Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RETHINKING SCHOOL MATHEMATICS Andy Noyes

23-06-2014, 15:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 192.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4271517310
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2014 15:48:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01710, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28869, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16648, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84315, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29210, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01710, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28869, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16648, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84315, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29210

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Rethinking School Mathematics

RETHINKING SCHOOL MATHEMATICS Andy Noyes

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Andy Noyes
Language: English
Publisher: Sage Publications Ltd
Publication Date: 21 May 2007
Dimensions: 17 x 0.9 x 24.2 cm
Format: Paperback
Pages: 152
Condition: NEW
Product_ID: 141B9B1031

 

 

Why is it that so many pupils are put off by maths, seeing it as uninspiring and irrelevant, and that so many choose to drop it as soon as they can? Why is it socially acceptable to be bad at maths? Does the maths curriculum really prepare pupils for life? This book presents some answers to these questions, helping teachers to think through their own attitudes to teaching and learning, and to work with pupils towards more effective and inspiring mathematical engagement. Part I of the book explores the nature of school mathematics - showing how the curriculum has been developed over the years, and how increasing effort has been devoted to improving the quality of mathematics teaching, with little apparent effect. Part II focuses on ways of thinking about classroom mathematics which take account of social, cultural, political and historical aspects. The chapters bring together a collection of activities, resources and discussion which will help teachers develop new ways of teaching and learning maths. This book will be essential reading for all maths teachers, including maths specialists on initial teacher training courses.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 GETTING THE BUGGERS TO BEHAVE Sue Cowley

 ISSUES IN MATHEMATICS TEACHING Peter Gates

 THE ELEPHANT IN THE CLASSROOM Jo Boaler

 BECOMING A TEACHER: ISSUES IN SECONDARY TEACHING

 CHILDREN'S MATHEMATICS 4-15 Ryan, Williams

 TEACHING AND LEARNING MATHEMATICS Marilyn Nickson