Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HONDA VTX-1800 Retro 2005r. SUPER STAN

29-02-2012, 2:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 999 zł     
Użytkownik Macgarb
numer aukcji: 2085974858
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 271   
Koniec: 11-02-2012 17:35:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam na mojej Aukcji dziś do sprzedania mam piekną HONDE VTX-1800 retro z 2005 roku. VTX to duży klasyczny chopper w wykonaniu Hondy. Moja wersja ma silnik o pojemności 1800 ccm. VTX z wyglądu jest typowym klasykiem, należy jednak pamiętać, ze zastosowana w nim technika jest bardzo nowoczesna. Mimo to idealnie współgra z motocyklem i jego charakterem. Duży silnik posiada dużą moc i pozwala na osiąganie prawie sportowych pareametrów. Tym samym dużego VTXa możemy zaliczyć do grupy tzw. power cruiserów. Posiada on bardzo dużo dodatków takich jak :

-Sakwy firmy TERYS

- Szyba

- Gmole

- Krawat na baku

-Tylne siedzenie z oparciem dla pasażera .

-Wymienione wszystkie płyny i oleje przygotowany do sezonu w 100% oryginalny i bezwypadkowy .

TELEFON KONTAKTOWY[zasłonięte]600-28-87

GALERIA:



TELEFON KONTAKTOWY :[zasłonięte]600-28-87

Dane techniczne
: : : : Silnik
Pojemność: 1795 ccm
Moc: 107 KM przy 5000 obr/min
Moment obr.: 163 Nm przy 3000 obr/min
Układ silnika: v-twin, Ilość cylindrów: 2
Wymiary tłoka: 101 x 112 mm
Stopień sprężania: 9:1
Rozrusznik, zapłon: Elektryczny, wtrysk paliwa
Chłodzenie: ciecz
Skrzynia biegów: 5-biegowa
: : : : Wymiary
Dług x szer x wys: 2456 x 932 x 1128 mm
Wysokość siedzenia: 693 mm
Rozstaw osi: 1715 mm
Waga: 320 kg
Pojemność baku: 17 l.
: : : : Podwozie
Wymiary opon (przód;tył): 130/70-18 ; 180/70-16
Hamulce przednie: hydrauliczne podwójne tarczowe, 296 mm
Hamulce tylne: pojedynczy tarczowy, 316 mm
Zaw. przednie: 45-milimetrowy widelec odwrotny, skok 130 mm
Zaw. tylne: Wahacz z podwójnym amortyzatorem konwencjonalnym i 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 100 mm

W 100% BEZWYPADKOWY POLECAM