Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SAAB 9000 CSE 2.0T B204L 96 FULL+AUT Warszawa

21-05-2014, 20:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 000 zł     
Użytkownik Cnyhoo
numer aukcji: 4241871392
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 718   
Koniec: 21-05-2014 20:22:45

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1996
Przebieg (km): 2000
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 185
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jeżeli szukasz Saaba 9000 CSE:

w pełnej opcji, którym długo pojeździsz i nie musisz wymienić połowy samochodu

lub jeżeli szukasz

dużego, bezpiecznego, wygodnego, dynamicznego i mimo wszystko oszczędnego -LPG sekwencja- auta - poczytaj dalej.

Kupiłem to auto 30.10.2013

Od (chyba 2 w kraju właściciela) - sku@#$%na, który doprowadził auto do absolutnie żałosnego stanu i połatał tylko co się dało pod sprzedaż.

Znawcą nie jestem (nie byłem, teraz jest inaczej...) naciąłem się.

Wydech na watę szklaną, ominięty czujnik ciśnienia oleju, odłączone kontrolki, cieknący silnik i takie klimaty...

Generalnie gościa zapamiętałem i czekam aż los nas kiedyś znowu połączy.

Ale to inna historia.

W ostatnie pół roku w auto włożyłem 15.000PLN.

Zaczęło się od remontu silnika (2h po zakupie)- wał, podpory, panewki, korby + wymiana wszystkich uszczelek, simmeringów, oczywiście pod głowicą również.

Głowica i "góra" nie była ruszana, bo jak jest dobrze to się nie ulepsza na siłę.

Rozrząd: łańcuch+rolki(koła) wymienione na oryginał.

Potem przyszła kolej na wydech, nie było nawet czego do czego spawać - wymieniony cały na nowy.

Następnie pierdoły typu pompa wspomagania, czujniki ABS, filtry, oleje, przewody ciśnieniowe, sworznie wahaczy, tuleje i inne elementy zawieszenia - nie pamiętam co jeszcze - w pewnym momencie przestałem liczyć.

Tarcze przód też (używane), bo stare były krzywe.

Prac drobnych typu żaróweczki, przełączniki, czujniki itd nie liczę nawet.

Pas wieloklinowy itd - wszystko było sprawdzone i wymienione.

Filtry komplet.

Potem przyszła kolej na skrzynię (akurat silnik zdążył się dotrzeć).

Padła, nie wnikałem.

Założona jest od modelu B234L, oczywiście filtr, olej, uszczelka - wszystko wymienione, skrzynia działa PERFEKCYJNIE.

Potem była stłuczka (ostanie zdjęcie - zrobiona naprawdę dobrze - nie widać).

W aucie jakby ktoś chciał mieć IGŁĘ trzeba wymienić prawy przegub zewnętrzny (stuka przy skręcie) i zrobić poprawki blacharskie: pod lusterkiem kierowcy oraz na prawym słupku przy szybie.

Auto 100% sprawne, jeżdżone na co dzień, środek zadbany. LPG + benzyna bez zastrzeżeń.

Klimatronik, nawiewy, lampeczki, radio (MP3USB), głośniki z tyłu BOSE, szyby i lusterka elektryczne, podgrzewanie itd - DZIAŁA!

Tempomat itd - WSZYSTKO SPRAWNE!

W pewnym momencie już musiałem brnąć w naprawy, w sumie włożyłem ponad 20tyś w auto (z zakupem).

Przegląd do kwietnia 2015

OC do lutego 2015

Cena za auto ma być odpowiednia do tego co kupujesz, ale rozważę każdą opcję

- prowadzę w tej chwili firmę i chcę kupić auto w leasingu żeby odliczać podatki, tylko dlatego sprzedaję.

Do obejrzenia w Warszawie - po umówieniu się. Centrum lub Wilanów.

Jazda próbna (jako kierowca) po wpłaceniu kaucji w gotówce (miałem nieprzyjemną sytuację kiedyś).

Jeżdżę nim codziennie do pracy - parkuje przy komendzie głównej policji przy ulicy wilczej. Można sobie pooglądać mdz. 9-17, pn-pt.

Poza tym czasem raczej Sadyba/Wilanów.

Czasami bywam w Sochaczewie.

Możemy oczywiście jechać gdzieś i "prześwietlać auto".

Ale poszukiwaczy sensacji odsyłam do "okazyjnych sprowadzonych od niemca co nie jeździł i trzymał w stodole". Ukryte wady to nie ten adres.

Ja nazwiska i numeru telefonu nie zamierzam zmieniać, więc ręczę za to co sprzedaję.

Poza tym nikomu nie sprawiłbym takiej kurwicy jaką sprawił mi poprzedni właściciel, dlatego jest uczciwie napisane.

Cena nie podlega negocjacji. Chyba, że zabiorę radio i dywaniki, to ze 200PLN opuszczę.

Kontakt: 698 [zasłonięte] 122 Robert