Klasyczny Ford Escort MK2 rok prod 1977 zarejestrowany w Polsce na białych tablicach z oryginalnym przebiegiem 70 tys. po generalnym remoncie rozpoczętym w 2006 ostatnie detale montowane w kwietniu 2014, auto zostało rozebrane do śrubki. karoseria poddana piaskowaniu i naprawom blacharskim w tym wymienione błotniki przednie i progi, spód zakonserwowany, polakierowane w oryginalnym kolorze "Sahara" zgodnym z tabliczką, auto z małym przebiegiem wiec na chwile rozpoczęcia remontu stan mechaniczny nie budził zastrzeżeń mimo to zawieszenie i elementy napędowe wypiaskowane i pomalowane antykorozyjnie, nowe: lampy przednie, zderzak tylny, tarcze klocki, bębny, szczęki, przewody hamulcowe elastyczne i sztywne, sprężyny, elementy gumowe zawieszenia, amortyzatory, łożyska, akumulator, zregenerowane: zaciski hamulcowe, sworznie wahaczy, przekładnia kierownicza, pompa hamulcowa (dodatkowo zastosowane oryginalne serwo hamulcowe), chłodnica, pompa wody, kopułka, palec, kable wys. nap. świece, rozrusznik, alternator, w oryginalnym beżowym wnętrzu wymieniono materiałowe pokrycia tapicerskie siedzisk pozostawiając oryginalne elementy ze skaju. oryginalne opony a w nich dętki dla bezpieczeństwa, oprócz prac blacharskich i lakierniczych wszystko wykonane we własnym zakresie z jak największą starannością, świeży przegląd techniczny otrzymany bez zastrzeżeń, opinia o historycznym znaczeniu pozwalającą nie zachowywać ciągłości oc (miesięczne oc w Gothaer zapłaciłem 70 pln) ostatecznie uruchomione na majówkę auto odbyło dziewiczą podróż na zlot starych fordów rwd w Ornecie oraz wycieczkę po Kaszubach - 500km bez najmniejszego problemu, uprzedzając pytania sprzedaję ponieważ po głowie chodzi mi kolejny projekt - odbudowa oldtimerowego kampera o każdym detalu auta mogę opowiadać bez końca :) także w razie pytań dzwoń GDYNIA 512[zasłonięte] 650