Sprzedam rower Fuji Team Issue Carbon, mogę również sprzedać na części, jeśli jesteś zainteresowany to dzwoń lub pisz. Rower jest w bardzo dobrym stanie. Posiada jedynie kilka mankamentów.
Zacznę jednak od zalet:
- Rama niesamowicie sztywna, karbonowa, rozmiar 18,5 cala (mam 180cm wzrostu, świetnie dopasowana), rama nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków podczas jazdy
- Amortyzator Reba World Cup w świetnym stanie, nie wymaga żadnego wkładu finansowego, był sprawdzany w serwisie w tym roku
- W korbie XTR nowe tarcze (średnia oraz duża wymieniona na oryginalną XTR, najmniejsza shimano, ale nie wiem jaki model), nowy wkład supportu oraz śrubki KCNC złote.
- Kaseta XTR, łańcuchy KMC, XTR i przerzutka tylna XTR świetnie działają ze sobą (na kasecie + 3 łańcuchy od wymiany do dziś zrobiłem ok 3300 km co jest niczym jak na klasę XTR)
- Koła Mavic Crossmax SLR Disc (najwyższy model) bez żadnych luzów, w świetnym stanie.
- Opony Schwalbe Rocket Ron 2,1 wyglądają jak nowe (roczne, mało jeżdżone)
- Pancerze i linki czyste, wysokiej klasy Rapicod, niezabrudzone (jeżdżę w zasadzie tylko po asfalcie), wymieniane w zeszłym roku.
- Hamulce XTR w stanie idealnym (nowe klocki, z przodu już założyłem, na tył dokładam w pudełku, oraz tarcze - nowy model XTR)
Mankamenty:
- ułamałem przy upadku dźwigienkę do zrzucania biegu w prawym dual controlu (z lewego wykręciłem i przerzucam aktualnie dźwigniami hamulca)
- przednia przerzutka ma lekko krzywy wózek, czasami łańcuch spadnie z blatu na dwójkę
- w tym roku w siodełku pękł pręt, przesunąłem lekko do przodu i śmigałem dalej, nawet lepiej mi się jeździło w zasadzie ;)
Sprzedaję bez pedałek widocznych na zdjęciach.
Link do mojego bloga w którym pisałem na bieżąco o tym co zmieniałem w rowerze. Można przejść do archiwum do konkretnych dat.
Co, dlaczego i kiedy wymieniałem:
8 czerwca 2010:
- nowa kaseta XTR 11-32
- dwa łańcuchy KCM Gold bardzo lekkie
- jeden łańcuch XTR (zabrakło pieniędzy na trzeci KMC)
na nowym napędzie pokonałem do dzisiaj ok 3300 km. Spokojnie wytrzyma do 12 tys km, a może i więcej.
2 sierpnia 2010:
- wypadł mi klocek hamulcowy z tyłu. Musiałem kupić nowy na gwałt, akurat byłem za granicą i niestety kosztowało mnie to 30 euro ! Na blogu jest zdjęcie jako dowód tej ceny ;)
25 sierpnia 2010:
- śrubki złote KCNC w korbie
24 lipca 2010:
- nowe opony Schwalbe Rocket Ron (niewiele jeżdżone bo szybko założyłem stare Larseny na szosę)
31 marca 2011:
- nowe stery WCS, stare już się nie nadawały.
21 maja 2011:
- w końcu zdecydowałem się na zakup opon szosowych do MTB (od tego czasu jeździłem tylko na nich)
2 czerwca 2011:
- tarcze hamulcowe XTR 2011 160mm (nowy model), wymieniłem by zbić na wadze, stare są jeszcze dobre
- klocki hamulcowe accent (52 zł sztuka)
- wszystkie tarcze w korbie XTR (wymiany wymagała tylko średnia, ale wymieniłem od razu wszystkie)
- wkład supportu XTR (stary strzelał, pewnie łożyska)
od tego dnia zrobiłem ok 800 km na nowych tarczach itd.
Link do mojego bloga w którym pisałem na bieżąco o tym co zmieniałem w rowerze. Można przejść do archiwum do konkretnych dat.
Rozpiska wagowa dla wnikliwych:
Bar Ends: (Rogi + śróbki) Agogo White 59g
Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Plastic is fantastic 3g
Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Elite 42g
Bottle Cage Bolts: (Śrubki bidonu) 6 g
Brake (Front) + Dualcontrol: (Hamulec przedni + klamkomanetki) Shimano XTR BR-M975 + ST-M975 + przewód 377g
Brake (Rear) + Dualcontrol: (Hamulec tylny + klamkomanetki) Shimano XTR BR-M975 + ST-M975 + przewód 381g
Rotors: (tarcze + nakrętki centerlock) Shimano XTR SMRT-98 160mm 252g
Cables: (Pancerze i linki) Jagwire Rapicod Black Carbon (komplet do przerzutek) 80g
Cassette: (Kaseta) Shimano XTR CS-M[zasłonięte] 970 11 221g
Chain: (łańuch) KMC X9L Gold 106 links 274g + oczywiście drugi taki sam i łańcuch xtr o podobnej wadze.
Crankset: (Korby + wkład) Shimano XTR FC-M970 175mm (śrubki KCNC) 786g
Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M971 Down Swing 150g
Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M970 199g
Fork: (Widelec) Rock Shox Reba WC 2007 19 cm karbonowej rury sterowej + poplock 1638g
Frame: (Rama + stery Ritchey WCS + hak 18g) Fuji Team Issue Carbon 18,5 1424g
Handlebar Tape: (Owijka) Silvia Cork Carbon White 32g
Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS Carbon 31,6 138g
Seat: (Siodło) Ritchey WCS White 210g
Seatpost: (Sztyca) Ritchey WCS Carbon 31,6 350mm 196g
Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Fuji 24g
Skewers: (Zaciski koł) Mavic Crossmax SLR Disc 88g
Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 2x4g + 1x2g 10g
Starnut: (Gwiazdka) - wliczona w amor
Stem: (Mostek) KCNC SC Wing st-31 110mm 31,8 105g
Tire: (Front) (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron Evo 2,1 386g
Tire: (Rear) (Opona tylna Schwalbe Rocket Ron Evo 2,1 384g
Top Cap: (Top cap) Top Cap + śróba + sprężynka + dystans 22g
UST: (UST) JOE'S SUPER SEALANT + wentylki UST + 2,7bar powietrza(przód 75g, tył 99g) 174g
Wheel Front: (Koło przednie) Mavic Crossmax SLR Disc 716g
Wheel Rear: (Koło tylne) Mavic Crossmax SLR Disc 859g
Misc : (Inne)
- osłona ramy: kawałek dętki + taśma 40g
RAZEM: 9276g.
Link do mojego bloga w którym pisałem na bieżąco o tym co zmieniałem w rowerze. Można przejść do archiwum do konkretnych dat.
Telefon 783 [zasłonięte] 980
Aktualne fotki na oponkach szosowych i łańcuchu XTR. KMC oczywiście dalej mam, dokładam.
WIĘCEJ ZDJĘĆ TUTAJ