Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rover 45 2.0 iDT. 2000r, sedan, czarny, warto.

13-05-2014, 17:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 200 zł     
Użytkownik kzrr
numer aukcji: 4197746771
Miejscowość BRZEG DOLNY
Wyświetleń: 112   
Koniec: 13-05-2014 17:18:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Rover 45 2.0 iDT rocznik 2000r.


Wyposażenie:

- cztery elektryczne szyby.
- elektryczne i podgrzewane lusterka.
- cztery poduszki powietrzne.
- klimatyzacja (nabita i sprawdzona w sierpniu 2013r.).
- wspomaganie kierownicy.
- regulowana wysokość kolumny kierownicy.
- tapicerka w jasnym welurze.
- fotel kierowcy regulowany w czterech płaszczyznach.
- komplet kół zimowych (15stki roverowskie, opony Kumho).
- komplet kół letnich (17stki MG szprychowe, opony Continental).
- wygłuszenie wszystkich drzwi.
- radio CLARION (karta SD).
- jak pamiętam poprzedni właściciel wymienił wszystkie głośniki ale pamiętam na jakie.
- przebieg 275,000
- wymieniona pompa wtryskowa ok. 15 tys temu na całkiem nową.
- 2 komplety kluczyków z pilotem.
- kolor czarny.
- przedni grill i tylna bledna w MG ZS poliftowego.
- spryskiwacze przedniej szyby mgłowe od Citroena C3.
- halogeny przeciwmgielne z przodu.
- 6 głośników + subwoofer z kondensatorem w bagażniku.
- podłokietnik z przodu i z tyłu.
- CB radio.


Jest kilka rzeczy do zrobienia, takich trochę pierdółek jak np.: wymiana ledów podświetlenia zegarów - czasami potrafi przerywać, trochę rdzy na dole drzwi kierowcy, kilka lekkich wgnieceń czy tzw parkingówek, normalne dla 14letniego samochodu i takiego przebiegu.
Na klapie tylnej ostatnio go trochę porysowałem przesuwając antenę od CB nie zauważylem ze pod spodem przeczepiła się nakrętka. Pod maską są siłowniki wiec nie ma potrzeby podpierania jej. Moc auto została podniesiona na około 130-140 koni, nie zostało to jednak sprawdzone poprzez żadne pomiary. Wycięty jest katalizator, zaślepiony zawór EGR, zmodyfikowany dolot powietrza, włożone wtryski od SDi.
Najniższe spalanie jakie udało mi się uzyskać to 5,59l/100km, a najwieksze to 7,2l/100km.
Na zegarach i pokrętłach zamontowane alu-ramki. Klocki i tarcze w bardzo dobry stanie - wymienione na większe i wentylowane w stosunku do serii.
Niecały tysiąc kilometrów temu wymienione zostały wszystkie filtry oraz olej (Valvoline).
W dniu 01.04.2014, wymieniony został napinacz oraz pasek rozrządu - nie mają nawet 200 km przejechane i nie jest to żart na prima aprilis :)
Akumulator zakupiony 18.09.2013 - Bosch, jest karta gwarancyjna wraz z testem oraz paragonem.
Rover jest naprawdę zadbany i doinwestowany zarówno przeze mnie jak i poprzedniego właściciela. Nie sposób wymienić wszystkiego co zostało zmienione, polepszone itp :) Pewnie sam zresztą nie o wszystkim pamiętam.
Auto jest sprawne technicznie i z pewnością posłuży przyszłemu właścicielowi bardzo długo.
Nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Sprzedaję dlatego że na chwilę obecną mamy trzy samochody na dwóch kierowców w domu.
Auto sprzedaję ze wszystkim tak jest jest - nie będę wyciągać radio, CB i innych rzeczy - wszystko w całości.
Zdjęcie dowolnej części pojazdu prześlę na maila.
Auto do obejrzenia w Brzeg Dolnym 30 km od Wrocławia
Samochód dobrze znany w klubie Roverki.pl ;-)
Tel: 601-[zasłonięte]-039
Mail: [zasłonięte]@poczta.onet.pl