Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DERBI GPR 50 RACING (nie tzr rs) OPOLSKIE

20-01-2012, 4:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 900 zł     
Użytkownik Bartekgruu
numer aukcji: 2053750991
Miejscowość Kluczbork
Wyświetleń: 564   
Koniec: 15-01-2012 21:36:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DERBI GPR 50 RACING


O GPR...

DERBI GPR 50 Racing to technologicznie najbardziej zaawansowana 50-tka w swojej klasie. Jej najwiekszymi atutami ktore docenilem to zawieszenie i uklad hamulcowy. GPR-ka prowadzi sie doskonale po miescie w ciasnych zakretach naprawde przyczepnosc jest bardzo dobra mialem okazje posmigac z TZR 50 i widac ze w zakretach poprostu wymiekaja. Przednie zawieszenie to Widelec upside-down natomiast tyl to solidny Wahacz wleczony całosc dosc sztywno zestrojona. Uklad hamulcowy tył standardowo zacisk dwu tłoczkowy z tarcza 180mm spokojnie wystarcza natomiast przod to konkretna duza tarcza 300mm i zacisk radialny dzieki czemu hamulce sa bardzo mocne co takze widac w porownaniu z TZR 50. Osiagi takze zadowalajace GPR-ka wyposazona w silnik dwusowowy chlodzony ciecza 6 biegowy cylinder aluminowy z powloką NICASIL-ową i tlokiem VERTEX z jednym pierscieniem co doskonale odprowadza temperature i zapewnia dobre chlodzenie jednostki najwiekszy dystans przejechany bez zatrzymania to 80km i to z niezla srednią predkoscią. .

Troszke o stanie maszynki:

Silnik pracuje bez zarzotow odpala bez wiekszych problemów 3000km temu zostal zalozony nowy cylinder wraz z tlokiem (stary cylinder w bdb stanie do wgladu) przy okazji mial byc zrobiony kompletny remont lecz po zdjeciu cylindra okazało sie ze wal jest w idealnym stanie wiec szkoda bylo rozbierac silnik przy okazji zostaly wymienione tarcze sprzegla wraz z przekładkami oraz nowe sprerzyny dociskowe. Od tego czasu wymienilem tylko olej w skrzyni plyn chlodniczy oraz plyn hamulcowy poza tym nic nie robilem w silniku i nie mialem z nim problemow. Silnik jezdzil na dobrej marki olejech w skrzyni Motul TRANSOIL a w paliwie MOTUL 710 2T Ester Blend drogo ale z doswiadczenia wiem ze warto. Dodatkowo kompletny uklad wydechowy LeoVince V6 dodaje wigoru i fajnego dzwieku przy czym nie jest glośny.

Zawieszenie w normalnym stanie lagi nie ciekna 3000km temu wymienione uszczelniacze oraz wlany nowy olej ELF MOTO FORK z tylu nie bylo robione nic wszystko jest ok. Rama prosta mozna jechac bez trzymania kierownicy motor nie sciaga podczas jazdy ani podczas hamowania.

Uklad hamulcowy klocki przod ok. 50% tyl ok. 80% bez wycieków tarcze w normalnym stanie

Naped wymieniony ok 500km temu zebatki przod i tyl oraz lancuch. Wymienione łozska w obu kolach 500km temu.

Elektryka w pelni sprawna licznik i obrotomierz dzialaja poprawnie oswietlenie takze rozrusznik nie zacina sie ladowanie bardzo dobre akumulator ma 2 lata zelowy i normalnie trzyma napiecie.

Wizualnie:

Wizualnie jest troche niedociagniec wiadomo jak to jest z plastikami tam odstaje tu niedolega itd. ogolnie wszystko sie trzyma w calosci nic nie odlatuje lewa strona troche odrapana takiego sprowadzilem i nie robilem tego poniewaz mi to poprostu nie przeszkadzalo nie sa to jakies bardzo widoczne usterki. Uszkodzenia wskazuja na to ze poprzedni wlasciciel prawdopodobnie przewrócil motor na lewa strona na postoju badz przy znikomej predkosci.

Dodatkowe informacje

Jeste drugim wlascicielem i pierwszym w polsce. Motorek jest z sierpnia 2006 roku zostal sprowadzony z Belgi w wrzesniu 2010 roku (dokumety belgijskie do wgladu). Pierwsze polskie badanie techniczne mial w kwietniu 2011 zatem jezdzilem nim 7 miesiecy przez ktore przejechalem ok. 3000km. Aktualnie GPR-ka ma przejechane 14.8tys. wychodzi po nie cale 3tys. na sezon/rok wiec mozna wywnioskowac ze jest to oryginalny przebieg. Posiadam dwa oryginalne kluczyki. Derbika sprzedaje poniewarz przechodze na motocross i przez zime chcialbym zakupic nowy sprzet.

Kontakt:
Telefon: 0 790 [zasłonięte] 318
Adres e-mail: [zasłonięte]@op.pl











!!! Cena do negocjacji wiec ZAPRASZAM !!!