Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DERBI SENDA DRD 50

02-02-2014, 17:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 000 zł     
Użytkownik PIR_ANIA1
numer aukcji: 3900096673
Miejscowość Tanowo
Wyświetleń: 395   
Koniec: 02-02-2014 17:47:02

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2006
Przebieg (km): 4000
Pojemność silnika: < 51ccm
Moc silnika (KM): 12
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam!
Mam do zaoferowania skuter DERBI SENDA DRD 50 w dobrym stanie wizualnym i bardzo dobrym stanie technicznym.
Moto kupiłem od pierwszego właściciela w Polsce (sam motor sprowadzono z Francji) w roku 2010.

Dane techniczne:
Silnik: MINARELLI AM6
Cylinder: 50ccm (nowo założony po drugim sezonie AIRSAL 75ccm)
Świece: NGK IRIDIUM
Gaźnik: DELLORTO 19mm
Skrzynia biegów: Manualna 6-biegowa MINARELLI
Hamulce: przód i tył po jednej tarczy (zaciski dwutłoczkowe)
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Chłodzenie: ciecz

Układ wydechowy: sportowy CONTI RACE PARTS
Felgi: 21/18
Opony: Pirelli Scorpion przód 90 tył 130
Olej: Skrzynia biegów MOTUL Gearbox, Mieszanka Motul 2T RACING

W każdym sezonie robiłem nie więcej niż 500 km. Przelatałem 3 sezony. Przed pierwszym wymieniłem żarówki, kierunkowskazy tylne, akumulator. Po drugim wymieniłem cylinder oraz głowicę, łańcuch, sprzęgło z linką i przewody układu chłodzenia. Co sezon wymieniane były płyny, klocki hamulcowe, świeca oraz olej w skrzyni biegów. Co zimę konserwowany był łańcuch.
Dodatkowo czyszczony był filtr paliwa i przedmuchiwany gaźnik.
W celu przedłużenia żywotności motocykla lałem mieszankę bezpośrednio do baku. Motor nigdy nie był katowany, nigdy też nie sprawdzałem ile się z niego maksymalnie wyciśnie, bo też i nie po to nim jeździłem.
Zamontowane dodatkowo są handbary (chronią dłonie przed wiatrem w chłodniejsze poranki) oraz w większą kopkę z gumką (firmowa potrafiła zdenerwować i wyślizgiwała się spod buta).
Skuter idealny dla początkujących, wysoki, na dużych kołach, bezpieczny, łatwo się na nim nauczyć podstawowej obsługi sprzęta. Spalanie w granicach 4-4,5l. Motor nosi ślady użytkowania typu zarysowania od wsiadania/zsiadania z motocykla oraz parę rys na przednim błotniku.

TEL: 509-[zasłonięte]-609
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com

TYLKO ODBIÓR OSOBISTY
SERDECZNIE ZAPRASZAM