Zakup:
- Po kliknięciu opcji zobowiązani są Państwo do zakupu przedmiotu.
- Po kliknięciu opcji dostaną Państwo wszystkie nasze dane w e-mailu od Allegro.
- Prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z regulaminem.
Płatność:
Nasza firma udostępnia 2 formy płatności: 2 formy
- Wpłata pieniędzy na konto Payu ( płacę z Allegro ),
- Wpłata pieniędzy na konto bankowe,
Czas na wpłatę pieniędzy to 7 dni od momentu zakupu. Po tym terminie wysyłamy kupującemu pierwsze przypomnienie. W przypadku braku kontaktu z kupującym zgłaszamy sprawę do alle za pośrednictwem formularza zwrotu prowizji.
Dostawa towaru:
- Zakupione przedmioty wysyłamy najpóźniej 5dni od momentu zakupionego przedmiotu.
· Towar wysyłamy za pośrednictwem poczty angielskiej Royal Mail.
· Po wysyłaniu towaru wysyłana jest do kupującego automatyczna wiadomość, dzięki czemu wiadomo kiedy można się spodziewać dostarczenia.
· Maksymalny czas dostarczenia przesyłki to półtorej tygodnia ( zależy od zakupionego przedmiotu ). Ze względu na święta polskie jak i angielskie ( Bank Holiday ) czas oczekiwania na przesyłkę może ulec wydłużeniu.
· Paczkę możemy wysłać przesyłką rejestrowaną - kontrolowaną ( International Signed for ). Dodatkowy koszt takiej przesyłki to 25 zł. Sprawdzenie takiej przesyłki można dokonać na stronie internetowej Royal Mail ( wpisując na google: Royal mail Track Trace, a następnie wpisując numer referencyjny). Resztę informacji podam e- mailem.
· Za zaginione paczki wysłane klasą ekonomiczną ( niekontrolowane ) nie ponosimy odpowiedzialności.
Wymiany:
· Przed zwrotem bardzo Państwa prosimy o wysłanie e- maila informującego o zamiarze zwrotu towaru.
· Towar kupiony drogą licytacji zgodnie z polskim prawem nie podlega wymianie ani zwrotowi.
· Towar zakupiony drogą Kup Teraz można zwrócić w ciągu 5 dni od daty otrzymania.
· Zwracany towar musi być nowy, nie mieć żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać wszystkie metki.
· W przypadku zwrotu koszt towaru zwracany jest na rachunek bankowy.
· Uwaga!!!! Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych ( płatnych przy odbiorze ).
Reklamacje:
· W przypadku wystąpienia wady towaru, której nie zauważyliśmy i która nie była opisana w opisie aukcji, bardzo prosimy o kontakt w celu ustalenia metod reklamacji.
· Każdą uzasadnioną reklamację rozpatrujemy pozytywnie. Wymieniamy towar na nowy pozbawiony wad, zwracamy pieniądze lub proponujemy inne rozwiązanie odpowiednie dla kupującego.
· Przed odesłaniem towaru bardzo prosimy o e-maila informującego o zamiarze reklamacji.