Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Can-am DS450 quad ZAMIANA (nie raptor,yfz,kfx)

29-02-2012, 2:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 000 zł     
Użytkownik beniamin2004
numer aukcji: 2086134555
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 401   
Koniec: 11-02-2012 18:01:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam
Do sprzedania quad/atv Can-am DS 450 X EFI
pojemność 450 cm3 silnik rotax 44KM nowe opony MAXXIS RAZR
rok produkcji 2009
tel. 500 [zasłonięte] 356

MOŻLIWA ZAMIANA NA SAMOCHÓD O PODOBNEJ WARTOŚCI


Dane techniczne CAN-AM DS 450 EFI:

Silnik: 449 cm3, jednocylindrowy, DOHC 4-valve, chłodzony cieczą
Cylinder & Skok: 97 x 60,8mm
Moc: 44KM (33kW)
Wtrysk: EFI w/46mm Throttle Body, 16 bit CPU w/ 32 MHz clock speed
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Rama: ALTEC dual-pyramidal aluminum
Przednie zawieszenie: podwójne wahacze aluminiowe / Kayaba HPG Aluminum z regulacją twardości/ skok 9.5"
Tylne zawieszenie: wahacz wleczony aluminiowy/ Kayaba HPG Aluminum z regulacją twardości/ skok 10.5"
Przednie hamulce: Podwójne tarcze 182mm z zaciskami dwutłoczkowymi
Tylne hamulce: tarczowy 198mm
Opony przód: Maxxis RAZR SR 21 x 7R-10
Opony tył: Maxxis RAZR SR 20 x 11R-9
Wymiary (dług x wys x szer): 1,839 x 1,168 x 1,064 mm
Rozstaw osi: 1,267 mm
Wysokość siedziska: 831 mm
Waga: 156 kg (suchy), 170 kg (gotowy do jazdy)
Zbiornik paliwa: 11.5L
Kontrolki: Low fuel, check engine, neutral

Silnik i skrzynia biegów
Sercem tego pojazdu jest jednocylidrowy, czterozaworowy silnik o pojemności 449 ccm z wtryskiem paliwa pochodzący ze stajni Rotaxa. I na tym można by zakończyć, bo to jest wystarczającą rekomendacją najwyższej jakości i doskonałych osiągów. W porównaniu do konkurentów dysponuje niesamowitą mocą 44 KM. Przy tej pojemności tylko KTM go przewyższa. Skrzynia biegów jak przystało na sportowca w tej klasie to pięciobiegowy manual.

Rama
Jak zwykle w quadach Can-Ama, konstukcja ramy jest nowatorska i niepowtarzalna. W DS450 także poszukiwano rozwiązań poprawiających wytrzymałość, a jednocześnie zmniejszających masę i opracowano konstrukcję nazwaną ALTEC dual-pyramidal aluminum. Inżynierowie Can-Ama wyliczyli, że najlepiej przenosić naprężenia będzie konstrukcja w kształcie dwóch piramid sklejonych podstawami. W uproszczeniu tak ona wygląda, z dołożoną od dołu szyną nośną oraz dodatkowym wspornikiem górnym pod siedzenie kanapy i mocowaniem tylnego wahacza. Połączenia w ramie wykonane są za pomocą specjalnych złączy by uniknąć mniej trwałego spawania. Boczna aluminiowa listwa dodaje sztywności i pozwala konstrukcji odpowiednio pracować.

Zawieszenie
Podobnie jak w Renegade dostawcą amortyzatorów do DS450 jest Kayaba. W czasie jazd testowych można było je wyłącznie chwalić. Zawieszenie jest sztywne i całkiem dobrze wybierało zmarznięte, twarde koleiny w czasie szybko pokonywanych przejazdów. Jeśli dołożymy do tego bardzo dobrze wykonane aluminiowe podwójne wahacze przednie i lekki, nowoczesny wahacz tylny to trzeba przyznać, że zawieszenie DS-a prezentuje się bardzo dobrze.

Hamulce
Przy dobrych osiągach do sportu konieczne są sprawne hamulce, a w Can-Amie są bardzo skuteczne. Z przodu dwutłoczkowe hamulce tarczowe, a z tyłu także tarczówka o bardzo ciekawym kształcie wielokrotnej koniczynki, co umożliwia samoczyszczenie tarczy z błota i piachu.