Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GOLF II GTI 1.8

01-05-2014, 13:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 000 zł     
Użytkownik Finnista
numer aukcji: 4182436637
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Wyświetleń: 731   
Koniec: 01-05-2014 12:16:42

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1991
Przebieg (km): 330000
Pojemność silnika (cm3): 1791
Moc silnika (KM): 107
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Centralny zamek, Lakier metallic, Komputer pokładowy
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Oryginalne GTI na wielopunktowym wtrysku paliwa z silnikiem o mocy 107 KM (oznaczenie PF).
W aucie jest komputer pokładowy MFA montowany standardowo w tych modelach, halogeny przeciwmgielne, radio
Auto posiadam od 7 lat i od początku było oczkiem w głowie (mój pierwszy samochód).
Od ponad pół roku nie jest mi potrzebne a nawet stojący samochód kosztuje - oto powód sprzedaży
Na bieżąco serwisowane.
Nie było z nim poważniejszych problemów i zawsze dowiózł mnie do celu - przejechałem nim ponad 80 000 km (do pracy, na wakacje).
Spalanie przy jeździe ekonomicznej od 6l (trasa) do 8l (w mieście).
Do auta komplet kół letnich (felgi stalowe z BMW E21 + opony)
Samochód posiada ubezpieczenie OC (do lipca 2014) i przegląd (do września 2014)
Wszelkie przeglądy przechodzi bez problemów.
Zapraszam na oględziny i jazdy testowe.
Cena do negocjacji.




Z rzeczy jakie zostały wymienione lub naprawiane:
- nowa chłodnica wody (Nissens)
- regeneracja alternatora
- regeneracja rozrusznika
- nowe przeguby zewnętrzne i wewnętrzne
- nowa pompa wspomagania + nowy olej do układu
- nowa pompa wody
- nowe poduszki pod silnikiem (wszystkie trzy)
- tarcze/klocki przód i tył (wszystko firmy ATE)
- łożyska tył
- amortyzatory z kompletem gumek/śrubek (sachs gazowe) tył
- regeneracja zacisków hamulcowych z tyłu
- wymieniony sterownik układu zapłonowego (Digifant II) z silnika PB (112 KM) - bez sondy Lambda i katalizatora.
- wymieniona skrzynia biegów z AUG na ATH (kupiłem samochód z uszkodzoną skrzynią od poprzedniego właściciela)
- olej wymieniany co 10 tyś KM (Fuchs 10W40)
- fotele z regulowaną wysokością z MKIII

Do samochodu dodaję, gratis części jakie mi zostały w garażu m.in. nową chłodnicę, pompę hamulcową z 16V, zapasowy alternator, super sportową kierownicę z nabą

Kontakt: 668-[zasłonięte]-494, [zasłonięte]@gmail.com

Cena do negocjacji.