Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nissan 200sx s14 sr20det drift

03-03-2015, 15:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23 900 zł     
Użytkownik canarq
numer aukcji: 5101624985
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 5959   
Koniec: 03-03-2015 15:28:26

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1996
Przebieg (km): 220000
Pojemność silnika (cm3): 1998
Moc silnika (KM): 300
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Elektryczne szyby, Radio+CD, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Silnik:

-metalowa uszczelka pod głowicą(nie pamiętam czy cosworth czy cometic), tak czy inaczej od 3 lat nic się nie dzieje.

-wtryski 440cc z gti-r

-pompa deatschwerks dw200, 255 litrów na h

-downpipe custom, ok. 3 cale

-turbo t25/380 z www.re5pect.pl, po półtora roku jazdy na 1.3b jest jak nowe, brak luzów.

-wydech przelotowy 2,5 cala

-sterowanie ECUMASTER det3, strojony przez Michała Małeckiego http://www.maleckis.com/
-duży intercooler zawieszony na aluminiowym pasie z przodu.

-cały dolot z nierdzewki zrobiony rok temu, duża średnica(na życzenie zmierzę, również wykonanie Michał Małecki), na końcu filtr simota (nowy)

-nowy blow off hks ssqv IV (500km przebiegu)

-wiatrak elektryczny z czujnikiem zamiast wiskozy, auta nigdy nie udało się zagotować

-czujniki temperatury oleju, ciśnienia oleju, doładowania ze wskaźnikami w „kórniku” na desce.

-zalewane tylko valvoline vr1 10w40, wymieniany co 4-5 tys. Km razem z filtrem. Na valvo góra gra ciszej niż na motulu 300v;)

-nowy filtr paliwa, nowy przewód paliwowy do listwy, nowe przewody w oplotach aluminiowych do zasilania i spływu oleju z turbosprężarki, ogółem cała masa pierdół które zostały wymienione/poprawione.

-poprzedni właściciel robił gruntowny remont około 3 lat temu, silnik na tą chwilę wystrojony jest bezpiecznie, nigdy się nic nie działo od kiedy je posiadam. Można śmiało podbić boost do 1,5b i wystroić auto jeszcze mocniej, układ paliwowy miał zapas przy strojeniu. Auto robi 0-100 poniżej 6 sekund w obecnym setupie.

 

Napęd:

-sprzęgło ACT, NS1-XTSS (Extreme Duty), 2500 km przebiegu więc jak nowe. Przeniesie ponad 600Nm. Docisk 86% mocniejszy niż seria, pod nogą jest ok, ale wymaga pare chwil dla złapania wprawy.

-dyferencjał na sztywno

-skrzynia z s13, odrobinę krótsza trójka (165kmh zamiast 175;))

 

Zawieszenie:

-gwintowane isc drift 8kg przód/10kg tył, z regulacją siły tłumienia od góry (32 kliknięcia), na pillowball,  regulacja pochylenia koła od góry itp itd.

-poliuretany (chyba 80 ShA) na drążkach reakcyjnych- w slalomie boli szyja:)

-poliuretan pod skrzynią biegów.

-poszerzony skręt podkładkami na magiel.

-z tyłu po 2 nowe regulowane wahacze na stronę (turboworks), można ustawić pochylenie i zbieżność na obniżonym zawieszeniu jak się tylko chce. Obecnie koła z tyłu stoją na 0 stopni i lekko zbieżnie.

-dystanse z przodu po 2,5cm

-rok temu wymienione drążki kierownicze z końcówkami.

 

Środek:

-kierownica zamszowa 35cm

-fotele kubełkowe x2

-pasy 4 punktowe z klamrą po stronie kierowcy, po drugiej seryjne

-turbo timer hks

-usunięta kanapa z tyłu, usunięta podsufitka, usunięta wykładzina w bagażniku. Z przodu wszystko jak w serii.

 

 

Zewnątrz:

-Felgi Rays track v1 18”, jedna do pomalowania w kolorJ 4 zimówki 225/40/18 na nich.

-Mogę dorzucić spojler, uchwyty są gotowe na tylnej klapie.

 

 

Mechanicznie nie można wg mnie nic zarzucić, tarcze + klocki + płyn robione w zeszłym roku. Auto nie jest blacharsko igłą i zrobić przydałoby się blacharkę w standardowych miejscach takich jak pod aku, wnęka silnika ma sporo nalotów rdzy, bagażnik i nadkola również zaczynają wypuszczać rdzę. Na kielichach i elementach konstrukcyjnych jest ok. Maska jest popękana przy zapinkach – szpachla poprzedniego właściciela, jak ktoś chce jeździć na codzień to raczej do wymiany na plastikową;) Lewy przedni błotnik ma lekką wgniotkę. Można to wszystko poprawić i jeździć na codzień, można olać i mieć fajną treningówkę;) .Więcej aktualnych zdjęć dorzucę po 22 lutego. Możliwość obejrzenia auta w Drawsku Pomorskim (w dniach 22-28 luty jestem na miejscu, w innych terminach proszę o kontakt). Jazda za kierownicą tylko po wyłożeniu gótówki. Więcej odpowiedzi można uzyskać pod 697 [zasłonięte] 212. Auto sprzedaję z powodu wyjazdu za granicę, szkoda żeby stało.