Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DUCATI ST4 2000r - 916 ccm + Gopro Hero

09-01-2015, 12:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 000 zł     
Użytkownik 45automatic
numer aukcji: 4947111234
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 448   
Koniec: 09-01-2015 12:33:49

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Przebieg (km): 48150
Pojemność silnika: 751 - 1000ccm
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM I ZAPRASZAM

NA SPRZEDAŻ JEST MOTOCYKL 
 

DUCATI model ST4 

POJEMNOŚĆ - 916 CCM

ROK 2000

Przebieg 29917 mil - około 48150 km

3 KUFRY DUCATI

REGULOWANE KLAMKI, 

AŻUROWA OSŁONA SPRZĘGŁA
WRAZ Z MOTOCYKLEM: 

KAMERA GOPRO HERO I KARTĄ 32 GB
DWA MONTAŻE NA MOTOCYKLU.

 

tel: 790 [zasłonięte] 767

 

PONIŻEJ OPISU ZDJĘCIA

 

PROSZĘ NIE ZWRACAĆ UWAGI NA SPOSÓB DORĘCZENIA - KURIER - ODBIÓR PO OGLĘDZINACH OCZYWISCIE, OSOBISTY.


to było w skrócie, a teraz odrobina historii motocykla:

 

Motocykl Ducati, model ST 4 - Sport Turing, poj. 916ccm, 107KM, rok 2000. Zakupiony do turystyki i tak był użytkowany, z niewielkimi przebiegami w mieście. Robiłem nim raczej długie trasy i miło jestem zaskoczony – również pasazerka z komfortu jazdy, jak również ze strony mechanicznej oraz ekonomicznej.

Trochę faktów:

Spalanie w zależności od kontroli manetką i paliwa, jakie się wlewa tzn. chodzi o kraj, w jakim się tankuje. W Polsce w trasie spalanie około 4,5 l/100km, w mieście 5 do 5,5 l/100km również w zależności od kultury jazdy i manipulacją skrzynią biegów. 

Ostatnia wyprawa na Edelweisspitze 2571 m n.p.m.– Grossglockner wraz z pasażerką, ekwipunkiem na kilka dni w kufrach, narzędziami, namiot itp. ( ogólnie ciężkie kufry ) dała średnie spalanie 4,8 l/100km. ( przejechaliśmy 2896km, fizycznie zużyte paliwo, 138,9 l ).

Najlepsze spalanie uzyskałem ( solo z kuframi ) na Austriackim paliwie, na jednym zbiorniku przejechałem 441 km i zatankowałem 17 litrów, co daje średnie zużycie 3,85 l/100km. Jeżeli chodzi o ekonomię to biję mu pokłon. Prędkości w trasie w zależności od miejsca i sytuacji od przepisowych i wymaganych w UE 50km/h w terenie zabudowanym do wielokrotności poprzedniej wartości w trasie, czyli zróżnicowane prędkości, jak to na autostradach. Motocykl bardzo ładnie się prowadzi, bez problemów pokonuje ciasne zakręty nie wykazując skłonności do wyłożenia się z jeźdźcem, bardzo wygodna kanapa zarówno dla kierującego jak i pasażera. Doskonałe hamulce Brembo, w sytuacjach krytycznych potrafią udowodnić, że zostało jeszcze sporo miejsca między pojazdami.

Razem z motocyklem sprzedaję trzy oryginalne kufry Ducati Performance, z mocowaniami wraz z kompletem kluczyków. Instrukcja obsługi oraz dwa oryginalne kluczyki do motocykla, Karta pojazdu i dowód rejestracyjny.

 

 

Motocykl serwisowany w Motomaniax.pl i Ducati we Włoszech.

W 2011 w motocyklu zostały wykonany pełny serwis:

Wymieniony olej oraz filtry 

Wymienione klocki hamulcowe P i T 

Wymieniony płyn hamulcowy P i T i sprzęgłowy 

Wymienione paski rozrządu 

Wymieniony olej w zawieszeniu P

Zsynchronizowane wtryski

Wymienione świece zapłonowe

Sprawdzony luz zaworowy

Wymiana płynu chłodniczego

Wymieniona linka prędkościomierza

Wymienione opony Pilot Road

Inne:

Wymiana kompletnego napędu w ASO Ducati okolice Neapolu faktura na 220 € - 

Wymienione łożyska tylnego koła

W 2012 w motocyklu zostały wykonane następujące czynności serwisowe :

Wymieniony olej oraz filtry

Wyregulowane luzy zaworowe

Wymieniona została osłona sprzęgła na ażurową wraz z dociskiem.

Nowe dźwignie hamulca i sprzęgła – regulowane.

 

 

W 2013 roku zrobiłem może około 400 km i ta wartość spadła znacznie z powodu braku czasu plus czynniki osobiste.

 

W 2014 roku niestety czas nie pozwolił na jazdę, jedynie był uruchamiany i został wymieniiony akumulator.

 

W motocyklu należało by wykonać serwis – olej, filtry i inne eksploatacyjne czynności.

Jak pisałem wcześniej muszę się rozstać z motocyklem z braku  czasu, a stojący motocykl będzie niszczał – a tego bym nie chciał, bo mimo swojego wieku potrafi dać sporo frajdy z jazdy.