NUMER KATALOGOWY PRODUKTU:
CR40_1
[KLIKNIJ NA LOGO PRODUCENTA, A PRZEJDZIESZ NA STRONĘ, KTÓRA UMOŻLIWI CI DOBRANIE PRODUKTÓW FIRMY CASTROL DO TWOJEGO POJAZDU]
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU:
OLEJ SILNIKOWY NA BAZIE OLEJU RYCYNOWEGO DO PODRASOWANYCH SILNIKÓW DWUSUWOWYCH. ZALECANY STOSUNEK MIESZANKI OKOŁO 1:20.
KLASYCZNY OLEJ WYCZYNOWY W SPORCIE ŻUŻLOWYM. (UŻYWANY MOŻE BYĆ TAKŻE W SILNIKACH CZTEROSUWOWYCH NA JEDEN BIEG SPORTOWY, PÓŹNIEJ MUSI BYĆ USUNIĘTY).
SPRAWDZONA I DOBRA MARKA. PRODUKTY TEJ FIRMY ZNANE SĄ W ŚRODOWISKU MOTOCYKLISTÓW OD DAWIEN DAWNA. SPRAWDZAJA SIE W MOTOCYKLACH WYCZYNOWYCH, A TAKŻE W MOTORACH I POJAZDACH UŻYWANYCH NA CODZIEŃ. WIELOLETNIA TRADYCJA FIRMY "CASTROL" TO NAJLEPSZA GWARANCJA JAKOŚCI.
KILKA SŁÓW O MARCE "CASTROL"
CASTROL DOSTARCZA PRODUKTY DOSTOSOWANE DO NIEMAL KAŻDEGO RODZAJU POJAZDU. SZEROKA OFERTA WYSOKIEJ JAKOŚCI OLEJÓW CASTROL TO REZULTAT PONAD 100 LAT DOŚWIADCZEŃ W DOSKONALENIU ŚRODKÓW SMARNYCH, KTÓRE CAŁY CZAS PODDAWANE SĄ EKSTREMALNYM TESTOM W SPORCIE MOTOROWYM I PODCZAS BICIA REKORDÓW PRĘDKOŚCI.
PODSTAWOWE ZALETY I KORZYŚCI:
-
ŚRODEK SMAROWY NA BAZIE ROŚLINNEJ, ROZKŁADANY BIOLOGICZNIE W 100% PRZEZ MIKROORGANIZMY, JAK NP. GRZYBY, BAKTERIE
-
NIE NALEŻY STOSOWAĆ GO NA ODCINKACH DŁUŻSZYCH NIŻ 2000 - 3000 KM. ZALECANE JEST OPRÓŻNIENIE SILNIKA PRZY DŁUŻSZYCH POSTOJACH
-
NIE MOŻE BYĆ MIESZANY Z OLEJAMI MINERALNYMI. PRZY WYMIANIE OLEJU NA ŚWIEŻY NALEŻY WYKONAĆ PŁUKANIE SILNIKA (NP. OLEJEM MASZYNOWYM)
SPECYFIKACJA:
-
SAE 40
-
GĘSTOŚĆ WZGLĘDNA [W 15ºC] 0,956
-
LEPKOŚĆ KINEMATYCZNA [W 100ºC] 14,7 [mm2/s]
POJEMNOŚĆ OPAKOWANIA:
INNE WAŻNE INFORMACJE O PRZEDMIOCIE:
-
OFEROWANY TOWAR JEST FABRYCZNIE NOWY
-
POZBAWIONY JEST WSZELKICH WAD UKRYTYCH
-
CENA DOTYCZY 1 OPAKOWANIA