OD WYSOKIEGO ROWERZYSTY DLA WYSOKIEGO ROWERZYSTY! 10,8 kg roweru z duszą w dobrej cenie na świetnych podzespołach. Jest brudny, nie picowany, nie szykowany, żaden ledwo trzymający się kupy frankenbike.
Zanim pójdziesz dalej przeczytaj trochę bo to ciekawa historia.
Rower został złożony profesjonalnie- custom, na starej ramie KTM wszystko jest nowe poza sterami i tylnym hamulcem. Materiał ramy to CRO-MO, jest obita, porysowana i podrapana, pierwotnie plan był taki, że na zimę idzie do piaskowania i malowania, ale zostawiam to już nowemu właścicielowi. Nigdzie nie jest krzywa, spawana, jest całkowicie prosta i pięknie pracuje. Charakterystyka trochę jak szosa, agresywny cross, świetnie sprawdza się w mieście i na długich nawijkach. Ale po kolei.
Rower (rama) jest w moim posiadaniu od 20 lat, pierwotnie była to amsterdamka, na której jeździłem jeszcze w szkole średniej. Ponieważ dwa sezony skradziono mój rower, postanowiłem wykorzystać piękną, starą ramę i w zeszłym sezonie zbudowałem na jej bazie świetny rower. Niestety po przejechaniu ok. 500 kilometrów w różnych warunkach, stwierdzam, że całość jest na mnie trochę za mała i przy dłuższych trasach za bardzo cierpię ;).
Mam 204 cm wzrostu i 120 kg wagi.
Geometria roweru i jego komponenty są idealne dla bikera do 195 cm wzrostu i do 100 kg wagi. Wymiary ramy to:
rura podsiodłowa: 58 cm
rura górna: 59 cm
max wypust rury siodłowej: 25 cm
długość ramienia korby: 17,5 cm
Lista modyfikacji wraz z cenami jakie płaciłem- na większość mam rachunki ze sklepu (a że robiłem to w zeszłym roku- jest więc GWARANCJA), możemy również pojechać do sklepu, który składał całość do kupy i potwierdzić wszystko:
- koła- szosowe DT SWISS na piastach Shimano SORA, czarne szprychy Cro mo- kosztowały 450 pln
- kaseta tył - Shimano ACERA 8 rz - 45 pln
- Korba- Shimano Acera- długość ramiona 175 mm, największa z dostępnych, niewiele mniejsza niż szosowe- 180 pln
- łańcuch SHIMANO z grupy ACERA- chyba był z korbą :)
- Przerzutka tył- SHIMANO ACERA 8 rz- 79 pln
- Przeżutka przód- SHIMANO ACERA 3 rz- 45 pln- trzeba było zrobić ślizgi- rama mie obsługiwała przedniej przerzutki- piękna robota- 250 pln
- widelec przód- czarny ALU 1 cal- 89 pln
- redukcja na ahead BBB- 80 pln
- wspornik ZZyx- 0 pln bo założyłem używany- 11 cm, wznios 8 stopni
- kierownica- ZOom czarna ALU- 39 pln
- klamki- ACCENT ALU, regulowane (pod canti i Vbrake)- 40 pln
- manetki ACERA 3x9- chyba 140 pln
- hamulec przedni- SHIMANO ALIVIO, klocki MERIDA ABS
- LINKI i pancerze- JAGWIRE- 40 pln
- opony KENDA- prawie nowe, mają przejechane 80 kilometrów - jedna impreza Bikeorient
- dętki- Continental light- 34 pln
- wspornik siodła- PROMAX ALU- 40 pln
- siodło- gratis- bardzo wygodne żelowe SAN MARCO
- pedały- ALU- 59 pln
- gRIPY- sPECIALIZED- NOWE
Całość kosztowała mnie ponad 1700 pln (ze złożeniem). Jeden powie- szalony, ale takich ram już dzisiaj nie ma... rower jest lekki, bardzo zwinny a po założeniu opon szosowych jest praktycznie turystyczną szosówką. Przełożenia sa crossowe, ale ze zwględu na rozmiar przedniej korby, bardzo zbliżone do szosy. Można założyć "baranka", lekkie siodło i opony cienkie na asfalt. Redukcja na ahead powoduje, że można na calowe stery założyć wspornik MTB lub Cross lub porządny szosowy, ale można też konstrukcję odchudzić i zdjąć redukcję zakładając klasyczny wpust calowy.
Do roweru mogę dołożyć przednią lampkę i trochę gadżetów KTM z amsterdamiki, mam również oryginalny znaczek KTM, który był z przodu.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego, mailowego i do przymiarki do roweru. Można będzie się przejechać i sprawdzić, czy to co piszę pokrywa się z rzeczywistością. Miasto: Łódź. Zapraszam do rozmowy- jestem otwarty na dialog.
Mogę wysłać więcej zdjęć, mogę wysłać rower kurierem- ale proszę w tej sprawie o kontakt celem dogadania kosztów.
Michał, 792[zasłonięte]109