Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nissan Primera WP11 SR20De 131KM

13-05-2015, 18:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 900 zł     
Użytkownik mkowalskiallegro
numer aukcji: 5311761889
Miejscowość Sopot
Wyświetleń: 212   
Koniec: 13-05-2015 17:12:44

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 230000
Pojemność silnika (cm3): 1998
Moc silnika (KM): 131
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Rozstania nadszedł czas. Użytkowałem auto 4 lata i nigdy mnie nie zawiodło.

Jednostka SR20De (montowana również w modelach takich jak 200SX, Infinity G20) zdziwi niejednego odważnego Hondziarza. Nissan prowadzi się świetnie. Przednie zawieszenie wielowahaczowe pozwala dobrze kontrolować auto. Pomimo pojemności 2.0 nie należy bać się spalania, bo w mieście jest to około 9L/100km, za to w trasie (i nie mówię to o toczeniu się 90km/h za miastem, tylko na autostradzie 140km/h) układa się w granicach 7L/100km. Wyższe spalanie od pożądanego kopciucha TDi odwdzięcza się przyjemną i szybką jazdą. Chwalę dodatkowo fotel kierowcy, który jest regulowany pod kolanami, pod tyłkiem oraz w odcinku lędźwiowym. Kiedy raz się go dobrze ustawi, siedzi się naprawdę komfortowo. Auto stoi na oryginalnych alufelgach z dwu sezonowymi zimówkami. Posiadam opony letnie, zapas także. Z zewnątrz może nie jest piękne, za to w środku bardzo zadbane, żadnych przetarć tapicerki.

Auto jest świeżo po wymianie:

- oleju (Valvoline Max Life)

- filtru oleju

- filtru paliwa

- filtru powietrza

- filtru kabinowego

- przewodów hamulcowych sztywnych (płyn hamulcowy nowy DOT4)

Nie dalej jak 4 miesiące temu:

- tarcze i klocki na obu osiach (TRW)

- nowy odcinek wydechu (z kwasówki jak oryginalnie) od kolektora wydechowego do tłumika środkowego (razem z łącznikiem elastycznym)

Do roboty zostało:

- uszczelka pod pokrywą zaworów

- uszczelnienie zbiorniczka płynu wspomagania kierownicy

Zapraszam do oglądania i jazdy próbnej.

Kontakt: 503 [zasłonięte] 558 Marek