Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Moschino

04-03-2012, 18:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 239 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2098275631
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 19   
Koniec: 04-03-2012 14:14:43
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Moschino


Dane książki
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]11890
Oprawa Oprawa twarda
Ilość stron 328
Wydawnictwo Skira
Język Angielski

Cena: 239.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208

Fashion is rarely seen as a forum for communication. However, Italian fashion designer Franco Moschino has long used it as his soapbox. Moschino, a collaboration with graphic designer Luca Stoppini, presents his shop window, rather than his clothing, as the vessel for communication. Taking cues from the bold graphics of Moschino's designs--such as the shirt that proclaims "For fashion victims only" and the bathing suit that shouts "SAVE OUR SEA"--each shop window is an elaborately constructed message. Organized into months, the book traverses 12 years 12 times, living and reliving the years between 1989 and 2000 as if a camera were in front of the shop window all that time, recording these installations. There is not much more offered beyond this series of photographs, so it is not quite a fashion book, nor is it a book about designing shop windows, yet it shows the potential of both to speak, and loudly.