Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LEXUS RX400H * PRESTIGE * HYBRID *

04-06-2012, 19:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 71 900 zł     
Użytkownik malpa0011
numer aukcji: 2348591444
Miejscowość Ząbki
Wyświetleń: 1133   
Koniec: 29-05-2012 12:52:42
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

LEXUS RX400H
"Prestige''

Podróż Lexusem RX 400h to jedyna na świecie i niepowtarzalna przygoda. To swego rodzaju spektakl, którym są nie tylko zachwyceni pasażerowie samochodu, ale również ludzie stojący na ulicy.

Nie szkodzi, że Lexus RX 400h nie lewituje 20 centymetrów nad ziemią, drzwi nie unoszą się do góry po przyłożeniu kciuka do czytnika linii papilarnych a wymiary czasoprzestrzenne są Twoją drogą dojazdową do biura, domu czy na weekend. Podobieństwa do naszego świata i życia kończą się na tym etapie. Cała reszta tego auta pochodzi z kosmosu. Drzemie w nim technika, której nie powstydziliby się naukowcy z instytutu NASA czy obca cywilizacja. Hybrydowy napęd Lexusa tak mocno wyprzedza nasze czasy, że ludzie nie są jeszcze przygotowani na kontakt z tą technologią. Wciąż drzemie w nich zamiłowanie do pięknie mruczących benzynowych silników V8 oraz do klekoczących super Diesli. Nikt nie wie o tym, że osiągi jednego i oszczędność drugiego napędu całkiem niedawno połączyli Japończycy w formie pierwszego hybrydowego SUV-a.
Mierzący 4,7 metra długości, 1,6 metra wysokości i 1,8 metra szerokości
z zewnątrz RX wygląda zgrabnie i wyjątkowo elegancko. Opływowa linia boczna i ścięty tył sprawiają, że wydaje się dosyć dynamiczny, a masywne zderzaki i duże koła podkreślają solidność jego budowy. Sam design jest klasyczny i dosyć zachowawczy. Lexusy starzeją się powoli, co widać po reakcjach ludzi na drogach.
Japoński SUV ma dość pokaźny prześwit, jednak do szaleństw w terenie się nie nadaje. Dowodem są tu choćby piękne 18-calowe felgi aluminiowe z oponami 235/55 R18
Fascynatów filmów science-fiction zaskoczy kluczyk. Nie jest kartą emitującą sygnał pozwalający nam otworzyć auto i odjechać nim bez sięgania do kieszeni. Tak potrafi nawet Corolla. Jedynym wynalazkiem godnym egzystowania w XXI wieku jest przycisk PWR DOOR, który po przytrzymaniu automatycznie uniesie tylną klapę.
Estetyka i wykonanie stoją na bardzo wysokim poziomie. Wnętrze zaprojektowano klasycznie, ze zwróceniem uwagi na funkcjonalność. Docenić trzeba świetnie wyglądającą i dobrze kontrastującą z ciemnym nadwoziem szarą tapicerkę współgrającą z aluminiowymi dodatkami. Przyjemnym rozwiązaniem są podłokietniki przymocowane bezpośrednio do foteli kierowcy i pasażera - dzięki temu nie trzeba się kłócić o to, kto ma trzymać rękę na podłokietniku.
Może teraz powiem coś o wyposażeniu:

- Dwustrona klimatyzacja automatyczna
- Skórzana kierownica z panelem sterującym audio
- Podgrzewane przednie siedzenia
- Trzy pamieci ustawienia fotela kierowcy, lusterek i kierownicy
- Wycieraczki szyby czołowej z czujnikiem deszczu
- Elektryczna regulacja wysokości i wysunięcia kierownicy
- Tempomat
- Kamera cofania wyświetlana na głównym ekranie
- Elektryczna regulacja szyb przednich i tylnych
- Podłokietnik tylny
- Podłokietniki przednie oddzielne dla każdego siedzenia z regulacją wysokości
- Tunel przedni z możliwością regulacji przód tył wraz ze schowkami
- Elektryczna regulacja siedzeń przednich (8 kierunków)
- Oparcie tylnych siedzeń dzielone w stosunku 40/20/40
- Szyber dach sterowany elektrycznie w dwóch płaszczyznach
- System bluetooth
- System Nawigacji satelitarnej
- Obicia siedzeń pokryte szarą skórą
- Dywaniki w koloże wykładziny podłogowej (4 sztuki)
- System oswietlenia wnętrza ułatwiający wsiadanie
- Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie
- Wycieraczki przednie z regulacją czestotliwosci pracy
- Spryskiwacze lamp przednich
- Przyciemniane szyby tyle i boczne z szybą bagarznika
- System antyposlizgowy
- Halogeny soczewkowe
- Reflektory przednie Xenonowe skrętne ( doswietlanie zakrętów)
- Lampy tyłne w technologji LED
- Przycisk PWR DOOR na pilocie, który po przytrzymaniu automatycznie uniesie i zamknie tylną klapę.

Gdy podniesiemy maskę, naszym oczom ukażą się dwa silniki - spalinowy 3,3 V6 o mocy 211 KM oraz elektryczny o mocy 167 KM. Obydwa we współpracy z bezstopniową skrzynią CVT napędzają przednie koła RX-a.
Trzeci silnik elektryczny o mocy 68 KM ma za zadanie wspomagać w krytycznych sytuacjach dwa główne silniki, przekazując napęd na tylną oś.
Największą zaletą takiego układu napędu jest wyjątkowo niski, jak na tę klasę pojazdów, apetyt na paliwo. RX 400h zarówno w mieście, jak i na trasie pali około 9-10 l benzyny na 100 km. Pierwszą setkę osiągając po upływie 7,5 s i odcinając zapłon dopiero w okolicach 230 km

Samochód jest zarejestrowany i serwisowany do końca co świadczy o tym książka serwisowa. Z autem nie miałem nigdy zadnego problemu.

!!! Nie odpisuje na e-maile i prosze tylko o poważne oferty !!!


Wiecej informacji pod numerem telefonu
Piotr 510-[zasłonięte]-205