Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Oldsmobile Toronado 1966 lub zamiana

09-05-2014, 11:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 000 zł     
Użytkownik maciekmikol
numer aukcji: 4204867574
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1614   
Koniec: 09-05-2014 11:11:27

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1966
Przebieg (km): 140000
Pojemność silnika (cm3): 7000
Moc silnika (KM): 380
Rodzaj paliwa: Benzyna
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Cena brutto do negocjacji, wystawiam fakturę (VAT 0%). Lub zamiana na mniejszego old/youngtimera, ewentualnie na auto rodzinne typu van. Wystawiam do sprzedaży Oldsmobile’a Toronado z 1966 roku. Auto posiada ważne badanie techniczne do 09.2014. Samochód jest w wersji De Luxe, co oznacza, że z dodatkowego wyposażenia posiada: •klimatyzację •tempomat •wspomaganie kierownicy •wspomaganie hamulców •elektrycznie sterowane wszystkich szyb oraz przedniej kanapy •zegar •przycisk do otwierania bagażnika z kabiny pasażerskiej •regulację kierownicy w pionie i na głębokość •radio AM/FM z automatycznym wyszukiwaniem stacji (Wonder bar) •dach winylowy Auto jest zarejestrowane w Polsce od 2004 roku, ja jestem jego drugim właścicielem w kraju. Oldsmobile jest użytkowany wyłącznie w suche i ciepłe dni, na jesieni i zimą odpalam go i udaję się nim na krótkie przejażdżki po osiedlu po niesolonych uliczkach w celu doładowania akumulatora i „przepalenia” kilku litrów benzyny. Garażowany non stop. Dysponuję opinią techniczną wydaną przez ekspertów techniczno – motoryzacyjnych z „Rzeczoznawców – PZM” SA potwierdzającą kolekcjonerski charakter tego samochodu. Nie rejestrowałem go na zabytek z uwagi na „biurokrację”, która mnie odstraszyła. Samochód przeszedł następujące prace renowacyjne wykonane przez wyspecjalizowanego mechanika: •Kompleksowy remont silnika (lista wymienionych części do udostępnienia; z modyfikacji: silnik przystosowano do benzyny bezołowiowej oraz zamontowano manualne ssanie) •Wymiana chłodnicy na nową •Wymiana amortyzatorów i gumowych elementów zawieszenia, nowe manżety Poprzedni właściciel wymienił tapicerkę na przedniej kanapie oraz wyściółkę bagażnika. Skupiłem się na stronie mechanicznej wychodząc z założenia, że samochód ma mi przede wszystkim dawać frajdę z jazdy, dlatego odkładałem lakierowanie nadwozia i chromowanie na później (karoseria posiada kilka ognisk rdzy, a lakier jest lekko wypłowiały, chromy do poprawy). Testem na niezawodność było wybranie się nim w lipcu 2010 roku na zlot Power Big Meet w Vasteras w Szwecji. Do samochodu dołączam instrukcję serwisową, książkę z częściami, artykuły z prasy z lat 60 – tych. Więcej informacji chętnie udzielę telefonicznie 605 [zasłonięte] 844(po 16:30) lub drogą mejlową: [zasłonięte]@yahoo.com.