Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Fashion Makers Fashion Shapers

04-03-2012, 18:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 89 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2098934222
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 04-03-2012 18:40:01
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Fashion Makers Fashion Shapers


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]02882
Oprawa Oprawa miękka
Ilość stron 272
Wydawnictwo Thames & Hudson
Język Angielski

Cena: 89.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208

In-depth interviews with Fashion Makers, from famous designers, founders of fashion labels to key figures, unveil the process that creates an alluring design, collection and brand. With illustrations that offer a fashion feast, we discover why handcraft is so important to Dries Van Noten, why Luella Bartley loves mixing rebellion with traditional English style and why the founder of A.P.C., Jean Touitou, ‘doesn’t make bags for bitches’.


But it’s not just the designers or founders of labels who make or break a brand. The Fashion Shapers – editors, stylists, buyers, PR specialists, trend forecasters and educators – reveal their own distinctive roles.

What is the editor of British Vogue, Alexandra Shulman, looking for when scouting for emerging talent? How does Jane Rapley, head of Central Saint Martins, decide who will make the next McQueen? Where does Alexandre de Betak get inspiration for the spectacular fashion shows he creates for John Galliano, Hussein Chalayan and Victoria’s Secret? How does Catriona Macnab, head of trends at WGSN, work out what everyone will want to wear next year? And what exactly is the secret to making a fashion label a global success?

This book will be a must-have for every fashion student, every fashion professional and everyone who wants to know what makes fashion function.

The Essential Guide to Fashion by Those in the Know
Luella Bartley
Paul Smith
Angela Missoni
Dries Van Noten
Acne: Jonny Johansson
A.P.C.: Jean Touitou
American Apparel: Tory J. Lowitz
H&M: Margareta Van Den Bosch
Uniqlo: Yukihiro Katsuta
Vans: Steve Van Doren
Lacoste: Christophe Lemaire
C.P. Company and Stone Island: Carlo Rivetti
Folk: Cathal McAteer
Boundless: Zhang Da
Rodarte: Kate and Laura Mulleavy
Alexandre de Betak
Katy England
Jane Rapley
Coco Rocha
Fourmarketing: Gino Da’Prato
L’Eclaireur: Armand Hadida
WGSN: Catriona Macnab
Purple: Caroline Lynch, Gillian McVey, Nancy Oakley
British Vogue: Alexandra Shulman