaniu zakupu należy wysłać wiadomość na nasz adres email: [zasłonięte]@g66.pl, podając dokładny adres, nazwę przedmiotu (numer aukcji) oraz nick Allegro.

P: Gdzie mogę dowiedzieć się kiedy otrzymam przesyłkę?
O: Każdą wysyłkę potwierdzamy wiadomością wysyłaną na Twój adres email, przypisany do konta allegro. Dodatkowo w przypadku przesyłek kurierskich w wiadomości znajdziesz numer listu przewozowego, dzięki któremu możesz śledzić losy przesyłki na stronie firmy kurierskiej.

P: Zamówiłem w piątek o 21:45, jest poniedziałek 9:00 i nadal nie mam przesyłki, dlaczego?
O: Wszystkie przesyłki nadajemy wyłącznie w dni robocze, maksymalnie do godziny 15.00. Jeśli zamówienie zostało złożone i opłacone później lub przelew bankowy został zaksięgowany po tej godzinie, realizacja nastąpi w kolejnym dniu roboczym.

P: Wpłaciłem pieniądze na poczcie, minęły 2 dni, a nadal nie mam towaru, co się dzieje?
O: Przesyłki wysyłane są wyłącznie po otrzymaniu przez nas pieniędzy. Prosimy mieć na uwadze, że przelew pocztowy może zostać zaksięgowany dopiero po kilku dniach, zazwyczaj 3-4 dniach (tyle czasu potrzebuje Poczta Polska na przekazanie pieniędzy). Jeśli zależy Ci na czasie i nie masz możliwości bezpośredniego skorzystania z "Płacę z Allegro", dokonaj wpłaty w oddziale dowolnego banku – będzie szybciej!

P: Mieszkam za granicą, chciałbym kupić wystawiony przez Was produkt, ale nie widzę opcji wysyłki zagranicznej, co mam zrobic?
O: Standardowo zamówienia realizujemy wyłącznie na terenie Polski. Istnieje jednak możliwość uzgodnienia wysyłki do innego kraju. W tym celu przed zakupem prosimy o bezpośredni kontakt z nami – najlepiej w formie emaila, z wyszczególnieniem: jaki produkt, do jakiego kraju ma zostać wysłany oraz jaka jest preferowana forma dostawy. Dzięki tym informacjom będziemy mogli szybko ustalić koszt i czas realizacji takiego zamówienia.

P: Nie mam możliwości skorzystania z opcji "Płacę z Allegro", co mam wpisac w danych do przelewu?
O: Jako zleceniodawcę wpisujesz swoje dane adresowe, w danych odbiorcy nasze dane i numer rachunku podany na stronie aukcji oraz stronie "O nas". W tytule pzelewu koniecznie wpisz nick Allegro i numer aukcji – to znacznie ułatwi identyfikację Twojego zamówienia i przyspieszy wysyłkę!

P: Zapłaciliśmy przez "Płacę z Allegro" ponad 5 minut temu, dotarła już kasa? Kiedy wyślecie paczkę?
O: Każda wpłata z "Płacę z Allegro" potwierdzana jest oddzielną wiadomością, z informacją o otrzymaniu płatności przez sprzedającego. Od tego czasu liczymy wysyłkę – jeśli wpłata była do godziny 15.00, wysyłamy tego samego dnia, jeśli po 15.00 w kojelnym dniu roboczmy. Nie każdy bank znajdujący się na liście obsługiwanych przez usługę, realizuje przelewy natychmiastowo, przed kliknięciem płacę upewnij się jak działa Twój bank.

P: Dokonałem zakupu na Waszej aukcji, dostałem email o wysłaniu przesyłki – minęło już kilka dni, a nadal nie mam paczki, co się dzieje?
O: W pierwszej kolejności upewnij się czy przesyłka faktycznie nie dotarła. Przy przesyłce kurierskiej możesz sprawdzić status na stronie firmy kurierskiej na podstawie otrzymanego numeru nadawczego. Przy przesyłce pocztowej sprawdź czy nie ma w skrzynce awizo lub bezpośrednio w swoim urzędzie pocztowym. Jeśli jednak przesyłki nie będzie – koniecznie skontaktuj się z nami, przesyłając wiadomość z informacją o sytuacji, koniecznie podając nick allegro oraz numer przedmiotu.

Komunikacja ze sprzedającym:


P: Cze, chce kupić gre. Elo, jest tu ktoś?
O: Zaczepki typu: "Witka", "Elo", "Cze", "Siemka ziom" i wszystkie temu podobne, są przez nas domyślnie ignorowane! Jesteśmy profesjonalną firmą, która poważnie traktuje swoich klientów w kontaktach personalnych. Oczywiście nie mamy nic przeciw zwrotom bezpośrednim, takim bez "Panowania" ;), ale zawsze prosimy o zachowanie podstaw kultury komunikacji w internecie. Piszemy pełnymi zdaniami. Dzięki!

P: Wpłaciłem już 1 minutę temu, sprawdź czy jest kasa i kiedy wyślecie mi paczkę?
O: W godzinach pracy sprawdzamy na bieżąco, zawsze. Naprawdę nie musisz upewniać się po sekundzie czy jest OK. Wszystkie niezbędne informacje o zamówieniach i płatnościach znajdziesz na naszych stronach. Jeśli z Twojej strony transakcja będzie poprawnie zrealizowana, zapewniamy, że z naszej również wszystko będzie w najlepszym porządku.

P: Zamówiłem u Was, gdzie moja paczka?
O: Zanim wyślesz podobną wiadomość – przeczytaj wszystkie istone informacje dotyczące wysyłek na stronie "O nas" i upewnij się, że na pewno zamówienie zostało pomyślnie zakończone. Jeśli tak – wyśli do nas email ze wszystkimi niezbędnymi danymi: numerem zakupionego przedmiotu, nickiem Allegro i opisem sytuacji. Więcej danych – szybsze rozwiązanie problemu.

Masz do nas pytanie, chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące zamówienia, zachęcamy do zapoznania się z informacjami na stronie aukcji i na stronie "O nas" – jeśli jendak nie znajdziesz odpowiedzi, napisz do nas na podany na stronie adres email – to najlepsza forma kontaktu. Odpowiadamy na wszystkie rzeczowe wiadomości.