Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JUNAK M-16 - ostatni z 2011 BOCHNIA - BRZESKO

04-06-2012, 22:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 899 zł     
Użytkownik Vega-Sport
numer aukcji: 2342034170
Miejscowość Bochnia
Wyświetleń: 1511   
Koniec: 26-05-2012 12:55:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt w godzinach pracy:


pon-pt: 9-17

sob: 9-16


tel/fax: 014 [zasłonięte] 70

kom: 601 [zasłonięte] 549

kom: 601 [zasłonięte] 099


mail: [zasłonięte]@interia.pl

VEGA-SPORT s.c.

ul. Proszowska 76

32-700 Bochnia

Numer rachunku

88 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002

3[zasłonięte]905 78

Przy wpłacie na konto:


Buty, wiązania: 15zł

Pobranie - dodatkowo: 5zł


Przy wpłacie na konto


Narty, Snowboardy: 30zł

Pobranie - dodatkowo: 10zł

Rzezawa k/Bochni bezpośrednio
przy trasie numer 4
Kraków - Tarnów

budynek Hurtowni Sport Lux

mniej więcej w połowie drogi
6 km między Bochnią a Brzeskiem

obrazek  



 


 



 

Motor marki JUNAK M-16 kolor czerwony

ostatni z rocznika 2011 - wyprzedaż

okazyjna cena  - tylko 11899zł

 

 

 

Dane techniczne motocykla JUNAK M16:

SILNIK:

Czterosuwowy, dwucylindrowy z jednym wałkiem rozrządu OHV, po dwa zawory na cylinder, średnica zaworów 28 / 22 mm, zawory regulowane tradycyjnie za pomocą gwintowanej końcówki w dźwigni zaworowej. Napęd wałka rozrządu łańcuchem pomiędzy cylindrami z napinaczem sprężynowym i prowadnicami teflonowymi. Średnica cylindra 61,9 mm, pojemność silnika 324 ccm. Silnik średnioobrotowy, max 9.500 obr/min, blokowany elektronicznie przy 8.000 obr/min.
Moc silnika mierzona na hamowni silnikowej wg SAE 19,55 kW przy 7.900 obr/min moment obrotowy 24,2 Nm przy
4.450 obr/min. Zalecany zakres zmian biegów przy obrotach silnika 3.500 – 6.500 obr/min.
Silnik wyposażony w pojedynczy wałek wyrównoważający, napędzany z wału korbowego kołem zębatym.
Układ zapłonowy sterowany komputerem zintegrowany ze sterowaniem wielopunktowym układem wtryskowym systemu Delphi. System sterowania dwutorowy, niezależny dla każdego cylindra z układem dwóch sond Lambda (po jednej dla każdego cylindra) z dwoma katalizatorami niskotemperaturowymi. System ten zapewnia idealnie równomierną pracę każdego cylindra, co w efekcie minimalizuje wibracje silnika w całym zakresie prędkości obrotowych, oraz ułatwia rozruch zimnego silnika i skraca czas nagrzewania. Kontrola układu sterowania silnikiem i układem chłodzenia może być realizowana przez diagnoskop zewnętrzny podłączany do gniazda diagnostycznego.
Czynnikiem chłodzącym jest ciecz z wymuszonym obiegiem i zamkniętym układem chłodzenia ze zbiornikiem wyrównawczym poniżej chłodnicy.
Sprzęgło sterowane mechanicznie, mokre wielotarczowe o średnicy 98 mm z 6 tarczami z wkładkami ceramicznymi podwyższającymi trwałość i minimalizującymi zjawiska adhezyjne przy włączaniu I biegu.
Skrzynia biegów pięciobiegowa z tradycyjnym systemem sterowania o następujących przełożeniach: 1-2,846, 2-1,777,
3-1,333, 4-1,083, 5-0,913. Przełożenie na sprzęgle 3,61. Przełożenie na napędzie łańcuchowym 2,357.

MOTOCYKL:


Amortyzatory przednie w układzie odwróconym ( Upside Down ), skok zawieszenia przedniego 120 mm. Zawieszenie tylne
z układem dwóch amortyzatorów rozciąganych z regulowaną sztywnością i wysokością, skok zawieszenia tylnego 60 mm.
Układ hamulcowy hydrauliczny z przewodami teflonowymi ze wzmocnieniem włóknami węglowymi. Koło przednie wyposażone w dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i dwoma pływającymi zaciskami dwu tłoczkowymi. Koło tylne wyposażone w jedną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm i jednym pływającym zaciskiem dwu tłoczkowym. Klocki hamulcowe wzmocnione mieszanką ceramiczną, obniżającą temperaturę tarczy w czasie długotrwałego hamowania.
Rama podwójna kołyskowa, wykonana z rur stalowych o podwyższonej wytrzymałości spawana w systemie TIG. Błotniki tłoczone z blachy stalowej.
Każdy motocykl jest wyposażony w automatyczną ładowarkę i gniazdo doładowania akumulatora co znacznie ułatwia użytkownikom obsługę akumulatora.
Każdy motocykl jest montowany w Polsce w systemie SKD przez wyspecjalizowany zespół techniczny, co zapewnia najwyższą jakość i bezawaryjność motocykli Junak.


MODEL M16
POJEJEMNOŚĆ 320 ccm
RODZAJ SILNIKA CZTEROSUWOWY, DWUCYLINDROWY, DWA ZAWORY NA CYLINDER, ZASILANY WTRYSKIEM PALIWA, CHŁODZONY CIECZĄ
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 120 km/h
MOC 23,1 KM
ROZRUCH ELEKTRYCZNY
HAMULEC PRZÓD TARCZOWY HYDRAULICZNY
HAMULEC TYŁ TARCZOWY HYDRAULICZNY
ROZMIAR OPONY PRZÓD 90 / 90 - 21
ROZMIAR OPONY TYŁ 160 / 80 - 16
WYMIAR DŁ / SZER / WYS (mm) 2310 / 930 / 1080
MASA WŁASNA (kg) 180

 

MOTOR NOWY W PEŁNI SPRAWNY I PRZYGOTOWANY DO REJESTRACJI

POSIADA WSZYSTKIE NIEZBĘDNE DOKUMENTY


DODATKOWO W CENIE OPARCIA DLA PASAŻERA

 

ORAZ MOZLIWOŚĆ WYNEGOCJOWANIA


DODATKOWYCH GRATISÓW TYPU : KASK , RĘKAWICE ITP

 



 

Nasza firma jest autoryzowanym przedstawicielem oficjalnego importera MOTOROWERÓW I MOTOCYKLI JUNAK

prowadzimy serwis zarówno gwarancyjny jak i po gwarancyjny.


 

OFERUJEMY PEŁNY ASORTYMENT SKUTERÓW FERRO / różne modele z każdej grupy segmentowej /

oraz motorowery i motocykle JUNAK




Po zakupie dowozimy motor do klienta do 100km - GRATIS

powyżej 100km - 1zł za kilometr

 

 

 

 

 Zakupiony sprzęt posiada pełną gwarancję 24 MIESIĘCZNĄ sklepową /paragon-faktura/

 


 

Zapraszam na inne nasze aukcje sprzętu narciarskiego

 

Aukcje sprzętu snowboard'owego dostępne na naszym drugim koncie

VEGA-SPORT_2