Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PKP kolej kolejnictwo rozwój transportu STK spis

19-01-2012, 2:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 14.90 zł     
Użytkownik nietylkodlamoli
numer aukcji: 2047900275
Miejscowość Chorzów
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-01-2012 20:38:42
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NASZE AUKCJE KOMENTARZE STRONA O MNIE KONTAKT
 

 

prof. dr hab. inż. Tadeusz Basiewicz doc. dr inż. Leopold Nowosielski
Procesy rozwoju systemu transportu kolejowego 
 

 

 

WKiŁ 1978, str. 148 . Stan db+ (przykurzona, podniszczona lekko okładka, nieaktualna pieczatka)

ISBN


Procesy rozwoju systemu transportu kolejowego w makroskali. Sterowanie rozwojem transportu kolejowego. Potrzeby przewozowe i ich struktura. Modułowa metoda projektowania stanów systemu transportu kolejowego. Droga kolejowa — podstawowy składnik infrastruktury STK. Przykłady rozwiązań rozwoju infrastruktury STK. Odbiorcy: Projektanci kolejowych biur projektowych, personel inżynieryjno-techniczny MK oraz studenci szkół technicznych.

Wprowadzenie
1. Procesy rozwoju systemu transportu kolejowego (STK) w makroskali
1.1. Inercja procesu rozwoju systemu
1.2. Koncepcja dynamicznego modelu STK w makroskali
1.3. Fizyczny model STK
1.4. Matematyczny model STK
1.5. Analiza własności dynamicznych STK
Bibliografia .
2. Sterowanie rozwojem transportu kolejowego
2.1. System transportu kolejowego jako element systemu wyższego rzędu
2.2. Sterowanie rozwojem STK (założenia metodyczne)
Bibliografia
3. Potrzeby przewozowe i ich struktura
3.1. Uwagi ogólne
3.2. Potrzeby przewozowe w zakresie przewozu pasażerów
3.3. Potrzeby przewozowe w zakresie przewozu ładunków
Bibliografia
4. Modułowa metoda projektowania modeli stanu STK
4.1. Sformułowania ogólne
4.2. Systematyka organizacji procesów przewozowych
4.2.1. Podsystem przewozu pasażerów KP
4.2.2. Podsystem przewozu ładunków KŁ
4.3. Modułowa struktura stanów systemu
4.4. Schemat logiczny projektowania stanów STK
4.4.1. Blok 1 — Organizacja procesów przewozu pasażerów
4.4.2. Blok 2 — Organizacja procesów przewozu ładunków
4.4.3. Blok 3 — Infrastruktura techniczna
Bibliografia
5. Droga kolejowa — podstawowy składnik infrastruktury STK
5.1. Stymulatory i ograniczenia rozwoju drogi kolejowej
5.2. Zasady kształtowania geometrii torów w zależności od prędkości jazdy pociągów
5.2.1. Podstawowe kryteria
5.2.2. Parametry geometryczne
5.2.3. Parametry fizyczne i ich znaczenie
5.2.4. Podstawowe współzależności
5.2.5. Uzupełniające kryterium
5.2.6. Przystosowanie istniejących torów do zwiększonych prędkości
5.2.7. Modernizacja istniejących stacji i przystosowanie torów głównych zasadniczych do zwiększonych prędkości
5.2.8. Doświadczenia z dotychczasowych modernizacji
5.3. Wytrzymałość i trwałość nawierzchni kolejowej w aspekcie intensywnych obciążeń przewozami
5.4. Droga kolejowa w aspekcie kształtowania środowiska
Bibliografia
6. Przykłady rozwiązań rozwoju infrastruktury STK
6.1. Dyrektywny plan rozwoju kolei europejskich
6.2. Sieć kolejowa PKP na tle planu dyrektywnego
6.3. Centralna Magistrala Kolejowa Śląsk—Warszawa—Porty
6.4. Bajkalsko—Amurska Magistrala (BAM)
6.5. Szybkie Koleje Świata
6.5.1. System Shinkansen w Japonii
6.5.2. Magistrala włoska—Direttissima
6.5.3. Magistrala Paryż—Lyon
6.5.4. Brytyjski system APT
Bibliografia



Zapraszam na inne moje aukcje


 

 

 

WYSYŁKA DANE FIRMOWE CERTYFIKATY
1.Koszt wysyłki jest zgodny z cennikiem Poczty Polskiej
2.Przy zakupach na kilku aukcjach
proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.
3.Odbiór osobisty możliwy od 16 - 20
po ustaleniu terminu odbioru.
Jacek Ciba
Antykwariat internetowy Nie tylko dla moli
Siemianowicka 158/3, 41-503 Chorzów
REGON: 240[zasłonięte]155, NIP: 627[zasłonięte]221-59