Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LabVIEW w praktyce Nowa

19-01-2012, 15:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 58 zł      Aktualna cena: 58 zł     
Użytkownik basiapilawa
numer aukcji: 2000873561
Miejscowość Kielce
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 45   
Koniec: 14-01-2012 22:41:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

LabVIEW w praktyce


LabVIEW w praktyce
Tytuł: LabVIEW w praktyce
Autor: Marcin Chruściel
ISBN:[zasłonięte]978-83233-32-0
Ilość stron: 182
Data wydania: 06/2008
Twarda oprawa
Wydawnictwo: BTC


Książka "LabVIEW w praktyce " jest poradnikiem przygotowanym z myślą o elektronikach i automatykach (zarówno kadrze inżynierskiej jak i studentach uczelni technicznych), którzy zamierzają samodzielnie tworzyć w LabVIEW aplikacje dla komputerów PC współpracujące z różnorodnymi urządzeniami peryferyjnymi.

Dzięki wprowadzeniu w język G i omówieniu sposobów przygotowywania aplikacji dla LabVIEW z książki mogą korzystać osoby chcące poznać możliwości tego pakietu. Dobór przykładów ilustrujących prezentowane zagadnienia powoduje, że książka będzie przydatna także doświadczonym programistom zamierzającym poszerzyć swoją wiedzę.

Rozdziały:

1. Wstęp 5

2. Podstawy programowania w języku G 13

2.1. Virtual Instrument – Front Panel i diagram. Pierwsza aplikacja 14
2.2. Pomoc programu 22
2.3. Paleta narzędzi 24
2.4. Paleta funkcji 25
2.4.1. Typy danych 26
2.4.2. Struktury 37
2.4.3. Tablice i klastry 49
2.4.4. Funkcje porównań 58
2.4.5. Funkcje czasu, interakcji z użytkownikiem i obsługi błędów 59
2.4.6. Obsługa plików 68
2.4.7. Komunikacja i paleta wejścia/wyjścia 72
2.4.8. Subpalety funkcji zaawansowanych i kontroli aplikacji 79
2.5. Tworzenie Sub VI 87
2.6. Techniki odnajdywania błędów programu 89

3. Struktura programu 93
3.1. Mechanizm zdarzeń 94
3.2. Maszyna stanów 97
3.3. Producent/konsument 102

4. Komunikacja ze sprzętem 105
4.1. Obsługa portów szeregowych 106
4.2. Obsługa portów równoległych 113
4.3. Protokoły sieciowe 116
4.3.1. UDP 116
4.3.2. TCP 121

5. Przykładowe aplikacje 131
5.1. „Terminal” – sterownik portu RS232 132
5.2. Obsługa biblioteki dll układów FTDI 143
5.3. Obsługa modułów Ethernet<->Serial 156
5.4. Obsługa wyświetlacza LCD z interfejsem HD44780 170
5.5. Obsługa myszki, klawiatury i joysticka 175
5.5.1. Klawiatura 176
5.5.2. Myszka 179
5.5.3. Joystick 180