Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Magazyn - FILMPRO - Numer 2(6)/2011

21-07-2015, 23:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 zł      Aktualna cena: 7 zł     
Użytkownik allegrouserRav
numer aukcji: 5535147000
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 21-07-2015 22:20:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Rok wydania (xxxx): 2011
Częstotliwość: kwartalnik
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wydanie 2/2011 (6)
Temat wydania: Producent
Na okładce: Kadr z filmu "EWA" w reżyserii Adama Sikory i Ingmara Villqista. Fot. Adam Sikora/Magic Production

PrePROdukcja

Reżyser Rembrandt – W powszechnej świadomości Rembrandt pozostaje mistrzem oświetlenia. Tymczasem nie ma sobie równych także w kwestii inscenizacji

Lektura kwartalna: „Dźwięk w filmie“, L.Yewdall

Dyktatorzy czy protektorzy? O zmieniającej się w historii kinematografii roli producenta filmowego

Warsztaty i szkolenia dla producentów

Program „Kreatywny producent“

Problemy Regionalnych Funduszy Filmowych

Felieton Doroty Paciarelli: Nakarmić mózgi

MIDPOINT europejski program dla studentów szkół filmowych

Roger Christian: scenograf „Gwiezdnych wojen“ i „Obcego“


PROdukcja

Źródła finansowania produkcji filmowej – część pierwsza poświecona środkom publicznym

Producent Jerzy Kapuściński – o „Jesteś Bogiem“ i nie tylko

Wielka Brytania – produkcja filmowa po likwidacji British Film Council

Producent Ian Smith – wybitna postać kina brytyjskiego i amerykańskiego („Misja“, „Pola śmierci“, „Wzgórza nadziei“, „Aleksander“)

Niemcy – inicjatywy i kondycja niemieckich producentów

O realizacji filmu „Zimowy ojciec“ – producenci Philipp Budweg (Niemcy) i Mikołaj Pokromski (Polska)

Producentki Lauren Versel i Molly Hassel (USA) – o realizacji filmu „Vamps“

„Król Wyspy Diabła“- producentka Ewa Puszczyńska i montażysta Michał Leszczydłowski o realizacji filmu

Polsko- norweskie Forum Koprodukcyjne i inne wydarzenia dla profesjonalistów na Festiwalu ENH

Autor zdjęć Arthur Reinhart, PSC o „Wenecji“ oraz „familijnej“ produkcji filmowej

Zapowiedź festiwalu Plus Camerimage 2011

Niezależna produkcja filmowa – co dziś oznacza hasło „independent“?

Kamera Panasonic AJ-HPX3100 – test

Kamera Sony NEX FS100 – pierwsze impresje

Kamera slow motion SprintCam HD – test

Aja Ki PRO Mini – test

NAB 2011 – relacja z wystawy

PostPROdukcja

„Lęk wysokości“ – o montażu debiutu fabularnego Bartka Konopki pisze Jarosław Barzan, PSM

Niewidzialne efekty – rozmowa z Alexem Romanem, wybitnym grafikiem CGI

PROjekcja

25 kl/s w kinie cyfrowym – o problemach i standaryzacji projekcji cyfrowej pisze Kommer Kleijn, przewodniczący komitetu technicznego SMPTE zajmującego się kwestiami projekcji