1. ZAMÓWIENIA
Zanim zalicytujesz przeczytaj dokładnie opis aukcji, znajdziesz tam wszystkie informacje dotyczące przedmiotu, sposobu zamówienia i wysyłki. Przed zalicytowaniem radzimy sprawdzić własne rozmiary i porównać je z podanymi na aukcji.
2. WPŁATA I WYSYŁKA
Preferujemy płatności przez „Płacę z Allegro”, co znacznie przyspiesza wysyłkę przedmiotu. Płacąc przelewem na konto prosimy o podanie w tytule przelewu swojego nicka z Allegro – wtedy łatwiej zidentyfikujemy płatność
Jeżeli przesyłka ma być wysłana na adres inny niż w Allegro to proszę umieścić tę informację w formularzu allegro lub przesłać mailem jak najszybciej po wylicytowaniu przedmiotu.
3. WYMIANA TOWARU I REKLAMACJE
Jeżeli towar okaże się wadliwy, Klient ma prawo do zwrotu towaru lub wymiany towaru na inny, jeśli mamy odpowiedni na magazynie, jednakże musi nas o tym poinformować w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Jeśli reklamacja jest nieuzasadniona lub towar został uszkodzony przez użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Kupujący. W przypadku wymiany towaru lub reklamacji prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem towaru. Koszt wymiany towaru, czyli przesyłki w obie strony ponosi Kupujący. Kwotę przesyłki zwrotnej należy wówczas przesłać na nasze konto przed wysłaniem przez nas towaru.
4. KOMENTARZ
Komentarz zawsze wystawiamy jako drudzy. Państwa komentarz jest dla nas informacją że towar bezpiecznie dotarł na miejsce i wszystko jest w porządku. Jeżeli jednak zdarzy się, że nie są Państwo usatysfakcjonowani z transakcji - pilnie prosimy o skontaktowanie się z nami przed wystawieniem komentarza - każdy problem da się rozwiązać. Kontakt to podstawa na Allegro.
NA ŻYCZENIE KLIENTA WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
ZAPRASZAMY SERDECZNIE NA NASZE AUKCJE!