Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Saab 9-3 Viggen od Coobcio - mocno doinwestowany

04-06-2012, 14:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 13 122.22 zł      Aktualna cena: 13 122.22 zł     
Użytkownik Evia_Krynica
numer aukcji: 2325643859
Miejscowość Warszawa
Licytowało: 13    Wyświetleń: 5444   
Koniec: 19-05-2012 12:46:41
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

 

oferuję pięknego i mocno doinwestowanego Saaba 9-3 Aero po ostatnim liftingu tego modelu z oryginalnie montowanym pakietem ospojlerowania Viggen'a i dedykowanymi, upgrade'wanymi fotelami, który przeszedł szereg modyfikacji w Coobcio Garage, SaabLab i IMP ( http://www.coobcio.pl/ http://www.coobcio.pl/?page_id=524 )

 

 

historia tego auta przedstawia się następująco:

 

w 2010 roku zostało sprowadzone ze Szwecji jako bezwypadkowe, z uszkodzonym silnikiem i przebiegiem 190.000 km

 

 

następnie zabrano się za wprowadzanie modyfikacji we wspomnianych powyżej warsztatach,

 

w tym przede wszystkim został włożony i odpowiednio zestrojony motor pochodzący z 9-5 Aero.

 

w dalszej kolejności:

 

- zmieniono hamulce przód i tył na znacznie mocniejsze i z odpowiednim do nich płynem hamulcowym,

 

- włożone zostały poliuretany w zawieszenie,

 

- zmieniono kompletny wydech,

 

- pompę paliwa na Walbro 355,

 

- skrzynię biegów,

 

- sprzęgło Sachs od Viggen'a,

 

- dołożono czujnik temperatury spalin,

 

- zregerowano Sid'a 2 i odblokowano go tak żeby można było wejść we wszystkie parametry komputera.

 

 

 

w ostatnim czasie przeszło poważniejsze zmiany:

 

- zmienione zostało TURBO na większe Garett 19T patentu Coobcia,

 

- zmieniono intercooler na wydajniejszy,

 

- no i wreszcie wszedł kolejny, nowszy i znacznie zdrowszy silnik również od 9-5 AERO B235

 

całość została zestrojono na nowo przez Coobcia na bardzo bezpieczne 256,5 HP przy 5063 RPM i 416,9 Nm @ 2931 Rpm.

 

jeździ naprawdę fajnie. Coobcio poradził na problemy z trakcją do pierwszej setki odpowiednio programując komputer,

wyprzedzanie w zakresie 80-260 km/h to prawdziwa przyjemność, a najlepsze jest to, że można to spokojnie robić na jednym biegu. ciężko o taką elastyczność w innych autach.

 

samochód jest regularnie serwisowany i naprawdę mocno doinwestowany (koszt modyfikacji w chwili obecnej przerósł wartość ceny minimalnej auta, niewspominając już o wartości samego samochodu)

 

dlaczego sprzedaję?, częściowo wymieniam park maszyn żeby móc realizować kolejne motoryzacyjne projekty.

 

szczerze polecam, jest to jeden z szybszych saabów w polsce a do tego niesamowicie zadbany zarówno mechanicznie jak i optycznie. nie widziałem ładniejszej 9-3 nawet na zlotach saaba

 

zapraszam do licytacji...

 

sebastian

 

501-[zasłonięte]-581