Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

progcdi neos 4t 2t moduł zapłonowy skuter

05-06-2012, 4:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 110 zł      Najwyzsza cena licytacji: 110 zł     
Użytkownik arris16
numer aukcji: 2349884466
Miejscowość Łuków
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 99   
Koniec: 17-05-2012 23:51:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PROGCDI R3.0 2012  


Tylko teraz wyjątkowa PROMOCJA: 110zł 

OPIS:
PROGCDI to w pełni programowalny, mikroprocesorowo sterowany moduł zapłonowy CDI. Swymi możliwościami pozostawia daleko w tyle standardowe, analogowe moduły. Pozwala na pełną konfigurację mapy kątów wyprzedzenia zapłonu dla całego zakresu obrotów co jest podstawą do wydobycia pełnych możliwości z silnika. Każdy silnik ma inną charakterystykę, w szczególności silniki poddane tuningowi, dlatego też nie ma uniwersalnej najlepszej mapy - do każdego silnika oraz stylu jazdy powinna być dobrana indywidualnie. Do tego celu właśnie został stworzony moduł PROGCDI. Odpowiednia konfiguracja mapy zapłonu wpływa na wszystkie parametry silnika, między innymi maksymalną moc i moment, dynamikę, łatwość uruchomienia, wolne obroty a także kulturę pracy, sprawność, spalanie i pozostałe parametry.
Klasyczne, nawet tuningowe i drogie moduły, zazwyczaj posiadają płaską charakterystykę, a jeśli już to zmieniają ją pomiędzy dwoma punktami - między rozruchem a normalną pracą. Takie rozwiązanie jest zupełnie niewystarczające jeżeli chcemy osiągnąć dobre parametry silnika. Do osiągnięcia przyzwoitych rezultatów niezbędny jest cyfrowy, procesorowy układ sterujący. Dlatego też moduł PROGCDI jest tak wyjątkowy i bezkonkurencyjny na tle innych.
Poza cyfrowym sterowaniem, moduł ten odznacza się wysokiej klasy podzespołami elektronicznymi, mocniejszą, szybszą iskrą oraz jakością wykonania.
Moduł jest odblokowany (nie posiada blokady obrotów maksymalnych ale daje możliwość jej ustawienia w dowolnym punkcie by chronić silnik przed uszkodzeniem).
PRZEZNACZENIE:
PROGCDI przeznaczony jest zarówno do japońskich, europejskich jak i chińskich skuterów, motorowerów, motocykli, quadów oraz innych pojazdów. Dzięki pełnej programowalności będzie poprawnie współpracował z prawie wszystkimi współcześnie produkowanymi silnikami, jeżeli masz wątpliwości czy również z Twoim - skontaktuj się!
Oprogramowanie pozwala na wybór rodzaju silnika pomiędzy dwu- a cztero-suwowym (2t / 4t).
Na tej aukcji oferuję moduł przeznaczony do pojemności od 49 do 90 ccm. 
Do modułu dołączona jest instrukcja podłączenia oraz konfiguracji układu (w języku polskim). 
INSTALACJA:
Instalacja modułu jest bardzo prosta, ogranicza się do podpięcia złączki (lub połączenia przewodów) i podłączenia dodatkowego przewodu zasilającego bezpośrednio do plusa akumulatora (funkcja automatycznego uśpienia chroni akumulator przed rozładowaniem). 
Moduł jest domyślnie zaprogramowany na typowo-sportową charakterystykę, więc będzie działał od razu po podłączeniu. Dalsze programowanie mapy również nie jest trudne, polega na wybraniu punktów (obrotów) i zadania im żądanego kąta wyprzedzenia. Wszystko konfigurowalne jest za pomocą trzech przycisków i wyświetlacza - bez użycia komputera, dzięki czemu łatwo testować różne konfiguracje. Istnieje również możliwość przywrócenia ustawień domyślnych.
Szczegóły instalacji i konfiguracji znajdują się w instrukcji.
PROGCDI od środka:
- Mikroprocesor - wysokiej klasy mikroprocesor jest sercem układu, potrafi wyliczyć moment zapłonu z dokładnością do 100.000 części sekundy na podstawie zaprogramowanej przez Użytkownika mapy kątów wyprzedzenia. Odpowiada również za pozostałe funkcje i konfiguracje modułu. Kod programu mikroprocesora został oparty o najlepsze i najbardziej zoptymalizowane algorytmy obliczeniowe.
- 2-cyfrowy wyświetlacz - pozwala na komunikację z Użytkownikiem - w szczególności konfigurację modułu oraz mapy a podczas pracy silnika wyświetla jego obroty na minutę.
- Kondensator MKP - osiowy, foliowy-polipropylenowy kondensator o 50% większej pojemności w stosunku do standardowego. Kondensator ten cechuje się znacznie lepszymi parametrami pracy od standardowych poliestrowych, w szczególności nie zmniejsza pojemności przy dużych częstotliwościach. Zastosowanie kosztownego kondensatora odzwierciedla się znacznie mocniejszą iskrą.
- Diody UltraFast - ultra szybkie diody prostownicze pozwalają w pełni wykorzystać energię dostarczaną z silnika na ładowanie kondensatora a także błyskawiczne jego wyładowanie, co skutkuje szybszą i mocniejszą iskrę.
- Warystory - elektronika została zabezpieczona przed uszkodzeniem (skutkami przepięć) za pomocą warystorów, kondensatorów i diod zabezpieczających.
- Cały moduł zbudowany jest z wysokiej klasy podzespołów elektronicznych oraz płytki PCB. W połączeniu z profesjonalnym wykonaniem daje pewny i niezawodny moduł zapłonowy.
Główne zalety zastosowania modułu PROGCDI:
- większa moc i moment maksymalny;
- poprawa dynamiki w całym zakresie obrotów;
- łatwiejszy rozruch silnika, szczególnie w trudnych warunkach;
- stabilniejsze wolne obroty;
- poprawa kultury pracy;
- poprawa sprawności (mniejsze spalanie);
Dodatkowe możliwości:
- programowalne ograniczenie obrotów maksymalnych (odcięcie);
- programowalne ograniczenie mocy (momentu) w całym zakresie (przydatne na przegląd);
- regulacji pracy silnika w całym zakresie;
Parametry:
- Programowalna mapa 0-60 stopni w całym zakresie z krokiem co 500 rpm;
- Wybierane punkty regulacji mapy (ułatwiające konfigurację);
- Poprawna praca aż do 18.000 rpm;
- Możliwość konfiguracji odcięcia;
- Praca z silnikami 2- oraz 4-suwowymi;
- Zasilanie 6-12V DC, 100mA (aktywny), 0.1mA (czuwanie);
- Wymiary: 50 x 65 x 28mm (bez przewodów);