Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Range Rover 4,6 HSE LPG

28-01-2014, 12:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24 800 zł     
Użytkownik morskiewedkowani (0)
numer aukcji: 3883522053
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 264   
Koniec: 28-01-2014 12:16:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  Rok produkcji: 1997 Pojemność silnika (cm3): 4600Moc silnika (KM): 240 Skrzynia biegów: Automatyczna  Rodzaj paliwa: Benzyna  gaz  Typ: SUV Liczba drzwi: 4/5  Kolor: Granatowy metalik  Stan: Używany  Wyposażenie: ABS,CT Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszki powietrzna, Elektryczne szyby,El szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, , Tempomat, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, 4WD, Podgrzewane fotele,el fotele  z pamięcią Zarejestrowany w Polsce
SPRZEDAM  Land Rover Range Rover Terenowy 4.6 V8 HSE 4x4 LPG przebieg ogólny 208tys po rekonstrukcji 8tys km  Po naprawie kompleksowej silnika który został złażony z nowych części.(opis rzeczoznawcy plus gwarancja serwisu) Po wymianie kompleksowej poduszek zawieszenia ,czujnikowy zawieszenia , komputera EAS. Bloku zaworów EAS. Po wymianie zawieszenia mechanicznego jak drążki tuleje sworznie. Nowy zamek w drzwiach ( dla tych którzy wiedza to on odpowiada za sterowanie samochodem) Regeneracja (odblokowanie komputera i adaptacja do LPG) Nowa instalacja LPG (pelen wtrysk , zbiornik w kole.korek tankowania w miejscu wlewu paliwa ) Wymienione wszystkie oleje plus filtry Dodatkowe opony zimowe Luksusowy SUV (segment I) produkowany od 1970 roku. Uważany za pierwszego SUV-a w historii i prekursora tej klasy. Prototyp Range nosił nazwę VELAR (Vee Eight Land Rover), czyli Land Rover z silnikiem V8. W zamyśle miał być połączeniem pełnoprawnej terenówki z komfortową limuzyną. Od 2013 roku na rynku oferowana jest czwarta generacja modelu. Jego usportowioną wersją jest Range Rover Sport. Range Rover pierwszej generacji trafił, jako jedyny samochód do paryskiego Luwru jako dzieło sztuki. Ten samochód nie wie co to dynamiczne przetłoczenia czy agresywne detale, a krągłości jego wyglądu zewnętrznego należy doszukiwać się głównie w... kołach. Czy do czynienia mamy więc z reliktem przeszłości? I tak, i nie. Tak, bo równie proste kształty widzieliśmy już dawno, dawno temu, ale nie, bo stylistyka auta jest ponadczasowa, ma swój własny styl i również dziś może się podobać.Po przyjrzeniu się karoserii pora zajrzeć do środka. Po otwarciu drzwi wita nas kabina, której luksus i wyrafinowanie powinny zaspokoić nawet wysokie wymagania arystokratów. Podróżujący okrętem flagowym Land Rovera mogą cieszyć się z niebotycznej ilości miejsca (choć mniejszej niż u rywali), niewiarygodnie komfortowych siedzeń, niewyobrażalnie bogatego wyposażenia czy niespotykanie ekskluzywnych materiałów wykończeniowych. Te ostatnie nie tylko świetnie wyglądają, ale są bardzo miłe w dotyku i dbają o odpowiednie doznania węchowe.Zajmując miejsce za "sterami" Range'a możemy poczuć się jak szofer Królowej Angielskiej. Siadamy bowiem na ogromnym fotelu o szerokiej regulacji, przed nami rozpościera się niemal pionowa deska rozdzielcza, a zewsząd otaczają nas wszelkiej maści klawisze czy przełączniki. Tych ostatnich jest naprawdę dużo, ale ich przemyślane rozmieszczenie pozwala w miarę szybko odnaleźć się w licznych funkcjach samochodu. Wrażenie podróżowania "władcą szos" tylko wzmaga wysoka pozycja za "kółkiem" i świetna widoczność na zewnątrz.Jak przystało na "pałac na kołach", brytyjski off-roader wysoki komfort podróżowania zapewnia nie tylko ze względu na przyjemne w użytkowaniu wnętrze, ale również zawieszenie pochłaniające nawet najpotężniejsze wyrwy w drodze. Wszystko jest oczywiście perfekcyjnie wyciszone, aby do uszu podróżnych docierał co najwyżej delikatny szum powietrza opływającego kwadratowe nadwozie. RR wyśmienicie sprawuje się za to w terenie - Wysoki prześwit, dopracowany napęd, solidne podwozie, a także szereg innych elementów pozwalają bez przeszkód zagłębić się w bezdroża. Nie jestem handlarzem a worek pieniędzy który włożyłem w ten samochód miał służyć tylko i wyłącznie mojej osobie.Zmiana planów zawodowych zmusza mnie do zakupu niestety bardziej ekonomicznego samochodu.Chętnie odpowiem na wszystkie pytania i propozycje .