Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EVERYBODY'S GOLF / Hot Shots Golf Next PSV SGV

30-05-2012, 10:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 144.90 zł     
Użytkownik SWIAT-GIER_COM
numer aukcji: 2337814735
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 23   
Koniec: 24-05-2012 16:30:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Projekt

OKŁADKA: ANG INSTRUKCJA : ANG GRA : ANG

Początki serii Hot Shots Golf sięgają czasów pierwszej konsoli PlayStation. Już przy powstawaniu pierwszej części, jej twórcom nie zależało na konkurowaniu z profesjonalnymi grami golfowymi, dlatego zdecydowali się na wprowadzenie wyróżniającej się kreskówkowej grafiki i sporej dawki humoru. Pomimo niepoważnego wyglądu, użyli jednak dosyć dobrego silnika fizycznego odwzorowującego zachowanie piłki i golfistów, który zapewniał satysfakcjonującą zabawę nie tylko dla niedzielnych graczy. Przez lata, kolejnym odsłonom cyklu, udało się zdobyć rzesze oddanych fanów na całym świecie. Hot Shots Golf Next to kolejna drobna ewolucja serii, która zachowuje większość cech charakteryzujących jej poprzedników.

Podstawową nowością w serii jest zaimplementowanie obsługi ekranu dotykowego PS Vity. Dzięki niemu możemy wskazać miejsce w którym ma wylądować uderzana przez nas piłka oraz sterować ruchami naszego golfisty.

Poza standardowym, gra obsługuje też asynchroniczny tryb multiplayer, w którym dwójka graczy nie musi równocześnie przebywać w sieci. Tytuł rejestruje nasze ruchy, a potem przesyła je naszemu przeciwnikowi. Gra wspiera także obsługę tablic wyników, pozwalających porównać swoje osiągnięcia z najlepszymi wirtualnymi golfistami.

Jeżeli chodzi o grafikę, gra prezentuje się nawet lepiej niż jej poprzednicy wydani na PlayStation 3. Dzięki, mniejszej rozdzielczości ekranu i zwiększonej mocy obliczeniowej Vity, graficy przy modelowaniu postaci i otocznia mogli użyć znacznie większej liczby polygonów, co przełożyło się na pełen detali i żywych barw obraz.