Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PORSCHE Samochody marzeń album książka

19-01-2012, 22:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik MOTOHELP
numer aukcji: 2048926090
Miejscowość Pionki
Wyświetleń: 10   
Koniec: 15-01-2012 14:39:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OPIS PRZEDMIOTU

Porsche
Samochody marzeń

PORSCHE Samochody marzeń album książka
Tytuł książki:Porsche Samochody marzeń
Wydawca:Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
Seria:Samochody marzeń
Wydanie:(2) drugie uaktualnione
Autor:Sigmund Walter, Thomas Agethen, tł. Marek Chalecki
Strony:160
Rysunki:122
Oprawa:Twarda
Format:195x246
Język:Polski

Opis:
Popularna, bogato ilustrowana książka przedstawiająca samochody, będące obiektem marzeń niejednego miłośnika motoryzacji. Stanowi ona chronologiczny przegląd wszystkich produkowanych seryjnie modeli Porsche (w okresie od roku 1948 do roku 2008) z uwzględnieniem podziału na serie: począwszy od najstarszej 356, poprzez 914, 924/944/968, 911, 928, Boxster, Cayman, a skończywszy na samochodach SUV należących do serii Cayenne - w sumie 143 modele Porsche. W opisie każdego modelu, oprócz danych technicznych, zamieszczono ważniejsze fakty i ciekawostki a całość okraszono pięknymi zdjęciami. Idealny pomysł na prezent.

W serii Samochody marzeń ukazały się ponadto albumy o samochodach: FERRARI, JAGUAR, LAMBORGHINI, MASERATI.

Spis treści:
Wprowadzenie /7
Serie samochodów Porsche /9

Seria 356
Porsche 356 Gmünd /12
Porsche[zasłonięte]356 11 /13
Porsche[zasłonięte]356 13 /14
Porsche[zasłonięte]356 15 /15
Porsche 356 America Roadster 1500 S /16
Porsche[zasłonięte]356 15 S /17
Porsche[zasłonięte]356 13 S /18
Porsche[zasłonięte]356 15 S Speedster /19
Porsche 356 A 1300 /20
Porsche 356 A 1300 S /21
Porsche 356 A 1600 /22
Porsche 356 A 1600 S /23
Porsche 356 A 1600 Speedster /24
Porsche 356 A 1600 S Speedster /25
Porsche 356 A 1500 Carrera GS/GT /26
Porsche 356 A 1500 Carrera GS Deluxe /27
Porsche 356 A 1600 Carrera GS/GT /28
Porsche 356 A Convertible D 1600 S /29
Porsche 356 B 1600 /30
Porsche 356 B 1600 S /31
Porsche 356 B 1600 S (Hardtop-Coupé) /32
Porsche 356 B 1600 Roadster /33
Porsche 356 B 1600 Carrera GS/GT /34
Porsche 356 B Super 90 /35
Porsche 356 B Super 90 Roadster /36
Porsche 356 B 1600 Carrera GTL-Abarth /37
Porsche 356 B Carrera 2000 GS/GT /38
Porsche[zasłonięte]356 16 C /39
Porsche 356 C 1600 SC /40
Porsche 356 C Carrera 2000 GS /41
Porsche 550 Spyder /42
Porsche 904 GTS /43
Porsche 912 /44
Porsche 912 E /45

Seria 914
Porsche 914/6 /46
VW-Porsche 914/1.7 /47
VW-Porsche 914/1.8 /48
VW-Porsche 914/2.0 /49
Porsche 916 /50

Seria 924/944/968
Porsche 924 /51
Porsche 924 Turbo /52
Porsche 924 Carrera GT /53
Porsche 924 Carrera GTS /54
Porsche 924 S /55
Porsche 944 /56
Porsche 944 Turbo /57
Porsche 944 S /58
Porsche 944 2.7 /59
Porsche 944 Turbo/Turbo S /60
Porsche 944 S2 /61
Porsche 944 S2 Cabriolet /62
Porsche 944 Turbo Cabriolet /63
Porsche 968 /64
Porsche 968 Cabriolet /65
Porsche 968 CS /66
Porsche 968 Turbo S /67

Seria 911
Porsche 911 (L) /68
Porsche 911 (L) Targa /69
Porsche 911 T /70
Porsche 911 E /71
Porsche 911 S /72
Porsche 911 T 2.2 /73
Porsche 911 E 2.2 /74
Porsche 911 S 2.2 /75
Porsche 911 T 2.4 /76
Porsche 911 E 2.4 /77
Porsche 911 S 2.4 /78
Porsche 911 Carrera RS 2.7 /79
Porsche 911 2.7 /80
Porsche 911 S 2.7 /81
Porsche 911 Carrera RS 3.0 /82
Porsche 911 Turbo 3.0 /83
Porsche 911 Carrera 2.7 /84
Porsche 911 Carrera 3.0 /85
Porsche 911 SC 3.0 /86
Porsche 911 Turbo 3.3 87
Porsche 911 SC 3.0 (204 KM) /88
Porsche 911 SC 3.0 Cabriolet /89
Porsche 911 Carrera 3.2 /90
Porsche 911 SC RS /91
Porsche 911 3.2 Kat /92

