Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ceramizer! Zestaw silnik+paliwo, FV+Gratisy ZOBACZ

20-01-2012, 14:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 75 zł      Najwyzsza cena licytacji: 75 zł     
Użytkownik cat111
numer aukcji: 2035100743
Miejscowość Lublin
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 34   
Koniec: 20-01-2012 14:30:42
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

E-mail: [zasłonięte]@go3.pl

Tel: 0-505-[zasłonięte]-779

GG:[zasłonięte]77572

Skype: czterykolka




Koszty i możliwe formy wysyłki określone są powyżej opisu aukcji.


NATYCHMIASTOWE WYSYŁKI!

WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA (jeśli do 13:00 otrzymamy Twoją wpłatę lub mailową prośbę o wysyłkę za pobraniem)


Zestaw - ceramizer Auto-Repair do:
  • Silników czterosuwowych 1szt
  • Układu Paliwowego 1szt




Przedstawiam Państwu doskonały preparat który dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii pozwala osiągnąć doskonałe efekty w tuningowaniu, regenerowaniu i zabezpieczaniu przed zuzyciem waszych silników(dostępny także do skrzyń biegów, układów wspomagania i paliwowego- patrz inne moje aukcje).


Najnowsze badania przeprowadzone przez AGH:

Akademia Górniczo-Hutnicza Im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki

Badania wykazały min:

  1. Podczas testów tarcia na powierzchni współpracujących elementów została wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa. Warstwa tworzy się podczas eksploatacji węzłów tarcia smarowanych olejem z dodatkiem preparatu Ceramizer.
  2. Wytworzona warstwa redukuje tarcie. Po 20h pracy węzła tarcia, podczas wytwarzania się warstwy ceramiczno-metalowej, zauważono spadek siły tarcia o 42% - wartość współczynnika tarcia spadła z wartości μ1=0,063 do wartości μ2=0,036.
  3. Straty energii związane z traconym poprzez elementy współpracujące ciepłem, znacznie spadły. Temperatura pary ciernej podczas wytwarzania się warstwy Ceramizera spadła z wartości T1=52÷55oC do wartości T2=40÷43oC.
  4. Warstwa znacznie redukuje zużycie. Podczas testów zużycie masowe rolki pokrytej warstwą Ceramizera było o 69,93% mniejsze od rolki nie pokrytej tą warstwą. Klocek pokryty warstwą Ceramizera posiadał o 55,8% mniejsze zużycie masowe względem klocka nie pokrytego warstwą.
  5. Wytworzona warstwa cechuje się bardzo dużą adhezją do podłoża. Podczas testu zarysowania z siłą 30N, warstwa nie ulega uszkodzeniu.
  6. Ceramizer nie wpływa na lepkość dynamiczną oleju. Największą różnicę lepkości dla oleju czystego i oleju z zawartością Ceramizera odnotowano dla temperatury oleju To=75oC i wynosiła ona 2*10-4Pa*s, a więc mieści się w zakresie tolerancji produkcyjnej oleju AN-46








Jak to działa?
Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.







Kontakt:
Tel. 505-[zasłonięte]-779
E-mail: [zasłonięte]@go3.pl


POBIERZ PLIK Z OPINIAMI O CERAMIZERACH!!
(ok 75 stron opinii klientów, 900KB MsWord)








Dlaczego warto kupować u mnie:
  • Największe doświadczenie w sprzedaży ceramizerów na allegro i jakość potwierdzona tytułem SUPER SPRZEDAWCA!
  • Najlepsze ceny i gratisy - spróbuj znaleźć lepsze warunki!
  • Błyskawiczna wysyłka Twojego zamówienia
  • Doskonały i szybki kontakt (sprawdź komentarze!), masz pytania? -dzwoń, chętnie pomogę.
  • Gwarantowana oryginalność i jakość ceramizerów (autoryzacja producenta)
  • Staranne i bezpieczne pakowanie, każda przesyłka zabezpieczona zostaje naklejkami naszego sklepu przed otwarciem przez osoby niepowołane!








Po zakupie w aukcji proszę o e-mail z informacją o wpłacie lub prośbą o wysyłke za pobraniem.


U mnie kupisz zawsze świeży i oryginalny ceramizer!
Jako autoryzowany dystrybutor gwarantuję oryginalność ceramizera.
Dzięki stałej, wysokiej sprzedaży masz gwarancję że zawsze otrzymasz świeży produkt z najnowszej dostawy od producenta!



KORZYŚCI z zastosowania w silnikach spalinowych:
  1. Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
  2. Zmniejsza zużycie oleju.
  3. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
  4. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
  5. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
  6. Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
  7. Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
  8. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.(to zazwyczaj 2-4 lata!)
  9. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
  10. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  11. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  12. Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
  13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500km.
  14. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
  15. Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  16. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  17. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-ciokrotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
  18. Chroni środowisko naturalne(zmniejszona emisja spalin).

