|
REGULAMIN:
Przed zalicytowaniem prosimy zapoznać się ze stroną "o mnie". Tam znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
GWARANCJA:
Standardowo każdy wystawiany przez nas produkt objęty jest dwuletnią gwarancją producenta. Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę Vat.
Dane do przelewu:
Gepard Marcin Śliwa 41-500 Chorzów ul.Ryszki 37/5 Nr konta bankowego: 18 1020 [zasłonięte] 236800 2502 [zasłonięte] 035533
|
INSTALACJA GAZOWA LPG SEKWENCYJNA Z MONTAŻEM
DO POJAZDU Z SILNIKIEM
4-ro CYLINDROWYM, D0 200 KM
PODZESPOŁY INSTALACJI:
STEROWNIK - LANDIRENZO OMEGAS OBD
REDUKTOR - LANDIRENZO LI10 do 200 KM
LISTWA WTRYSK - MED Wtryskiwacze są bardzo szybkie, czas otwarcia 2 ms a maksymalne ciśnienie pracy wynosi 250 kPa.
BUTLA W MIEJSCE KOŁA ZAPASOWEGO MAX 55L kliknij tutaj
GALERIA MONTAŻY kliknij tutaj
POSIADAMY SAMOCHÓD ZASTĘPCZY ;)
LANDIRENZO OMEGAS OBD
Wielopunktowy system wtrysku sekwencyjnego LANDIRENZO OMEGAS, należy do najnowocześniejszych dostępnych na rynku, systemów zasilania gazem LPG w fazie lotnej. Komputer ECU (sterownik), określając aktualny czas wtrysku gazu, opiera się na przejętych podczas zasilania gazem, czasach wtrysku benzyny. Oznacza to, że kontrola nad silnikiem leży w gestii komputera wtrysku benzyny (sterownika) a sterownik instalacji gazowej przetwarza polecenia wygenerowane dla wtryskiwaczy benzynowych na odpowiednie polecenia dla wtryskiwaczy gazu. Aby zachować idealną zgodność z systemem benzynowym, komputer ECU(sterownik) systemu gazowego, uruchamia wtrysk gazu na tym samym cylindrze z którego został pobrany czas wtrysku benzyny. Krótko mówiąc możemy stwierdzić, że komputer gazu oblicza jaką ilość energii, która powinna być wyzwolona za pośrednictwem benzyny, zamienić na odpowiednią ilość energii, wygenerowaną przez gaz. LANDIRENZO OMEGAS w minimalnym stopniu narusza oryginalny system zasilania na benzynę i jest w stanie zintegrować się w sposób wydajny z głównymi funkcjami (kontrola stężenia mieszanki, cut off, EGR, odcięcie paliwa przy zadanych obrotach , itd) jak też z dodatkowymi (kontrola sprzęgła klimatyzatora, nadciśnienie wspomagania kierownicy, obciążenia elektryczne, itd) tego systemu. Przeliczenie czasu wtrysku benzyny na czas wtrysku gazu jest realizowane w oparciu o szereg parametrów, które oprócz czasów wtrysku benzyny, są pozyskiwane przez komputer ECU(sterownik) gazu, takich jak: ciśnienie gazu na listwie, temperatura gazu, temperatura cieczy chłodzącej w silniku i obroty silnika .
|
|