Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Matematyka - Stare Zamczysko Klasa 2-3 NOWA orderi

04-03-2012, 2:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 65.66 zł     
Użytkownik orderia_pl
numer aukcji: 2122383956
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 6   
Koniec: 15-03-2012 22:06:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





Prosimy o zapoznanie się z zasadami auckji na naszej stronie "o mnie"


Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie odpowiada Ci zakupiony u nas towar, możesz zwrócić go do 10 dni, my zwrócimy kwotę którą państwo zapłacili za przedmiot.




Matematyka - Stare Zamczysko Klasa 2-3




Gracz, wcielający się w postać z gry, spóźnił się na wycieczkę klasową do starego zamczyska – miejsca pełnego pułapek. Cała klasa znalazła się w niebezpieczeństwie. Zadaniem użytkownika jest pomóc kolegom. Może ich uratować tylko poprzez poprawne rozwiązywanie ćwiczeń. Bawiąc się, jednocześnie opanowuje wiele umiejętności matematycznych pobudzających jego zdolności poznawcze, przede wszystkim myślenie operacyjne, pamięć i sprawność manualną.

Arytmetyka
Podczas zabawy z grą użytkownik utrwali tabliczkę mnożenia, nauczy się praktycznie wykorzystywać własności działań arytmetycznych na liczbach całkowitych i dziesiętnych oraz stosować zapisy tych działań, rozwiązywać zadania z jedną niewiadomą oraz wskazywać miejsce liczby w ciągu liczbowym.

Mierzenie
Program zawiera liczne ćwiczenia wspomagające kształtowanie pojęcia liczby w aspekcie miarowym oraz wprowadzające pojęcia jednostek długości (kilometr, metr, centymetr i milimetr). Ćwiczenia rozwijają umiejętność określania wyników pomiarów i porządkowania.

Figury geometryczne
Podczas zabawy dziecko wykonuje szereg ćwiczeń utrwalających znajomość kształtów i własności figur płaskich oraz pozna podstawowe figury przestrzenne.

Orientacja przestrzenna
Podczas zabawy użytkownik rozwiązuje różnorodne zadania matematyczne, które kształtują jego wyobraźnię przestrzenną oraz rozwijają umiejętność określania położenia i ruchu względem punktu odniesienia.






RedCart - oprogramowanie sklepu internetowego