Skrócona instrukcja użycia:

1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC. Wyłączyć silnik i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju, zakręcić korek wlewu oleju.

2. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.

3. Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo), nie przekraczając 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z prędkością ograniczoną do 60 km/h. (200 km przebiegu - można zastąpić 4 godzinną pracą silnika na „luzie”).

4. Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4 godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!

5. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu (np. 2 dawek) zaleca się zastosowanie pierwszej dawki a następnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dawki.


Pełna instrukcja zostanie przesłana wraz z preparatem. Pełny efekt uzyskamy po przejechaniu 1500km.


Bezpieczeństwo:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).

  2. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.

  3. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.



Gwarancja Skuteczności i trwałości:

Producent gwarantuje skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej gwarantowana jest przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 6000 mth. Po tym okresie należy ponownie użyć Auto Repair.






Chcesz konkretów, pomiarów, więcej opini klientów? - napisz do mnie

Często zadawane pytania:
  1. Czy środek nadaje się do silnika Diesl'a? - Tak środek działa niezależnie od rodzaju używanego paliwa (Olej napędowy, benzyna, LPG, CNG)
  2. Ile środka jest w opakowaniu, czy nie zwiększy on niebezpiecznie ilości płynów w układzie? - Jedna dawka zawiera tylko 5ml środka, nie wpływa ona więc w znaczący sposób na ilość oleju w układzie smarowania.
  3. Czy muszę wlewać go co wymianę oleju? - Nie, efekt jest trwały i utrzymuje się przez minimum 70 tysięcy km w silniku i 100 tysięcy w przekładniach (np. skrzyni biegów, moście tylnym).


Test skuteczności preparatu - 562 km bez oleju w silniku


1. Pomiary ciśnienia sprężania i analizy spalin przed i po 2124 km od momentu aplikacji ceramizerów:

Pojazd: Honda Civic: nr rej. WF85817 rok produkcji 1992, przebieg: 186000km Nr silnika: D15B26[zasłonięte]351 Typ: D15B7 (1.5i 16V), pojemność: 1493 cm3 moc: 75 kW (101KM przy 5900 obr/min oraz 124 Nm przy 5000 obr/min), instalacja LPG.

Pomiary odbyły się w CHMC CHOJNACKI , ul. Pruszkowska 32, 05-830 Nadarzyn. Do pomiarów ciśnień sprężania użyto przyrząd SPCS 15 , do analizy spalin analizator typ: TecnoTest mod. 481.

Pomiary ciśnienia sprężania:
  • Dnia 18.10.2007 przy przebiegu 181350 km przed aplikacją ceramizerów dokonano pomiarów ciśnienia sprężania.
  • Dnia 06.11.2007 przy przebiegu 183474 km po 2124 km od aplikacji ceramizerów (2 dozy do silnika i 1 doza do skrzyni biegów) dokonano pomiarów ciśnienia sprężania.

Wyniki pomiarów:

Aplikacja ceramizera / przebieg [km]

I cylinder

[bar]

II cylinder

[bar]

III cylinder

[bar]

IV cylinder

[bar]

0 km / przebieg 181341

11,5

8,5

5,5

9,0

2124 km / przebieg 183474

13,5

13

13

13,5

Wzrost procentowy

13 %

53 %

136 %

50 %




Największy wzrost (aż o 136 %) ciśnienia sprężania uzyskano na 3 cylindrze , tj. z 5,5 bar do 13 bar.

Ciśnienia sprężania przed aplikacją ceramizerów na 3 cylindrach były poniżej 10 bar, świadczy to o dużym zużyciu silnika. Ceramizer spowodował wzrost i wyrównanie ciśnień sprężania do nominalnych na wszystkich cylindrach, tym samym regenerację silnika.

Analiza spalin przed i po 2124 km od momentu aplikacji ceramizerów wykazała spadek toksycznych składników spalin, tj. spadek tlenku węgla (CO) o 17 %, spadek węglowodorów (HC) o 20 % oraz spadek dwutlenku węgla (CO2) o 3,6 %.

Przed (przebieg 181341 km) Po 2124 km (przebieg 183474 km)
Obroty biegu jałowego 1080 RMP 920 RMP
CO 1,73 1,43 (zmniejszenie o 17 %)
CO2 19,9 19,2 (zmniejszenie o 3,6 %)
HC 200 160 (zmniejszenie o 20 %)
O2 0 0

Zmniejszenie oporów tarcia po ceramizacji spowodowało zmniejszenie obrotów biegu jałowego z 1080 obr/min do 920 obr/min i jednocześnie wyrównanie pracy silnika.

Zaobserwowano zmianę koloru elektrod świec na jaśniejszy, co sugeruje zmniejszenie "apetytu" na olej.