Porsche 959 /93
Porsche 911 Carrera Speedster /94
Porsche 911 Carrera 4 /95
Porsche 911 Carrera 2 /96
Porsche 911 Turbo (964) /97
Porsche 911 Turbo S /98
Porsche 911 Carrera RS /99
Porsche 911 Carrera Speedster (964) /100
Porsche 911 Turbo 3.6 /101
Porsche 911 Carrera (993) /102
Porsche 911 Carrera 4 (993) /103
Porsche 911 Carrera RS (993) /104
Porsche 911 Turbo (993) /105
Porsche 911 Carrera (993) –285 KM /106
Porsche 911 Carrera 4 (993) –285 KM /107
Porsche 911 GT 2 /108
Porsche 911 GT 1 /109
Porsche 911 Carrera (996) /110
Porsche 911 Carrera 4 (996) /111
Porsche 911 GT 3 /112
Porsche 911 GT 3 (381 KM) /113
Porsche 911 GT 2 (462 KM) /114

Porsche Carrera GT /115
Porsche 911 Turbo / Turbo S (996) /116
Porsche 911 Carrera 3.6 (996) /117
Porsche 911 Carrera 4 / 4S 3.6 (996) /118
Porsche 911 Carrera 3.6 Cabriolet (996) /120
Porsche 911 Carrera 3.6 Targa (996) /121
Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet (996) /122
Porsche 911 Carrera / Carrera S (997) /123
Porsche 911 Carrera 4 / Carrera 4S (997) /124
Porsche 911 Turbo (997) /126
Porsche 911 GT3 / GT3 RS (997) /128
Porsche 911 Targa 4 / Targa 4S (997) /130
Porsche 911 GT2 (997) /132

Seria 928
Porsche 928 /133
Porsche 928 S /134
Porsche 928 S Kat /135
Porsche 928 S4 /136
Porsche 928 GT /137
Porsche 928 GTS /138

Seria Boxster
Porsche Boxster /139
Porsche Boxster 2.7 /140
Porsche Boxster S /141
Porsche Boxster 2.7 (228 KM) / S (260 KM) /142
Porsche Boxster (987) /144
Porsche Boxster S (987) /145
Porsche Boxster (987, 245 KM) /146
Porsche Boxster S (987, 295 KM) /147

Seria Cayman
Porsche Cayman S /148
Porsche Cayman /149

Seria Cayenne
Porsche Cayenne S /150
Porsche Cayenne Turbo / 151
Porsche Cayenne /152
Porsche Cayenne Turbo S /153
Porsche Cayenne (290 KM) /154
Porsche Cayenne S (385 KM) /155
Porsche Cayenne Turbo (500 KM) /156
Porsche Cayenne GTS /158
Porsche Cayenne Turbo S (550 KM) /159


Twórca sportowego samochodu Porsche, Ferdinand Anton Ernst Porsche (Ferdinand → Ferdynand), zwany Ferrym, był synem Ferdinanda - konstruktora nieśmiertelnego Volkswagena „garbusa”. Już od 1931 roku, w którym ojciec Ferdinand Porsche założył w Stuttgarcie biuro konstrukcyjne, Ferry czynnie uczestniczył przy opracowywaniu ważniejszych konstrukcji, począwszy od Porsche 12 i jego większej wersji - Porsche 32, które powstały na zamówienie NSU. Kolejne konstrukcje opracowane przez biuro Porschego to samochód z silnikiem umieszczonym centralnie, budowany dla Auto Union w celu uczestnictwa w konkursie Grand Prix, oraz samochód z silnikiem szesnastocylindrowym dla Daimlera-Benza, zaprojektowany specjalnie do bicia rekordu prędkości. Podczas drugiej wojny światowej biuro otrzymywało liczne zamówienia od armii. Z powodu nalotów alianckich, na przełomie 1943/44 roku firmę przeniesiono do austriackich miejscowości Gmünd ( Karyntia*) i Zell am See (Salzburg). Do Stuttgartu powrócono dopiero w 1950 roku. Pierwszą konstrukcją wykonaną w Gmünd pod kierownictwem Ferryego był samochód przeznaczony do udziału w konkursie Grand Prix, zamówiony przez włoskiego przemysłowca o nazwisku Dusio. Powstał futurystyczny pojazd Cisitalia-Monoposto z półtoralitrowym, dwunastocylindrowym silnikiem typu bokser, który osiągał moc 350 KM przy 10 500 obr/min.

