Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REGULATOR EFIE do HHO GENERATOR zobacz!

21-01-2012, 16:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 259 zł      Najwyzsza cena licytacji: 259 zł     
Użytkownik mindzone7
numer aukcji: 2048066805
Miejscowość Wysyłka zagraniczna, Hong Kong
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 1093   
Koniec: 24-01-2012 07:30:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysylka

Wysy3ka zagraniczna

Towar wysylany jest z za granicy - czas dostawy to ok 5-7 dni roboczych. Wszystkie paczki posiadaja numer nadawczy przez co mozemy sledzic na biezaco status.

W pelni bezpieczna transakcja opcji

PROGRAM OCHRONY KUPUJYCYCH

Witam Serdecznie,

EFIE - REGULATOR do HHO GENERATOR
Electronic Fuel Injection Enhancer
do samochodow posiadajacych SONDE LAMBDE

zobacz film do 40% oszczednosci paliwa
zapraszamy do innych naszych aukcji gdzie dostana Panstwo pozostale czesci do instalacji wodoru
  


 Komputer w naszym samochodzie analizuje wszystkie informacje, które otrzymuje od poszczególnych czujników i dzięki temu wszystko idealnie pracuje. Jednym z czujników, który informuje komputera "ile powinien podać benzyny" do komory spalania jest sonda lambda. Sonda Lambda na podstawie ilości dostarczonego tlenu informuje ile trzeba podać paliwa, jezeli wskaże, że mieszanka jest zbyt uboga (dużo tlenu w spalinach ), komputer zwiększy ilość podawanego paliwa, natomiast gdy mieszanka będzie  ( mało tlenu w spalinach ), komputer zmniejszy ilość podawanego paliwa.

Natomiast problem pojawia sie jak zainstalujemy generator wodorowy - ponieważ do komory spalania silnika dostarczymy wodór oraz dodatkowy tlen. Efektem będzie przekazanie z sondy lambda do komputera informacji o zwiekszeniu ilości paliwa.
  
Pomocny w tym momencie staje sie sterownik EFIE ( Electronic Fuel Injection Enhancer ). Urządzenie po prostu oszukuje komputer i "ukrywa" dodatkową dawkę tlenu w spalinach, przy czym sonad lambda jest w dalszym ciągu w pełni funkcjonalna w każdych warunkach.

EFIE· kontroluje do 2 sond 1 volt lub 2.
· precyzyjna kontrola na wyjsciu 
· wbudowany woltomierz i amperomierz. wyniki wyswietlane sa na monitorze. ·
 Wyjscie od 0v do 0.9 volts (900mV) w standardzie lub od 0 dp 10mAmp dla szerokopasmowych sensorow.
· stabilny w wysokich temperturach
· wyswietlacz LCD
· Cyfrowy  E.F.I.E. CAT 5 Cable design
 
  



---------
IDEA DZIAŁANIA KOMPLETNEGO GENERATORA WODORU:
komplet = sucha cela + pwm + map/maf (lub EFIE) + wodorotlenek potasu (KOH)


1. Sucha Cela - nasze ogniwo wodorowe

Jezeli podepniemy do niego napiecie 12/24V i w obieg wpuscimy wode to zacznie generowac sie wodor poprzez elektrolize wody

2. Generator PWM
Ilość generowanego wodoru z ogniwa wodorowego uzależnione jest od nateżenia prądu, do kontrolowania natężenia wykorzystujemy generator PWM, gdzie mamy pokrętło i dzięki temu zwiększając natężenie zwiększamy ilość produkcji wodoru i analogicznie zmniejszając natężenie spada produkcja wodoru.

3. Regulator MAP MAF
Ten regulator podpina sie do czujnika MAP (
Manifold Absolute Pressure)
lub do czujnika MAF (mass airflow sensor). W skrócie tym regulatorem ustawiamy ile benzyny/diesla dostaje nasz silnik. Oszczędność paliwa polega na tym, że zmniejszamy ilość podawanego paliwa na przyklad o 40% (krecimy potencjometrem) a w zamian za zmniejszona ilość paliwa wchodzi nasz wygenerowany wodor. VOILA!

4. Wodorotlenek potasu (KOH lub NAOH) - wsypujemy 1-2 lyzeczki do wody aby zwiekszyć wydajność elektrolizy (bez wsypania będą bardzo malutkie bąbelki = słaba wydajność)

W razie pytań służe pomocą



  
filmy