Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing międzywyborczy w teorii i...

16-05-2014, 0:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 47.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157802472
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 5   
Koniec: 16-05-2014 00:34:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej

Brodzińska-Mirowska Barbara

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2898-4
  • liczba stron: 312
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
  • wymiary: 148 x 156 mm
  • Rok wydania: 2013
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    "Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując - marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami [...] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze - przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości [...] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć "światło dzienne", i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też została "umocowana" w ramach polskiej "inżynierii społecznej" (tzw. case study)".
    Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego

    Wstęp / 7
    Rozdział I
    Komunikowanie polityczne - istota procesu / 15
    1.1. Uwagi wstępne / 15
    1.2. Komunikowanie polityczne - pojęcie / 19
    1.3. Marketing polityczny jako forma komunikowania politycznego / 27
    1.4. Ewolucja komunikowania politycznego / 33
    1.5. Media w komunikowaniu politycznym / 48
    1.6. Uwagi końcowe / 62
    Rozdział II
    Profesjonalizacja komunikowania politycznego / 63
    2.1. Uwagi wstępne / 63
    2.2. Profesjonalizacja - problemy definicyjne / 64
    2.3. Amerykanizacja a profesjonalizacja / 78
    2.4. Konsulting polityczny a profesjonalizacja / 85
    2.5. Konsekwencje profesjonalizacji komunikowania politycznego / 104
    2.6. Uwagi końcowe / 126
    Rozdział III
    Marketing międzywyborczy - analizy teoretyczne / 129
    3.1. Uwagi wstępne / 129
    3.2. Marketing międzywyborczy - pojęcie i główne założenia / 132
    3.3. Marketing międzywyborczy a public relations i spin doctoring / 153
    3.4. Internet w marketingu międzywyborczym / 164
    3.5. Uwagi końcowe / 180
    Rozdział IV
    Profesjonalizacja komunikowania politycznego i marketing międzywyborczy w działaniach
    Platformy Obywatelskiej / 183
    4.1. Uwagi wstępne / 183
    4.2. Platforma Obywatelska na polskiej scenie politycznej - bilans dziesięciu lat funkcjonowania / 185
    4.3. Platforma Obywatelska w procesie profesjonalizacji komunikowania politycznego / 202
    4.4. Uwagi końcowe / 254
    Zakończenie. Marketing międzywyborczy. Rzeczywistość czy fikcja? / 263
    Spis tabel, schematów, rycin, wykresów / 273
    Aneks / 277
    Kalendarium Platformy Obywatelskiej 2[zasłonięte]001-20 / 279
    Bibliografia / 283
    Indeks nazwisk / 309

    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.