W końcu 1948 roku Ferry Porsche zawarł umowę z dyrektorem Volkswagena, Heinzem Nordhoffem, na mocy której miał dostawać 5 marek z tytułu opłaty licencyjnej za każdy wyprodukowany egzemplarz ojcowego „garbusa” oraz części do budowy samochodu sportowego, sprzedawanego w przyszłości przez dealerów Volkswagena. W ten sposób Ferry rozpoczął produkcję własnych samochodów sportowych, która stała się pasmem sukcesów, choć nie pozbawionym wzlotów i upadków. Niezwykle cennym współudziałowcem firmy okazał się Huschke von Hanstein (zajmujący się uprzednio dystrybucją skuterów Vespa w Niemczech), który dołączył do szeregów Porsche wkrótce po powrocie biura do Stuttgartu. Będąc – w jednej osobie – kierowcą wyścigowym, dyrektorem wyścigów, szefem „public relations”, fotografem i kamerzystą, znacząco przyczynił się do sukcesów firmy w sportach samochodowych i do wiodącej pozycji marki Porsche w elitarnym świecie producentów samochodów sportowych. Pod kierownictwem von Hansteina stajnia Porsche nie tylko zdobywała zwycięskie laury w wielu znaczących wyścigach, jak np. 24-godzinny „klasyk” w Le Mans, ale zdołała pozyskać światowej sławy kierowców, takich jak Stirling Moss, Wolfgang Graf Berghe von Trips, czy Jochen Rindt. Huschke von Hanstein awansował do wąskiego grona bliskich współpracowników Ferry’ego Porsche i był jednym z trzech udziałowców, do których założyciel firmy zwracał się per „ty”. Poza nim tylko Walter Glöckler i Petermax Müller dostąpili tego zaszczytu.

Historia i działalność właścicieli biura Porsche dobitnie pokazują głębokie przywiązanie do tradycji i firmy macierzystej. Ferdinand Alexander „Butzi” Porsche – projektant wersji 911 i 904 – kontynuował tradycje najlepszych stylistów. Najstarszemu synowi Ferry’ego Porschego – z filii w Zell am See, utrzymującemu stałe robocze kontakty z producentami samochodów sportowych, powierzono zaprojektowanie wnętrza nowej rodziny samochodów terenowych, budowanych we współpracy z Volkswagenem. Jego najmłodszy brat, dr Wolfgang Porsche, który jako dyrektor przez wiele lat współdecydował o losach rodzinnego przedsięwzięcia, do dziś reprezentuje rodzinę na ważnych uroczystościach. Wreszcie Ferdinand Piëch, syn Louise Piëch, siostry Ferry’ego Porsche, przez długi czas był nie tylko przedstawicielem Volkswagena w zarządzie firmy, ale jako zdolny technik i inżynier skonstruował wyścigowe Porsche 908 i 917, a także Audi Quattro, które zapoczątkowało prawdziwą modę na pojazdy z napędem na obie osie. Swoją miłość do techniki i genialny talent inżynier Piëch objawił w pełnej krasie na Autosalonie w Genewie w marcu 1999 roku, prezentując supersportowy samochód studyjny Bentleya - najmłodszej marki należącej do imperium Volkswagena. Pojazd był wyposażony w szesnastocylindrowy silnik, konstrukcyjnie przypominający legendarny dwunastocylindrowy silnik modelu Porsche 917.

W dniu 8 czerwca 1998 roku firma Porsche świętowała 50-lecie, niestety już bez założyciela - Ferry’ego Porschego, który zmarł 27 marca 1998 roku, to jest dokładnie w dniu, w którym z taśmy produkcyjnej zszedł ostatni chłodzony powietrzem silnik typu bokser.

kod06

NA SKRÓTY

...czyli jak szybko i sprawnie sfinalizować transakcję... Tuż po zalicytowaniu w aukcji napisz do nas e-mail zawierający następujące informacje:
  1. wybór sposobu płatności (przedpłata albo przesyłka pobraniowa);
  2. dane adresowe (na które mamy wysłać przesyłkę);
  3. wybór dokumentu sprzedaży (paragon albo faktura VAT);

Potwierdzenie zakupu zawierające powyższe informacje pozwoli przyśpieszyć realizację Państwa zamówienia oraz pozytywnie wpłynie na czas dostawy przesyłki.

KOSZTY WYSYŁKI

11,00 PLN - Przedpłata na konto
15,00 PLN - Przesyłka pobraniowa Priorytet Poczta Polska

DANE FIRMY

Konrad Płachta - MOTOHELP
ul. Bohaterów Studzianek 13/5
26-670 Pionki

NIP: 812[zasłonięte]140-63
REGON: 140[zasłonięte]672
MOTOHELP Księgarnia motoryzacyjna e-mail BOK: [zasłonięte]@motohelp.pl

NUMER KONTA

mBank - BRE Bank S.A.
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468462 mBank

KONTAKT

Jeśli po lekturze niniejszej strony nadal masz jakieś pytania bądź wątpliwości - polecamy formularz kontaktowy...
zaloguj się do Allegro i wyślij email
książki AUDI książki CITROEN książki BMW książki DAEWOO książki FORD książki FIAT książki FSO książki HONDA książki MAZDA książki MERCEDES książki OPEL książki NISSAN książki PEUGEOT książki RENAULT książki VW książki SKODA książki TOYOTA książki SEAT

POLECAMY KSIĄŻKI Z NAJPOPULARNIEJSZYCH SERII WYDAWNICZYCH:

Budowa i eksploatacja pojazdów samochodowych Informatory techniczne Bosch Obsługa i naprawa Poradnik serwisowy Sam naprawiam samochód Samochody marzeń
Oświadczenie Design by szumar. Copyright © MOTOHELP - All Rights Reserved.