Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nissan PS13 , ok. 580HP, drift, race

31-01-2015, 11:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 69 000 zł     
Użytkownik wodziak
numer aukcji: 5002339109
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 18215   
Koniec: 31-01-2015 11:30:29

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994
Przebieg (km): 1000
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 510
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Profesjonalny samochód wyczynowy do driftu oraz TimeAttack.

(na drugiej aukcji to samo auto w lepszej specyfikacji: http://alle/ShowItem2.php?item=500[zasłonięte]7470)

 

Auto m.in.:

  • wygrało  IIIr. Driftingowych Mistrzostw Polski 2012.
  • W pełnej specyfikacji driftowej zrobiło czas 1.47 na Torze Poznań (po przerobieniu zawieszenia czasy 1.39 w zasięgu)

 

Budowany bez oszczędności na najlepszych komponentach. W Polsce są tylko dwie s13 zbudowane w tym standardzie.

Większości części, które są w tym aucie nie spotkasz w innych autach do driftu, które są na rynku.

 

Dzięki temu jest to auto praktycznie bezawaryjne.

 

Cena dla znających temat wyjątkowo okazyjna.

 

Film:  www.youtube.com/watch?v=YH9tv6PutPo

 

 

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

1.     Silnik:

o   wyczynowy silnik zbudowany przez Tomson Motorsport

o   Moc ok. 510KM + 75KM Nitro. 

o   SR20VE , 2.0L,  

o   Głowica:   

o VE po portingu,  

o modyfikacje VVL Maxworx

o   Kute tłoki, kute korby

o  Panewki ACL Race 

o  ATI SuperDamper

o   Wszystko wyważone  

o   1000 innych dupereli.

2.     Układ paliwowy:  

o   Listwa + inne: custom Tomson Motorsport

o   Wtryski 850ccm Siemens,

o   AEROMOTIVE regulator,

o   Swirlpot, instalacja w bagażniku, etc.

3.     Układ zapłonowy:

o   Instalacja + rozwiązania custom Tomson Motorsport

o   zbudowany na bazie 4 wyczynowych cewek MSD BLASTER SS

4.     Układ dolotowy:

o   instalacja, orurowanie custom Tomson Motorsport

o   przepustnica Q45,

o   wyczynowy carbonowy kolektor dolotowy na trąbkach liczony i budowany customowo pod ten silnik,

o   PRECISION TURBO Intercooler,

o   HKS Blow-off,

o   KN Filtr

5.     Układ wydechowy:

o   Turbo BORG-WARNER  twinscroll,

o   TIAL wastegate,

o   kolektor TwinScroll,

o   wydech lekki

6.     Układ chłodzenia:

o   KOYO chłodnica

o   SPAL wentylatory,

o   DAVIES CRAIG  Elektryczna pompa wody z kontrolerem

o   SAMCO rury

7.     Zawieszenie:

o   Przód: wachacze, drążki Driftworks, zwrotnice custom

o   Tył: kompletne Driftworks – zwrotnice, wachacze, drążki

o   Gwint: Tein SuperDrift 

o   Stablilizatory Tanabe

o   Modyfikacje customowe.

8.     Napęd:

o   Sprzęgło: X-treme Performance – wyczynowe, dwutarczowe sprzęgło z dociskiem i kołem zamachowy

o   Skrzynia: konwersja RB25

o   Przełożenia: 3.69 + 4,4 + 5,15NISMO

o   Półosie: Nismo GTR , 1000KM

9.     Elektronika:

o   Komputer: DTA Standalone

o   Instalacja elektryczna: zbudowana od zera.

10.  Buda

o   Przeróbka PS13

o   Budy rozebrane, wypiaskowane,

o   Nadwozie odelżone, wzmocnione, przygotowane pod wyczyn,

o   Body: PS13, RocketBunny widebody, lampy carbon, szyby poliwęglan, etc.

11.  Hamulce:

o   Pedalbox OBP , pompy WILWOOD,

o   Regulator Tilton

o   Wyczynowy ręczny hydrauliczny RaceUK

o   Zaciski tył R33 GTS

o   Klocki DS3000

o   Przewody stal oplot

12.  Inne

o   Wnętrze: Deska carbon, fotele Recaro + Sparco, Kierownica OMP,

o   Nitro: NX Express

o   Gaśnica centralna OMP + gaśnica standard OMP

o   Koła: Skręcane 3-częściowe – 4x OZ Mito

(wyświetlacz z ostatniego zdjęcia nie w tej specyfikacji)