Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Guild Wars 2 PC ULTIMA.PL

23-02-2014, 16:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 148.90 zł     
Użytkownik ULTIMA_PL
numer aukcji: 3973622608
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 36   
Koniec: 23-02-2014 16:33:28
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

O sklepie Komentarze Zapytaj Nasze aukcje

ULTiMA
Wysyłka
Kurier DPD (przelew): 11,90 zł
Kurier DPD (pobranie): 14,90 zł
Odbiór osobisty*: 0,00 zł
* ODBIÓR OSOBISTY TYLKO I WYŁĄCZNIE po otrzymaniu e-maila od sprzedawcy, ze produkt jest już gotowy do odbioru.
Wpłaty
Wpłaty

Numer konta do płatności*:
24 1240 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0371110 [zasłonięte] 267549
* w tytule przelewu prosimy podać nazwę użytkownika Allegro. Na wpłatę czekamy do 7 dni.
Dojazd
Dojazd
Kontakt
ULTiMA
ul. Chłodna 35/37 pawilon 7
00-867 Warszawa

Sklep czynny:
pn.-pt. 10.00 - 19.00 sob. 10.00 - 15.00

E-mail: [zasłonięte]@ultima.pl
PC
Guild Wars 2
PC

Wydawca: NCsoft
Klasyfikacja PEGI:
PEGI

Kontynuacja znanej i popularnej gry MMO. Druga odsłona serii wprowadza wiele zmian i zupełnie nowych możliwości, jednocześnie zachowując swoją największą zaletę, czyli zupełny brak abonamentu.

Guild Wars 2 to kontynuacja rozpoczętej w 2005 roku sagi gier z gatunku MMO. Za stworzenie wszystkich części i licznych dodatków odpowiada amerykańska firma ArenaNet, współpracująca ściśle z NCSoftem, specjalizującym się w tego typu grach. Wydawca NCSoft znany jest chociażby z takich pozycji jak: Auto Assault, City of Heroes i City of Villains, serii Lineage, czy Tabula Rasa.

Pierwsza odsłona Guild Wars dzieli się na trzy oddzielne, niezależne kampanie: Prophecies, Factions oraz Nightfall i dodatek Eye of the North, wymagający posiadania którejś z nich. Rozszerzenie to wprowadziło system zwany Hall of Monuments, dzięki któremu gracze mogli przenieść część swoich osiągnięć z całej gry do drugiej części, zyskując tym samym pewne plusy już na samym starcie. Wśród nagród dla weteranów pojawiają się: dodatkowe bronie, zwierzęcy towarzysze, czy prestiżowe tytuły dla postaci.



Guild Wars 2, podobnie jak pierwowzór, nie wymaga płacenia miesięcznych opłat, w odróżnieniu od wielu innych tego typu produkcji. W zamian za to wprowadzono system mikro-płatności, oferujący pewne dodatki za drobne opłaty. Druga część przedstawia zupełnie nową, ogromną krainę, w której mogą spotkać się gracze z całego świata. Twórcy postanowili zachować część charakterystycznych elementów jedynki, czyli rozbudowaną fabułę, systemy urozmaicające zabawę, silne wsparcie dla rozgrywki PvP (gracz kontra gracz), aczkolwiek zrezygnowali z uniwersum składającego się praktycznie w całości z instancji na rzecz w pełni stałego i dostępnego dla wszystkich świata.

Gra rozgrywa się 250 lat po wydarzeniach znanych z Eye of the North. Świat uniwersum Guild Wars uległ przeobrażeniom i postępowi, głównie za sprawą powracających starożytnych smoków. Wobec ich pojawienia się zniszczeniu uległa znaczna część terenów i miast znanych z pierwszej części, a sama rasa ludzka znalazła się w poważnych tarapatach. Podobne problemy przeżywają także inne poznane już wcześniej frakcje (Asurów, Nornów i Charrów). Podczas zabawy możemy poznać różne aspekty historii każdej ze stron oraz nową technologię, w tym chociażby broń palną używaną przez Charrów.

Autorzy postanowili poszerzyć możliwości kreacji postaci. W drugiej odsłonie sagi możemy więc wcielić się nie tylko w przedstawiciela rasy ludzkiej. Do wyboru otrzymaliśmy także: Charrów (dzikich humanoidalnych bestii), Nornów (ponad dwumetrowych wojowników z północy zdolnych zamieniać się w zwierzęta), Asurów (przebiegłych myślicieli) i Sylvari (rasę zrodzoną z magicznego drzewa). Naszego bohatera możemy rozwijać: zdobywać poziomy doświadczenia (maksymalnie 80), odblokowywać umiejętności i wyposażać w lepszy sprzęt. Poszczególne klasy postaci (np. Nekromanta, Wojownik, Elementalista) posiadają też specjalne właściwości, a spora część czarów/ataków została przypisana do broni.

Większość gry można przejść w pojedynkę, jednak bardzo ważnym aspektem zabawy jest również walka u boku innych graczy. Twórcy przygotowali mnóstwo ciekawych obszarów, misji i wyzwań. W odróżnieniu od części pierwszej w znacznej większości lokacji spotkamy nie tylko członków drużyny, ale i graczy z całego świata. Produkcja zrywa praktycznie całkowicie z klasycznymi zadaniami na rzecz obszarowych wydarzeń, w których mogą brać udział wszyscy chętni. W dalszym ciągu jednak nadrzędną rolę spełniają misje fabularne. W odróżnieniu od pierwszej części serii są one jednak bardziej rozbudowane i wielowątkowe.

Nowością jest możliwość pływania i zwiedzania wielu podwodnych zakątków świata. Wśród innych modyfikacji warto wymienić zmiany w sterowaniu i poruszaniu (które teraz jest znacznie bardziej płynne), możliwość skakania oraz usprawnioną grafikę. Muzykę do gry skomponował ponownie Jeremy Soule.

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

 

Panelealle panel aukcyjny