Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing Usług Weterynaryjnych - NOWOŚĆ

02-06-2012, 19:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł      Najwyzsza cena licytacji: 35 zł     
Użytkownik jaro01_2006
numer aukcji: 2339450387
Miejscowość Białe Błota Zielonka
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 13   
Koniec: 18-05-2012 12:59:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MARKETING USŁUG WETERYNARYJNYCH

CZYLI

SIEDEM KROKÓW DO PROWADZENIA SKUTECZNEJ I DOCHODOWEJ PRAKTYKI WETERYNARYJNEJ


AUTOR: dr n. wet. Jarosław Sobolewski


Pierwsza na rynku polskim publikacja poświęcona zagadnieniom marketingu usług weterynaryjnych.

Z książki dowiesz się na jakie elementy zwrócić uwagę, aby Twoja praktyka była postrzegana jako wiodąca na rynku.

Dowiesz się też, jakie narzędzia marketingowe możesz wykorzystać do zwiększenia dochodowości placówki (narzędzia, które są w Twoim posiadaniu).

Wprowadzenie metod przedstawionych w książce nie będzie Cię nic kosztowało, a może przynieść Tobie i Twojej praktyce wymierne korzyści.


SPIS TREŚCI:

I. Siedem kroków do stworzenia skutecznej praktyki weterynaryjnej

  1. Musisz widzieć dokąd zmierzasz - proste badania marketingowe
  2. Jak skutecznie zarządzać praktyką weterynaryjną
  3. Otoczenie i jego wpływ na funkcjonowanie praktyki weterynaryjnej
  4. Budowanie marki i wizerunku praktyki weterynaryjnej
  5. Powiedz klientom o swojej praktyce - komunikacja marketingowa w pigułce
  6. Pracownicy - największa wartość praktyki
  7. Kwalifikacje personelu i standardy obsługi klienta

II. Dodatkowe narzędzia rozwoju praktyki weterynaryjnej

  1. Outsourcing - nie wszystko musisz robić sam
  2. Merchandising - cichy sprzedawca
  3. Internet i portale społecznościowe w budowaniu relacji z klientem
  4. Aspekty samodzielnego wykonywania badań laboratoryjnych

III. Blog na papierze

  1. Elementy skutecznego marketingu
  2. Strategia marketingowa
  3. Główne fazy zarządzania marketingowego
  4. Cena - w poszukiwaniu zysku

IV. Plan marketingowy

V. Piśmiennictwo

Format: A5

Oprawa miękka

stron 120

ISBN[zasłonięte]978-83098-00-3