Po pomiarach przy przebiegu 183474 km zlano olej i uruchomiono silnik (bez oleju) na biegu jałowym w celu wykluczeniu ewentualnych defektów przed właściwym testem jazdy bez oleju.

Silnik pracował na biegu jałowym łącznie 30 minut bez oleju - 3 x po 10 minut z 15 minutowymi przerwami.

Następnie zalano olej i dodano 1 dozę ceramizera do silnika.
Pojazd przejechał jeszcze 1108 km z olejem w silniku. Łącznie przejechano 3240 km z dodatkiem ceramizera w oleju (co jest wystarczającym przebiegiem do utworzenia warstwy ceramicznej), przystąpiono więc do testu jazdy bez oleju.

2. Test jazdy bez oleju

Dnia 14.11.2007 przy przebiegu 184582 km (3240 km od momentu aplikacji ceramizera) przystąpiono do testu jazdy bez oleju w warunkach drogowych przy temperaturze zewnętrznej powietrza wynoszącej średnio +1 oC.

Rozgrzano silnik do temperatury roboczej a następnie zlano olej.

Silnik został uruchomiony i około godziny 10-tej pojazd wyruszył w trasę Nadarzyn (koło Warszawy) - Katowice (Spodek) - Nadarzyn.



Dokładny przebieg trasy jazdy bez oleju: E67: Nadarzyn-Mszczonów-Rawa Mazowiecka- Piotrków Trybunalski- E75: Kamieńsk-Częstochowa-Koziegłowy-Siewierz- droga 86 Będzin- Katowice (Spodek) - Będzin- E75: Siewierz Koziegłowy-Częstochowa-Kamieńsk-Piotrków Trybunalski- E67: Rawa Mazowiecka-Mszczonów-Nadarzyn

Przebieg testu cały czas obserwowali między innymi redaktorzy gazet: Motor, Super Express i telewizje: TVN Turbo oraz Redakcja Programu TV MOTOKIBIC- programu emitowanego w TVP3 Katowice.

Wyniki testu:

  1. Pojazd przejechał 562 kilometry bez oleju w silniku w ruchu miejskim (5%) i poza miastem (95%).
  2. Temperatura silnika podczas testu utrzymywała się w normie.
  3. Auto przemieszczało się ze średnią prędkością 90 km/h, chwilami uzyskiwano prędkość - 120 km/h.
  4. Silnik był zasilany na przemian benzyną i LPG (co tym bardziej pogłębiało ekstremalne warunki pracy silnika).
  5. Pomimo kilku godzin (w sumie około 7 godzin) jazdy bez oleju, silnik pracował wciąż sprawnie i nie stwarzał problemów w eksploatacji pojazdu.
  6. Wciąż sprawny i funkcjonujący silnik zostanie zdemontowany i przekazany do oceny stanu powierzchni par tarcia.
  7. Cdn...

Wynik testu 562 km jazdy bez oleju w silniku potwierdza skuteczne działanie preparatu ceramizer® w zabezpieczaniu silników przed zużyciem i prezentuje jego unikalne właściwości.
Ze względu na ekstremalność testu stanowczo odradzamy wykonywania podobnych testów na własnym pojeździe.


Artykuły o teście:
magazyn Motor gazeta Super Express Program motokibic.tv



POBIERZ PLIK Z OPINIAMI O CERAMIZERACH!!
(ok 75 stron opinii klientów, 900KB MsWord))

Ile preparatów mi potrzeba?

Ilość oleju w silniku w litrach

2-8 l

9-16 l

17-24 l

25-33 l

Przy przebiegu: 5-50 tys. km

0,5 szt.

1 szt.

2 szt.

3 szt.

Przy przebiegu: > 50 tys. km

1 szt.

2 szt.

3 szt.

4 szt.

Przy przebiegu: > 300 tys. km

2 szt.

3 szt.

4 szt.

5 szt.


Sprawdź inne moje aukcje- znajdziesz tam też inne Ceramizery (do skrzyni biegów, tylnych mostów, układu paliwowego, wspomagania) a także atrakcyjne cenowo zestawy!

Ceramizer Paliwowy dawkujemy 1szt na 30-50L paliwa


Kontakt:
Tel. 505-[zasłonięte]-779
E-mail: [zasłonięte]@go3.pl





Gwarantuję najwyższą jakość obsługi, uczciwość i błyskawiczną realizację!!


Gwarancja jakości ceramizera i szybkiej wysyłki!


Jako autoryzowany dystrybutor tego środka gwarantuję jego oryginalność i świerzość.


Wysyłka w dniu księgowania pieniędzy na koncie( wpływ do godz 13).


Na życzenie wystawiam faktury VAT(proszę napisać maila zaraz po zalicytowaniu)





KUPUJ ile potrzebujesz! Koszt wysyłki jest stały niezależnie od ilości zakupionych preparatów.

DO TWOJEJ PACZKI ZMIEŚCI SIĘ WIĘCEJ:Panelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje


Galeria