Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DIAGNOSTYKA TESTER JOHN DEERE EDL2 SERVICE ADVISOR

28-06-2015, 18:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 9 899 zł     
Użytkownik M_DESIGN_M
numer aukcji: 5224586887
Miejscowość CAŁA POLSKA
Wyświetleń: 76   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Tester Diagnostyczny John Deere EDL 2 - service advisor - kompleksowa diagnostyka John Deere


John Deere EDL V2 wraz z oprogramowaniem Service Advisor 4.0 (2015) to fabryczny tester serwisowy przeznaczony do kompleksowej diagnostyki wszystkich systemów w maszynach rolniczych marki John Deere. Zakres oferowanych funkcji ograniczony jest jedynie wyposażeniem pojazdu/maszyny. Dzięki testerowi EDL V2 możliwe jest wykonywanie diagnostyki na poziomie autoryzowanego serwisu.

Tester oferuje szereg zaawansowanych funkcji nie dostępnych w testerach uniwersalnych wielomarkowych.



Podstawowe funkcje testera:

Diagnoza – pozwala odczytywać pamięć usterek zapisanych w sterownikach pojazdów umożliwiając jednocześnie kasowanie, zapisywanie oraz drukowanie kodów błędów z pełnym ich opisem.


Wartości pomiarowe
– to tzw. LiveData czyli wyświetlanie parametrów bieżących z czujników bądź elementów wykonawczych zarejestrowanych przez sterownik.


Identyfikacja sterowników – to wyświetlanie szczegółowych danych np. o numerze seryjnym, wersji oprogramowania, numery producenta, numery kodowań, itp...


Test elementów wykonawczych innymi słowy uruchamianie komponentów to bezpośrednie testy wykonywane na elementach systemów np. uruchamianie modulatorów ABS, aktywacja elektrozaworów np. podnoszenie – opuszczanie pojazdu lub maszyny. Ta część diagnostyki zwana inaczej aktywną pozwala np. w przypadku silnika na balans / odłączanie cylindrów a to z kolei pomocne jest np. w ocenie kompresji.


Kalibracje to adaptacje poszczególnych elementów np. czujników na potrzeby danego pojazdu przykładem może być kalibrowanie – adaptowanie elektronicznych przepustnic, pedałów przyspieszeń, czujników aktywnych zawieszeń, systemów wspomagających, itp...


Regulacje / Kodowania / Programowania to wszelkiego rodzaju rekonfiguracje ustawień np. wyłączanie ograniczników prędkości, mocy, momentu obrotowego, aktywowanie ukrytych funkcji, wyłączanie funkcji uzdatniania spalin, itp. *(do wykonania niektórych rekonfiguracji koniczne jest posiadanie opcjonalnych dodatków rozszerzających tzw. developerskich jak np. kalkulatory kodowań lub konfiguracji).


Odczyt/Zapis konfiguracji sterowników – pozwala to na kopiowanie konfiguracji sterowników podczas ich wymiany bądź naprawy.


Kasowanie przeglądów / inspekcji serwisowych – funkcje pomocne podczas przeglądów międzyobsługowych (kasowanie kontrolek serwisu, oleju, przebiegu, itp.)



Wszystkie wyżej wymienione funkcje pozwalają na kompleksową diagnostykę elementów m.in. takich jak:

-silnik
-skrzynie przekładniowe
-systemy hamulcowe
-systemy klimatyzacji oraz ogrzewania / dogrzewania
-retarder,
-zawieszenie aktywne
-urządzenia antywłamaniowe
-centralny komputer -tachograf
-deska rozdzielcza
-przetwarzanie powietrza np. SAC,
-ogrzewacz, osuszacz, itp.
-uzdatnianie spalin
-układ kierowniczy np. EMAS
-moduły ramy
-listę dostępnych sterowników można by długo wymieniać jednakże jest ona zależna od wyposażenia diagnozowanego pojazdu czy też maszyny.


W przypadku wybrania odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest np. :


- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)

- odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)

- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)

- możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy

- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki

- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,

- prędkość obrotowa silnika (RPM)

- obciążenie (Calculated Load Value)

- temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)

- status układu paliwowego (Fuel System Status)

- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)

- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)

- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)

- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)

- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)

- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)

- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)

- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)

- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)

- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)

- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli

różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry.

- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia

i wiele wiele innych czynności diagnostycznych niemożliwych do wykonania uniwersalnymi testerami...



Opis urządzenia EDL V2 John Deere

Tester Diagnostyczny EDL V2 w zestawie z oprogramowaniem Service ADVISOR, dokumentacją techniczna wraz ze schematami oraz programem DTAC (Dealer Technical Assistance Center) umożliwiają zaawansowana diagnostykę na poziomie autoryzowanego serwisu.
Oprogramowanie pozwala m.in. na odczyt wartości bieżących ,odczyt i kasowanie kodów błędów wraz z ich tłumaczeniem, testy elementów wykonawczych, kalibracje, re-programowanie sterowników, itp.

Możliwość rozbudowania do wersji konstruktorskiej która umożliwia m.in. zmianę ładowności, oraz zdjęcie ogranicznika prędkości, itp.
W celu edytowania kontroli ładowności (PLD) oraz zdjęcia ogranicznika prędkości konieczne jest posiadanie specjalnego dodatku programowego: JOHN DEERE PLD FILE ENCRYPTOR/DECRYPTOR (dostępne w naszym sklepie, szczegółowe informacje u sprzedawcy).



Dostępne wersje językowe: English, French, German, Italian, Portuguese, Russian, Spanish.








Tester obsługuje wszystkie modele marki John Deere i pochodne takie jak: BELL, HITACHI, TIMBERJACK, FRONTIER


Zestaw zawiera:
• Electronic Data Link v2 - głowica - tester diagnostyczny
• 15' kabel USB
• W1 9-pin Deutsch adapter - przewód pomiędzy tester a pojazd.
• Oprogramowanie John Deere Service ADVISOR 4.0 [2015] AG (Agriculture)



Masz pytania? Wątpliwości? Chcesz negocjować ceny? Dzwoń!!! Tel. 696 [zasłonięte] 696 lub 530 [zasłonięte] 984
e-mail: [zasłonięte]@motodiagnostyka.com