Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mercedes W124 260E ZADBANY ORYGINAŁ WARTO!

04-06-2012, 18:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 4 999 zł     
Użytkownik Mercusss
numer aukcji: 2328796204
Miejscowość KUDOWA ZDRÓJ
Wyświetleń: 199   
Koniec: 16-05-2012 23:06:53
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

mercedes


Przedmiotem aukcji jest
MERCEDES W124 260E KAT
SEDAN

Kolor CZERWONY
Rok produkcji 1987
Przebieg na liczniku 260tys. (trzeba dodać parę setek tys.)
Pojemność 2,6  160KM (silnik m103)
Nr VIN:  WDB[zasłonięte]12402A546656


Wyposażenie zgodne z VIN:
-wspomaganie
-centralny zamek
-silnik 2,6 benzyna BEZ GAZU
-skrzynia biegów manualna 5-biegowa
-ASD ( blokada mostu, most 3.27)
-szyby atermiczne
-katalizator
-ABS
-lusterka podgrzewane, pasażera sterowane elektrycznie
-odpinany hak

W gwiazdę włożyłem dużo czasu, kasy i pracy.

Co zostało zrobione:

Olej Castrol 10W-40
FILTR OLEJU, POWIERZA, PALIWA

CAŁY UKŁAD HAMULCOWY
(miedziane przewody, gumowe przewody elastyczne-TRW,
tarcze przód TRW, tarcze tył TRW, klocki przód TRW,
klocki tył TRW, okładziny i sprężynki hamulca postojowego,
linka hamulca postojowego, nowy płyn hamulcowy DOT4)





















AMORTYZATORY PRZÓD KAGER
AMORTYZATORY TYŁ HART
(Na przeglądzie przód i tył po 70%-75%)




DRĄŻEK PRAWY PRZÓD Z KOŃCÓWKAMI
LEMFORDER

NOWY TŁUMIK ŚRODKOWY I KOŃCOWY POLMOSTRÓW
(katalizator cały i w super stanie)








FILTR POMPY WSPOMAGANIA
OLEJ POMPY WSPOMAGANIA ATF DEXTRON II




DRUGA BELKA TYLNA W SUPER STANIE, DODATKOWO ZAKONSERWOWANA
(poprzednia przegnita, mocowania belki w super stanie, dodatkowo cały spód pod
belką został zakonserwowany)











PODKŁADKI I TULEJE PRZEDNIE BELKI TYLNEJ - LEMFORDER
TULEJE MOSTU - LEMFORDER







Auto ma 25 lat i ma też wady:



- fotel kierowcy ma przetarcie w standardowym miejscu




-przednie błotniki są do wymiany z powodu korozji i mają ślady stłuczek parkingowych,
koszt mały a znacznie poprawi wygląd samochodu.







- mały kawałek progu od strony pasażera pod przednim błotnikiem
jest do małej poprawki po "smarkach" poprzedniego blacharza



-tylne nadkole od strony kierowcy pojawiły się małe "bąble"




-trzeba wyprać porządnie tapicerkę, wymienić mieszek lewarka, bo jeszcze oryginał
i jakieś małe kosmetyczne pierdoły w środku.

-karoserię można przepolerować, będzie jeszcze lepiej błyszczeć
To jest stary porządny lakier, a nie dzisiejsze badziewie.

-przednią lewą lampę trzeba poprawić lub wymienić
(stłuczka parkingowa)



Auto ogólnie sprawne, można wsiadać i jechać na koniec Polski.
Jedzie prosto, prosto hamuje i skręca jak należy.

W trasie pali 9 litrów w mieście 12-14.
Podłoga, progi(z wyjątkiem tego kawałka pod błotnikiem), spody drzwi ZDROWE.
Auto można spokojnie podnosić za fabryczne dziury na lewarek lub gumy od spodu.

Do auta są trzy kluczyki i dwa piloty centralnego zamka, który działa super.

Jest też zeszycik przeprowadzonych prac :-)

Silnik jest zdrowy i mocny(200km/h nie jest problemem), nie bierze oleju, choć lekko się poci chyba z pod obudowy wałka rozrządu.

-skrzynia biegów nie zgrzyta, nie wyje, biegi nie wyskakują.

-blokada mostu ASD sprawna, w zimie super.

-most suchy i cichy.

-opony letnie bardzo dobre, felgi wszystkie takie same,
nic nie biją na kierownicy.

-auto nigdy nie miało GAZU!

Auto kupiłem i robiłem dla siebie, ciężko o fajną "wąską listwę" w124.
Niestety muszę skończyć budowę domu.












































Przegląd do 27.02.2013 przeszedł bez problemu, OC w MTU do 20.06.2012
Hak wbity w dowód, pierwsza rejestracja w kraju w 2008 roku.

Opis uczciwy i szczery, mogę oddać za 4500zł jeżeli zamienię koła i radio na gorsze.
Tak jak stoi 5000zł.
Zanim zalicytujesz przyjedź i zobacz auto!
Mogę zamienić na Transita lub VW T4.
Dodatkowe informacje tel. 605 [zasłonięte] 599