Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rajdowy Citroen Saxo VTS

22-10-2014, 13:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16 500 zł     
Użytkownik czwarti
numer aukcji: 4702813438
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 901   
Koniec: 22-10-2014 13:01:41

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Przebieg (km): 201500
Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 130
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Elektryczne szyby, Alufelgi, Immobilizer
Informacje dodatkowe: Homologacja na ciężarowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Pierwsza rejestracja 11’2000. W kraju 01’2007. Auto zostało zbudowane przez Marcina Schefflera, który tym autem rozpoczął karierę rajdową. Po 2 latach, nowy nabywca jeździł w Samochodowych Mistrzostwach Tych. Saxo od 01’2012 jest w moich rękach. Przez 2 lata użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, doinwestowany i regularnie serwisowany. Samochód został gruntownie odnowiony i przygotowany do kolejnego sezonu jazd sportowych (gotowy do zabawy, nie wymaga nakładu finansowego!). Wstawiony został nowy, zdrowy silnik (2001r, mały przebieg 140tys km, równa kompresja, nie podcieka przy głowicy i pokrywie). Samochód idealnie się prowadzi jest bardzo precyzyjny i rewelacyjnie skręca. Zarejestrowany jako ciężarowy VAT-1.

+ Masa 930kg, Moc ok. 130KM.
+ Klatka Trela Motorsport robiona na specjalne zamówienie (wzmocnienia kielichów).
+ Zdrowy seryjny silnik na “dużym” komputerze (układ dolotowy, zmodyfikowany zapłon) - bardzo szybki!
+ Seryjna skrzynia biegów po rewizji w Gieral Motorsport, zdrowe i mocne przeguby!
+ Sprawne wspomaganie, idealna przekładnia (bez luzów).
+ Sportowe poduszki mocowania silnika oraz skrzyni biegów.
+ Sportowe wahacze przednie (zmiana kąta wyprzedzenia, twardsza poduszka niż poliuretan + sztywne podpory).
+ Sportowa belka tylnego zawieszenia przygotowana przez Gieral Motorsport (sportowe poduszki twardsze niż poliuretan, sztywna, wzorowa geometria, na podwójnych łożyskach).
+ Zawieszenie z przodu: “gruby” Bilstein B6 (przygotowane kolumny + nowa sprężyna). Zawieszenie z tyłu: Kayaba AGX z 8 stopniową regulacją (nowe).
+ Pancerne mocowania i gruba płyta duraluminium pod silnikiem.
+ Wydech przelotowy z tłumikiem środkowym i końcowym firmy OMP (optymalny poziom głośności).
+ Flokowana deska rozdzielcza, dodatkowe ręczne sterowanie wiatrakami, instalacja pod dodatkowe oświetlenie na masce.
+ Fotele kubełkowe: OMP z aktualną homologacją oraz MircoST.
+ Pasy 4-pktowe Sparco.
+ Sportowa kierownica z nabą.
+ Dobre oświetlenie wewnętrzne, seryjne halogeny podłączone pod długie światła.
+ Obszerny bagażnik z paskami ściągającymi (mocowanie dużej ilości kół na trening).
+ Samochód po gruntownym przeglądzie, wymieniony olej, płyn hamulcowy.
+ Zdrowe tarcze hamulcowe, z tyłu nowe.
+ Długie szpilki, 4x dystans 2cm (na wyposażeniu)
+ Oryginalne felgi aluminiowe 15” z oponami Toyo R1R.
+ Dodatkowe wyposażenie: 4x koła zimowe 14” z oponami Collins, 4x felgi 14” aluminowe do upalania (w tym dwie mają ostatki Toyo 888), 4x felgi stalowe 14” (2 ładne, 2 zapasowe), zestaw większych zacisków hamulcowych na przód, oryginalne sprężyny, kilka części zapasowych.

- seryjne klocki hamulcowe (do jazdy na czas polecam wyczynowe).
- skrzypią poliuretanowe gumki mocowania stabilizatora (trzeba się przyzwyczaić lub wymienić na seryjne).
- tania kierownica sportowa (niestety musiałem wyjąć swoją).

Samochód jest w bardzo dobrej kondycji – „wlewać benzynę i jeździć”. Idealny do nauki jazdy lub do sportu (KJS, Rallysprint, Rajdy 3-ligi, RPP). Podziele się wszystkimi informacjami na temat obecnego stanu oraz pełnej historii auta.

Więcej zdjęć: http://racing.pl/saxo/