Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ford Capri 2,8i

17-07-2014, 7:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 23 000 zł     
Użytkownik rafal1142
numer aukcji: 4410359552
Miejscowość Chełm
Wyświetleń: 703   
Koniec: 17-07-2014 08:00:59

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1982
Pojemność silnika (cm3): 2800
Moc silnika (KM): 160
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ford Capri 2,8i Ghia 1982r

Samochód w moich rękach od 2008r. Historia pojazdu w moim mieście sięga natomiast 1994r kiedy to został on sprowadzony z Niemiec. Jestem jego czwartym właścicielem w Polsce.

Samochód w świetnym stanie technicznym jak i wizualnym, jeżdżony zawsze tylko sezonowo, okazjonalnie, nigdy w zimie a nawet w deszczu.. Jeden z poprzednich właścicieli i moich znajomych wykonał profesjonalny remont silnika podczas którego zostały wymienione:

-panewki główne i korbowe

-panewki wałka rozrządu

-wałek rozrządu

-pierścienie tłokowe (progów nie stwierdzono)

-Głowice, na w dużo lepszym stanie

-wszystkie uszczelnienia silnika

Przebieg od tamtej pory wynosi około 8 tys. km

Zakres prac wykonanych przeze mnie to:

-nowa pompa wody

-regeneracja alternatora (nowy stojan od F. Scorpio, zespół prostowniczy, regulator, łożyska).

-wymiana rozdzielacza paliwa oraz regulatora termiczno czasowego

-wymiana chłodnicy wody, sprowadzona w świetnym stanie z UK

-wymiana sprzęgła wiskotycznego na sprawne

-zainstalowanie dodatkowej chłodnicy oleju z termostatem firmy „Mocal”

-malowanie silnika oraz komory silnikowej

-nowe świece zapłonowe NGK

-nowe paski klinowe

-silnik zalany świeżym olejem półsyntetycznym Motul, pracuje równo i cicho

-nowe kompletne sprzęgło

-wymiana skrzyni biegów na N9 o przełożeniach typowych dla 2,8i

-wymiana mostu napędowego z 3,22 na 3,09

-wymiana łożysk półosi mostu napędowego

-nowe łożyska przednich piast

-nowe, wentylowane tarcze oraz „duże” bębny hamulcowe hamulcowe

-zaciski hamulcowe po regeneracji

-nowe klocki oraz szczęki hamulcowe

-zregenerowane przednie kolumny Mcphersona (bilstein)

-nowe sportowe tylne amortyzatory „Koni”

-nowe elastyczne przewody hamulcowe w oplocie stalowym firmy „Hel”

-nowe wahacze przednie firmy „Mog”

-nowe gumy drążków reakcyjnych

-anty dive kit na przedniej osi oraz „rear axle location kit „

-nowe końcówki kierownicze

-nowe belki zderzaków

-wymienione odboje zderzaków

-nowe polerowane felgi „Minilite” 13x7” ET -7

-opony Fulda Y 2000+ w bardzo dobrym stanie

-nowy układ wydechowy

-zregenerowane odbłyśniki reflektorów przednich

-nowe, welurowe poszycia siedzeń oraz boczków drzwi „Recaro”

-system nagłośnieniowy „Alpine” (radio w stylu retro, wzmacniacz cztero kanałowy, zmieniarka na 6 CD, subwoofer aktywny JBL, całość subtelnie schowana, zabezpieczona solidnym kondęsatorem.

-w aucie pozbyłem się całej- mam nadzieje rdzy oraz solidnie je zakonserwowałem

Auto posiada sandardowy zestaw Ghia- spryskiwacze reflektorów, uchylne tylne szyby i elektrycznie sterowane lusterko prawe.

Do auta dodaję kompletny zestaw tuningowy firmy Turbotechnics do zregenerowania. O ile mi wiadomo jest to jedyny taki zestaw w naszym kraju dedykowany do 2,8i więcej tutaj:

www.turbotechnics.com/news/capri.htm

O samym aucie na stronie miłośników forda capri:

http://www.capri.pl/car/4317

 

Nie muszę chyba pisać jakie samochód daje wrażenia z jazdy. Więcej tel 604[zasłonięte]440 pon-pt 8-17